• Van'da AK Parti ne kadar güçlü?
  • A Milli kadrodan 6 oyuncu çıkarıldı
  • Aktütün baskını cep telefonunda
  • Cepte kontör düşmanı 'aktif arama' tuzağı ve kurtuluş yolu
MHP'li vekil AKP'ye kapatma istedi!
MHP'li vekil AKP'ye kapatma istedi!
05 Temmuz 2008 18:15
MHP'li Durmuş katıldığı televizyon programında AKP için 'kapatılmalı' gözaltındaki Tolon için 'suçsuzdur' dedi. Durmuş'a göre Vakit de Müslüman değil...

MHP Kocaeli Milletvekili ve Merkez Yönetim Kurulu Üyesi Cumali Durmuş, Çay Tv'de hafta içi her sabah yayınlanan ve Orhan Yazıcılar'ın sunduğu "Çay'da Sabah" programının konuğu oldu.

Cumali Durmuş, katıldığı programda tartışılacak bir açıklamada bulundu. Durmuş, Yazıcılar'ın sorduğu "AKP kapatma davasını hakediyor mu?" sorusuna, "Hakediyor !" şeklinde cevap verirken, "Yüzde 47 oy alan bir parti kapatılamaz demek, demokrasi ayıbıdır, kapatmaksa erdemididir" ifadesini kullandı.

"TOLON'UN SUÇLANMASINI İÇİME SİNDİREMİYORUM"

Programda, Ergenekon gözaltılarına da değinen Durmuş, yakınen tanıdığı Hurşit Tolon Paşa`yı savunarak, Tolon Paşa'nın böyle bir suçlamaya maruz kalmasını içine sindiremediğini ve Ergenekon oluşumu içinde yer alamayacağını savundu. Ergenekon Operasyonu'nun siyasi olduğunu belirten Durmuş, "gözaltına alınanlara yüklenen suçlamaların doğru olmadığı kanaati var bende" dedi.

"BU GAZETELER MÜSLÜMAN DEĞİL"

MHP milletvekili Durmuş, Ergenekon terör örgütüne karşı yayın yapan gazeteleri siyasi iktidara yakın gazeteler olarak nitelendirirken, Vakit gazetesinin sürmanşetten verdiği İlker Başbuğ'un "Ağlama Duvarı"nda çekili fotoğrafını kastederek "kendilerini müslümanım diye takdim ederler ama hiç bir tarafında müslümanlık olmadığına inanıyorum" şeklinde konuştu.

DENGİR MİR MEHMET FIRAT'A AĞIR İTHAM

Öte yandan AK Parti milletvekili Dengir Mir Mehmet Fırat'ın Ergenekon Operasyonu'yla ilgili yaptığı konuşmaları ağır bir dille eleştiren Durmuş, Fırat için "...soyu belli. Nerden geldiği belli. Ne düşündüğü belli. Dedeleri ne yapmış belli Türkiye'de... Böyle bir şahsiyet kalkıp 'yargı bağımsızdır' diyor" ifadelerini kullandı. Herkesin yargıyla ilgili konularda hassasiyet göstermesi gerektiğini vurgulayan Durmuş, "yoksa nerede biteceği belli"diye konuştu.

TİMETURK



Bu haber 13633 okundu.





YORUMLAR
damaroperasyonu tarafından 2008-07-11 00:52:25 tarihinde yazılmış
Milliyetçiliği inkar etmeden iman edemezsiniz!
İnsanlık neyinize yetmiyor!!!! Ülkemizdeki insanları; "İnsan Türküm" yada "İnsan Kürdüm" die bölmeyin. Sadece insan olun. Peygamberimiz sav Milliyetçi değildi.
ahmet ilker tarafından 2008-07-07 00:01:49 tarihinde yazılmış
Ağzınızdan Çıkan Kelimelere Aman Dikkat: Mazallah Adamı Küfre Götürür!
Yevm-i mahşerde insanlar saf saf toplandığında melekler şu soruyu soracak "Hangi ümmettensin?" Kimseye rengini, ırkını sormayacak. Bu denli hassas bir konuda aşağılayıcı bir tarzda "ümmetçilik" ifadesi kullanmak ya cehaletten ya da düşmanlıktandır. Cehaletten bile olsa sorumluluktan kurtarmaz, bilakis bir an önce Allah'tan af ve mağfiret dilemek gerek. Bin düşünüp bir konuşmalı vesselam...
hacer yardım tarafından 2008-07-06 16:03:17 tarihinde yazılmış
bak sen milliyetciye hadiiiii sendeee hadiii
milliyetciymiş bak sen hadi canım sizde sizlerde koltuk sevdası var başka bişey yok ak parti kapatılsın iktidar siz olacaksınız öylemi tabi canım sen anca rüyanda görürsün anca çamur atarak siyaset yapıyorsunuz yiyorsa secime gidilsin halk kimi secer bakalım mhp chp ile el ele tutuşmuş bir yerlere gitmeye çalışıyor ama bilmiyorki chp onu kuyunun dipine sokuyor...
Hasan KURAY tarafından 2008-07-06 12:42:57 tarihinde yazılmış
Yazıklar olsun
Bunlar MHP nin içindeki köstebekler bunların o partiden derhal tasviyesi gerekir AKP nim Kapatılmasına Sen karar veremeyeceğin gibi Paşaların suçsuzluğunada sen karar veremezsin Madem Yargıya Hukuka Adalete saygın var hukuksuz ve adaletsiz davranma unutma Adalet herkes için vardır
Tümer Özüşen tarafından 2008-07-06 12:25:04 tarihinde yazılmış
sen
sen vakitin müslüman olup olmadığına nasıl karar veriyorsun sen kimsin önce kendine bak MHP bu adamı hemen defetmeli AKP kapatılsın mış meydanın sanamı kalacağını sanıyorsun millet seni nasıl seçti hala merak ediyorum yazık çok yazık
Bana Göre tarafından 2008-07-06 08:52:57 tarihinde yazılmış
su zihniyete bak yaw ...
Mehmet Fıratın soyu belliymiş ... Bir adamı kürt kökenli oldugu icin hakir gör aşağı gör sonra iş lafa gelince biz kürt kardeşlerimizi seviyoruz onlarda bizim kardeşimizdir dersiniz ...size şahin ağa nidasıyla nah sevi,yorsunuz ... gidin kürtlerin külahına anlatın elinizden gelse bir kaşık suda bogardınız ... ALLAHtan halen İslam nazarıyla bezenmis Müslüman Türkler var da içimizde Sulh var ... Yazıklar Olsun O Zihniyette Olan Herkese
Bana Göre tarafından 2008-07-06 08:46:39 tarihinde yazılmış
sa
daha sonra diyorlarki mhpye niye laf atıyorsunuz biz müslüman değilmiyiz ... müslüman olup olmadıgınızı bilmem ama ihlaslı olmadıgınız gün gibi açık ... yukarıdaki acıklamaları yapan adamı eleştireceğiniz yere bunlar mhpnin görüsü değil adamın kendi görüsüdür diyeceginiz yere halen savunuyorsunuz ya ben boyle müslümanlarıda boyle vatanseverleride ... ALLAH hayırlısını versin diyeyim ... 80 den once nasıl kendinizi kullandırttınız sonradan farkettiniz simdide aynısı oluyor bu kadar da unutkanlık ...
Miray BAYRAK tarafından 2008-07-06 06:04:46 tarihinde yazılmış
BU ÖTENLERİN HİÇ BİRİ MASUM DEĞİL!
Evet bunlar ortalığı karıştırmaktan zevk alan kendine demokrat hazımsızlar! Madem AKPARTİnin bileğini bükemiyorsun kapatsınlar gitsin öyle mi! Bu millet de sizi seçecek.Hadi ordan! bir kere o hatayı yaptık bir dahasını ALLAH göstermesin! Hem sana ne oluyor da neye dayanarak tutuklanan kişiyi aklayabiliyorsun!RABBİM sizin gibi çıkarcı düzenbazlardan korusun bu memeleketi!
Miray BAYRAK tarafından 2008-07-06 06:01:28 tarihinde yazılmış
KEMAL ÖZTÜRK NE DEDİĞİNİZE DİKKAT EDİN!
Müslümanı seven arkasından vurulur diye bir kural mı var!Zamanında insanların cehaleti ve bundan faydalanan dış kaynaklı karıştırıcıların gayretleri sonucu meydana gelmiş nahoş olayları nasıl ümmetçiliğe, İslama yamamaya kalkarsınız? İslamın özü ümmetçiliktir müslümanlar tek millettir!Bunu böyle görmeyen,baltalamaya kalkan,milletini üstün yaratılmış zannedenler ALLAH'A veremez hesabını!Ben de Türküm ama Türklüğün putlaştırılmasına karşıyım.Kendinize gelin İslamı doğru öğrenin!
müslümcü tarafından 2008-07-06 05:20:47 tarihinde yazılmış
yazik mhp sana
ben yillardir bunlarin icinde yetistim rahmetli basbugum gitti meydan bunlara kaldi bunlarin benim gözümde chp den bir farki yok..ülkücü degil bunlar türkücü bile olmaz.yazik yazik ne halden ne hale geldik
ALİ KALKAN tarafından 2008-07-06 03:51:30 tarihinde yazılmış
MHP CUMALİ DURMUŞ'U DEĞERLENDİRMELİ
Bu vekilin MHP tarafından değerlendirilmesi gerekir. Vakit gazetesinin dinini sorgulayan ve hakkında tutuklanma kararı verilmiş olan İlker Tolon'u savunan bu vekil, başta Gn.Bşk. Devlet Bahçeli olmak üzere MHP Disiplin Kurulu tarafından değerlendirilmesinin gerektiğini, aksi taktirde bu durum kamuoyu tarafından MHP'nin politikası olarak değerlendirilecektir.
hakan terzi tarafından 2008-07-06 03:38:39 tarihinde yazılmış
mirza süpersin
mirazaya laf söleyen arkadaş ne yazdıgının farkında mı merak ediorum. zannedersem mhp ye oy vermiş ve bi kuyruk acısı var. o mhp ki başörtüsünden prim yapıp sonra akp kapatılsın diyen bi partidir. kemal öztürke soruprum önce müslümanlık mı yoksa türklük mü? gerçekten merak ediorum bu sorunun cevabını.
HüseyinGÖZÜTOK tarafından 2008-07-06 03:23:25 tarihinde yazılmış
Tabanına yakışmayan konuşma
Bahçeli ergenekona yakın duran isimleri partiden ihraç ettiğini bsın yoluyla biliyoruz.Tolun paşayıda çok iyi tanıdığını iddia ettğine göre olaki makemece suçlu bulunursa ,Cumali Durmuş acaba mhp de kalabilecekmi? Neden o kadar emin konuşuyor. Siyasi ihtiraslı olduğu her halinden belli belkide alkoli fazla kaçırmış olabilir.
Aziz Sener tarafından 2008-07-06 02:51:41 tarihinde yazılmış
MHPli Hemserim Durmus
Durmus bey Müslüman olmadigi icin Kimsenin mülüman olmasini istemez Durmus bey Dünyasini DININE terci eden birisidir ondan zaten bu beklenir
ağgah tun tarafından 2008-07-06 02:19:48 tarihinde yazılmış
ağızı olan konuşuyor
Mhp de bunlarda az kaldı adam densiz Mhp ne yapsın aslında Mhp yeni parti sayılır Devlet bahçeli ile birçok değişim olmuştur daha da olacaktır yavaş yaşa bu tipde düşünenler temizlenecektir
Dagdeviren tarafından 2008-07-06 02:07:12 tarihinde yazılmış
ya siz???
Sizin gibiler yuzunden ne miliyetciyim nede miliyetcilere saygim kaldi... Renginiz her gecen gun belli oluyor.... Sandikta gorusmek uzere....
halil sariaslan tarafından 2008-07-06 01:41:35 tarihinde yazılmış
kemal hemde öztürk kemal
elbette dinimizde milliyetçilik yok,elbette ümmetçi anlayış var.kimin ümmetindensin sen?ergenekon ümmetindenmi,yoksa şaman ümmetindenmi?bari bilmediğin konularda ahkam kesme.1.dünya savaşında ne oldu ki?senin gibi faşistler milliyetçilik yaptı diğer milletleri küstürdü,aşağıladı.üç beş kavim,aşiretin yaptıklarını tüm ümmete mal etme çabanızı yutmadık,yutmuyoruz.sen şaman atalarına iman et,biz allah'a iman ediyoruz ve çok şükür ki muhammed ümmetindeniz...
Metin Kasikara tarafından 2008-07-06 01:35:59 tarihinde yazılmış
MHP'nin belirli politikasi var mi?
MHP kendi gercek misyonundan gittikce uzaklasiyor. MHP'ye asiri derecede sizmalar olmus. Genis capli bir ic temizlik gerekiyor. Aksi takdirde böyle bir politikayla sandiktan zor cikarlar. Sanki CHP'yle agiz birligi yapmislar gibi birbirlerini destekler nitelikteler. Önceden MHP denince akla din, vatan, bayrak, millet müdeafasi geliyordu. Simdi her seye muhalefet, kendileri yapinca mübah, baskalari yapinca sakincali oluyor. Böyle politika olmaz. MHP hizla prestij kaybediyor.
Ahmet ALP tarafından 2008-07-06 01:32:25 tarihinde yazılmış
Mahkeme devam ediyor !
Tolon Paşa'nın suçsuzluğunu isbat etmek sanamı kaldı ? Şu anda mahkeme suruyor. Karar verecek hakimlerde mevcut. Sen git maaşını al yat. Sana oy verenlerde görsün ve bilsinlerde bir daha kime oy verdiklerini iyice tartsınlar.
turgut selim nizamoğlu tarafından 2008-07-06 01:26:47 tarihinde yazılmış
şu 1960 darbesinin ABD den olma CHP den doğma MHPsi
birer birer perdeler kalkıyor ve kimin kim olduğu açığa çıkıyor. CHP nin müslüman cemiyet içindeki böleni ve CHP nin muti taşeronu MHP üstüne düşeni yapmak, verilen emirlere itaat konusunda kusursuzdur amma millet eski millet değil.
tarafından 2008-07-06 01:19:40 tarihinde yazılmış
Mirza Budarnayev
Biz senden değiliz, sen bizden değilsin. Biz elhamdülillah müslümanız ve Türk'üz. Milliyetçilik İslam'da yokmuş. Milliyetçilik milleti sevmektir. Siz ümmetçilik yapın, devlet sistemini görmezden gelin sadece müslümanları sevin. Sonra 1. Dünya savaşındaki gibi arkanızdan vurulun..
Mirza Budarnayev tarafından 2008-07-06 01:10:21 tarihinde yazılmış
Her zmaan yazdım yine yazıyorum.
CHP CHP'liğini yapıyor. Ancak MHP islam ümmetini zehirli bir kıymık olan ılımlı ırkçılık ile bölüyor.. Bu fikirler, bu ideoloji 1900'lü yılların eseridir ve Osmanlıyı yıkmıştır. Utanmadan Osmanlı sancağını kendilerine parti amblemi yapmışlar. Aslında bunu kurgulayanlar çok akıllıca tüm sembolleri kullanıyorlar. İslamda ılımlı ırkçılık (milliyetçilik),ırkçılık,kavmiyetçilik ve özünde kabilecilik yoktur.. Olmaz, olamaz... Olanlar bizden değildir !
celal mollaoğlu tarafından 2008-07-06 00:56:58 tarihinde yazılmış
sen müslümanısın
sen adammısın sen müslümanmısın oturduğun yerden ergenekoncular suçsuz vakit müslüman değil akp kapatılsın yok ya senin ne haddine sen kimsin. senin genel başkanında müslüman değil o zaman o da yalan söylüyor erdoğana as diye ip attı ama abd ye de asmayacagız diye ecevitle beraber yazılı imzalı garanti o verdi
Hasan Çetin tarafından 2008-07-06 00:56:09 tarihinde yazılmış
MHP bu değil
Benim oy verdiğim MHP bu olamaz.Bu tür adamlar bu partide oldukca o anlamlı davamız yok olur gider.Bence Bahçeli kendisinin ve MHPnin geleceğini düşünüyorsa bu tür adamları partiden kovmalı ve AKPnin kapanması yandaşı olmamalı.AKPnin hatalarını göstererek değil kendi doğrularımızı ön plana çıkararak yola devam etmeliyiz.Allah müslüman Türk milletini her türlü tehlikeden korusun...
Umut ZORLU tarafından 2008-07-06 00:54:56 tarihinde yazılmış
mhp'Lİ Değil..
Arkadaşlar ben bu şahsiyetin MHP'li olduğuna inanmıyorum.. Bizim içimizde böyle Hainleri savunan çıkmaz Bu olsa olsa CaHp'lidir..
necati kurt tarafından 2008-07-06 00:54:35 tarihinde yazılmış
vah vah
vah sevgili kardeşim diyemiycem cunku adam olana kardeş derim ben yazıklar olsun senin bu memlekette yedigin her lokmaya sen kimsin de birilrini yargılıyon birilerini azat ediyon ki ?
yasir durmaz tarafından 2008-07-06 00:47:20 tarihinde yazılmış
ne olduğunuzu biliyoruz
sen kimsinki birilerinin müslümanlığını belirliyorsun. asıls en şimdi bu bilgisizliğinle müslümanlığın bile ne olduğunu bilmediğini göstermiş oluyorsun. birde milletvekikisin. senden olsa olsa aciz olur..
serkan tekin tarafından 2008-07-06 00:39:48 tarihinde yazılmış
nefret!
milletin neden bu adamlardan tiksindiği nasılda belli oluyor!
FAZLIMALAK tarafından 2008-07-06 00:39:25 tarihinde yazılmış
Vakit neden battımı Mhp ye
Aksi yorum yazanlara soruyorum Arka sayfasında çıplak kadın resmi olan "Analarımız,Bacılarımızda da olabilirler" yahut Zekeriya beyaz'ın goya din adına yaptığı zırvalıklarımı, yahut dine küfreden köşe yazarlarının olduğu gazeteyimi alalım.yahut Mhp nin kağıt yaprağı ortadoğu gazetesinimi alalım. Yoksa anadan üryan gazetelerimi alalım.
faruk canpolat tarafından 2008-07-06 00:35:32 tarihinde yazılmış
ALLAH MHP FIRSAT VERMESİN
ALLAH MHP fırsat vermesin biz sülalece MHP oy vermişiz acaba birdaha alabilirmi bu oyları alamaz çünkü adamlar kendilerini cellat gibi görüyorlar AKP kapatılacakmış kapatılsın ve seçime gidilsin bakalım sayın vekil birdaha seçilebilecekmisin veya partin meclise girebilecekmi AKP yerine gelen parti projöktürle geliyor merak etmeyin birde kimsenin dinine dil uzatma kendine bak günde kaç vakit namaz kılıyorsunuz ALLAHI seven beş vakit namaz kılar sizde namaz kılan kaç kişi var ozaman kendi müslümanlığıunıza ba
Bilgin Ersever tarafından 2008-07-06 00:26:20 tarihinde yazılmış
Sinirlenmeyelim
Sinirlenmeyelim arkadaşlar. Adam yerine koymamak lazım böylelerini. .. ürür kervan yürür.
Eray DEMİR tarafından 2008-07-06 00:26:09 tarihinde yazılmış
Bu nasıl bir yorum
Nasıl bir yorumdur ya bu.birde demokrasiden bahsediyo.Tolonun suçsuz olmasına sen mi karar vereceksin heyyyy.Akp kapatılmalı demişsin neden!!Bu zihniyetle bu ülkede oy alamazsınız.
faruk canpolat tarafından 2008-07-06 00:25:53 tarihinde yazılmış
MHP VEKİL.
yazıklar olsun AKP kapatılsın diyor birde VAKİT GAZETESİ müslüman deyil diyor ayer vakit gazetesi müslüman deyilse ya sen nesin ben MHP demiyorum şahsına diyorum sen nesin müslümanmısın yoksa önce türk sonramı müslümansın bir müslümana müslüman deyil diyen münafığın ta kendisidir.Birde partinize bakalım kırk yıldır kurulmuşsunuz rahmetli türkeş sizin gibi yapmadı senin gibilerin sayyesinde partiniz< koministlere koldtuk deyeneyi olmaktan başka birşey yapmadı yapamazda çünkü tekbaşınıza iktidara gelmezsiniz
FAZLIMALAK tarafından 2008-07-06 00:20:23 tarihinde yazılmış
Volkan Çoban'a cevap
Mhp nin zihniyetinin ne olduğu ortaya çıkmıştır daha düne kadar savcıların işine karışmayın diyenler şimdi ne olduda karşı çıkıyorlar insan general oldumu yahut yüksek bir makamda oldumu suş işleyemez işlesede işlenmiş sayılmaz mantığınamı sahip olacağız kendilerini eleştirenleri hangi sıfata koyacağını soran olmuşmu biz kendinin hangi dine mensup olduğunu sordukmu zaten belli. yüzde 47 takmayan zihniyeti yüzde 16 kim takar bu mantık doğrumu halka saygı niye duymuyorsunuz.
SELA HITTIN İ EYYÜBİ tarafından 2008-07-06 00:17:24 tarihinde yazılmış
TAKVA METRE SANKİ!!! İNANÇ ÖLÇER Mİ İCAD ETMİŞ!!!..
müslümanım ama hiç kimseye oy vermedim.türk üm ama bu tiplerden nefret ediyorum.dengir mir mehmet fırat ve açıklamalarını seviyorum.kaba gürültüyle bagırıp çağırmadan net ifadelerle..selahaddin i eyyübi de bi kürt idi.bunların gazete anlayışı suya sabuna dokunmadan olacakonlar parti basın bülteni 3 ay önce basılıyor herhalde.
cenk yıldırım tarafından 2008-07-06 00:08:58 tarihinde yazılmış
Milletin Düşmanı olmak..
Milletin düşmanı olmak bu olsa gerek.Halkın oy verdiği insnaları görmezden gelmek,Parti kapatmayı erdem kabul edip bıyık altından gülmek,Elinde dedektör mü var ki kimlerin müslüman olduğunu söylemek,Ülkeyi kaosa sürüklemek için çalışanları masum ilan etmek ... Bu nebiçim anlayış bu MHP ne kadar değişmiş anlamak mümkün değil.yarın senide kapatırlar o zaman bakalım şimdiki konuştuklarını konuşabilecek misin? Millet düşmalığı size hiç bir şey kazandırmaz aksine millet bu düşmanlığın cezasını sandıkta sorar...
Kahkaha Atan Karga tarafından 2008-07-06 00:08:38 tarihinde yazılmış
BUNLAR UZUN İNCE BİR YOLDA, KARŞINA ÇIKAN ÇAKIL TAŞLARI!
CHP'nin ne zihniyette olduğu belliydi de, Ergenekon sayesinde bu zihniyet kesinleşti. Şimdi sıra MHP'de. Onunda ne zihniyette olduğu belli de, onunda millet gözünde kesinleşmesi lazım. AKSİ HALDE, GÜZEL YARINLARDA, BİZDE SİZLERDENDİK DİYEBİLİRLER.
tarafından 2008-07-06 00:06:11 tarihinde yazılmış
--
Muhafazakar birisi olup, Vakit gazetesini şiddetle kınıyorum. Çünkü müslüman insanlar temiz insanlardır. Kin gütmezler. Halbuki Vakit gazetesi baştan aşağıya kin ve nefret dolu. Bir yazarı çocuk istismarcısı çıktı. 1919'da işgal sırasında işgale destek veren işbirlikçi zihniyet, aynen yola devam ediyor. Bu insanlar dindarsa ben ne oluyorum?
Mumin COŞKUNSU tarafından 2008-07-06 00:02:35 tarihinde yazılmış
Hani davamız nizamı alemdi durmuş bey
Bu ne samimiyetsizlik hani davamız nizamı alem di . Hani yeminimiz vardı bizim kominizme ,faşizme,kapitalizme ve her türlü emperyalizme karşı mücadelemiz sürecekti .ne oldu sizlere büyle.AK PARTİYİ kapattırmayacağız o zevki sizlere ,chp( tüfek partisine) yaşat mayacağız.Çünki AK PARTİ Birleştirici uzlaştırıcı bir partidir üklemizdeki bütün etnik kökenlere mensup vatan daşlarımızı kucaklayan bir partidir.TÜRKİYEMİZİ karanlıktan aydınlığa çıkartacak tek partidir yani Milletin partisidir.
tarafından 2008-07-06 00:00:37 tarihinde yazılmış
**
Vakit kadar ucube bir gazete görmedim. Tarihi boyunca işleri güçleri Cumhuriyet devrimlerini yıkmak olmuş kişiler topluluğu. İzmir'in işgali sırasında "işgale sessiz kalalım" diyebilen tek gazeteydi. Mandacılar müslüman olamaz. BOP'u eleştiremeyen müslüman olamaz. Rotaryenlere öpülecek elsiniz diyenleri alkışlayan müslüman olamaz. Ecevit öldüğü gün bir sürü hakaret yayınlayanlar müslüman olamaz.
Baturhan Turan tarafından 2008-07-05 23:58:22 tarihinde yazılmış
sayın vekilim çok doğru söylemiş
sayın vekilim çok doğru tespitler yapmış. akp kapatılmalı ve ayyip ve dengir mirin malvarlıklarına el konulmalıdır. tayyipin oğluna aldığı geminin hesabı sorulmalıdır.
halil sariaslan tarafından 2008-07-05 23:52:50 tarihinde yazılmış
yandık desene
ya sn vekil şimdi vakit müslüman değilse ki gazetelerin dini olmaz!okuyucularıda müslümanlıktan çıkmışmıdır?bu konuda ictihadınız nasıldır,hazır bu konuya el atmışken.hani okuyucularda dinden falan çıkıyosa tedbir alalım,yada dine dönüş yolu açıkmıdır,nasıl döneriz.ocağına düştük yap bi kıyak biz cahil kullarada allah muhafaza dinsiz imansız kalakalmayalım!hadi ama!..
volkan çoban tarafından 2008-07-05 23:50:50 tarihinde yazılmış
ADAM Gİ KONUŞMUŞ HELAL OLSUN
adam gibi konşmuş helal olsun bak sayın şener bile doğru yolu buldu kafanı yorma bunlarda bulacak
yasin şahin tarafından 2008-07-05 23:44:33 tarihinde yazılmış
vekilim
bu vekil mhp için yapılan değiştin mi değişmedin mi tartışmalarını bülent ecevitin meclis kürsüsünden yaptığı katillikle itam eden utanç verici onuşmasını nede çabuk unutmuş. gerçektende çok değişmişler. yazıklarolsun. siz halkı unutursanız halk sizi hiç hatırlamamak üzere unutur. sonradan hatırlasanızda faydası olmaz...
harun kılıç tarafından 2008-07-05 23:39:30 tarihinde yazılmış
Sana mı kalmış
Kimin Müslüman olup olmadığını hangi yetki ile tespit edip söyleyebiliyorsun. Sen kimsin? Kriterin ne? Kendine bak Ben Müslümanmıyım değilmiyim o nu test et? Genel merkezdeki imamlarını kovanların müslümanlığını araştır
damaroperasyonu tarafından 2008-07-05 23:36:23 tarihinde yazılmış
DİNİME SÖVEN, BARİ MÜSLÜMAN OLSA!!
Milliyetçilik inancına sahip olan MHP li vekil. Sen önce İslam dininde olmayan Irkçılığı ve Milliyetçiliği bi inkar edip dine gir de sonra ahkam kes. Vakit Gazetesi, sizin gibi DARBECİ ve POSTAL YALAYICISI değildir. Zoruna mı gitti, Vakit gazetesinin İslami duruşu? Yüce Türk milleti diye övüyorsunuz. Yüce Türk miletinden her iki kişiden biri AK PArtiye oy verdi. Yoksa şimdi millet CÜCE mi oldu?
kadir koyuturk tarafından 2008-07-05 23:32:43 tarihinde yazılmış
vekile bak vekile
demokrasiden anlamayan insanlar nasil vekil oluyor ulkemizde? demokrasi halk iradesi demektir halk iradesiyle gelen bir partinin yanlis uygulama yapan tum uyeleri meclis icinde anayasayla belirtilmis yuce divan yargilamasiyla yargilanir kisacasi iktidarin yanlisini bulamadiklari ve yuce divanda yargilama yapilabilecek suclari olmadigi icin anti demokratik uygulama olan parti kapatma talebinde bulunan vekillerin meclisten ve vekillikten ihrac edilmesi daha demokratik bir uygulama olacaktir.
Yusuf Çınar tarafından 2008-07-05 23:25:40 tarihinde yazılmış
Onlarca teröristi affeden Sezer'e eleştirisini duydunuz mu?
Ayrıca her mikrofonu eline aldığında; halkımızı inançlarından dolayı aşağılayan, inançlarımıza hakaret eden, rektörleri ve yargıçları atayan Sezer'le ilgili bir eleştirisini duydunuz mu, Mhp'nin? Aslında buradan ne olduğunu çıkarmak hiç zor değil Mhp'nin. Mhp'nin erkekliği muhafazakar partileredir.
TEKNISYEN tarafından 2008-07-05 23:24:43 tarihinde yazılmış
KAPANSIN TABİ
Adam ne güzel söz söylemiş kapansın.Ülke tarihinde böyle kargaşa görmedi.hergün birileri vuruluyor hergün birileri ölüyor millet birbirine düşman.vay deni baykal şöyle vay tayyip böle.acaba deniz baykal sizi görse yüzünüze tükürür mü acaba tayyip sizi görse yüzünüze tükürürmü?ama en yakın arkadaşlar bile düşman oldu.bunu bu ülkeye getiren akp dir.Akp kapatılmalı MHP tek başına iktidar olmalıdır
Hakan Sal tarafından 2008-07-05 23:23:30 tarihinde yazılmış
Su savcilarin isi ne kolay bu aralar
Ergenekoncular nasilda kendilerini ele veriyorlar bir bir.
yavuz karakaş tarafından 2008-07-05 23:21:31 tarihinde yazılmış
yapma mhp
gazeteleri hükümete yakın durmakla suçlamış halbuki kendi partisinin tamamıyle kendine bağlı olan gazeteleri var.... mhp zaten artık kendi tabanına da ihanet ediyor faşizm bitti ulusalcı oldular... şimdiden milliyetçi çevreden dünya kadar eleştri aldılar... bir daha genel seçim olursa kesinlikle gömülürler
ali selim koç tarafından 2008-07-05 23:16:27 tarihinde yazılmış
%47 oy alan bir partiyi kapatmak demokrasi erdemi oluyor.
seni bu millete vekil yapanlar asıl aybı yaşıyorlar. çok yazık. bir ara aynayla yüzleşmenizi öneririm
Yusuf Çınar tarafından 2008-07-05 23:14:31 tarihinde yazılmış
Mhp; Demirel siyaseti izliyor
Chp'nin ne olduğu malum. Ama Mhp'ye dikkat edin. Hiç samimi değil. Halktan aldığı iradeyi oligarşinin yani iç sömürgecilerin hizmetinde kullanıyor(Demirel gibi). Bu ülke darbeciler yüzünden geri kaldı. Fakirliğimizin asıl sebebi darbecilerdir. MHp darbecilerden yanadır. Darbecileriyle hesaplaşan Yunanistan bizi 70 basamak geçti. Eğer ülkeyi Myanmar, k.Kore, kaddafi'li Libya sınıfından görmek isityorsanız; Mhp'ye oy verin. Onlarda Ş.Eruygur'lu Türkiye istiyorlar zaten.
kenan abdullah tarafından 2008-07-05 23:12:33 tarihinde yazılmış
AKP kapatılmayı hak etti
Yuz defa bin defa etti uyguladıgı antidemokratik baskıcı politikalar yuzunden
Burak Özgöral tarafından 2008-07-05 23:09:59 tarihinde yazılmış
Yazıklar olsun !
mhp işte ne hallerdesin gör.!! chp'nin yolunda ilerleyedur!
kwonmusti tarafından 2008-07-05 23:09:40 tarihinde yazılmış
Mhp diyince?
Mhp diyince aklınıza ne geliyor? benim aklıma gelen şu vizyonunu çizgisini kaybetmiş dejenere olmuş elinde bir kağıt olmadan 2 kelimeyi bir araya getiremeyen bir genel başkan başka ne var hiç bir şey çağımıza uygun hareket edemiyorsanız düşünceleriniz gelişmiyorsa sokaktaki halk sizden daha iyi ve çağdaş düşünüyorsa ve daha iyi konuşabiliyorsa orada sizin işiniz ne boşa yer iştigal etmeyin ve milletin sırtınada yük olmayınız rica ediyorum bahçeli,baykal al birini vur ötekine ikiside aynı dejenere olmuşlar.
ahmet ilker tarafından 2008-07-05 23:05:46 tarihinde yazılmış
Vekilden İlginç Bir Yaklaşım / MHP nin Tavrını Görmek Gerek
MHP nin bu milletvekiline karşı yaklaşımının ne olacağını merakla bekliyoruz. İzleyip göreceğiz...
nuri özen tarafından 2008-07-05 23:01:59 tarihinde yazılmış
gitti iman desene
diliylede olsa ben müslümanım diyen birine müslüman değildir demek allah katında şirk etmek demektir bek saymadığım vekil bilmem anladınızmı ayrıca nedense devlet bahçeli geldikten sonra mhpyi aldı bi sol merakı heralde ilk büyük kongrede tüzüğünüzü değiştirim parti isminizi MSP (milliyetçi sosyalist partisi ) yaparsınız ne diyip hayırlı olsun şimdiden
sahin efe tarafından 2008-07-05 23:01:51 tarihinde yazılmış
chp (mhp)
bunlar arasında bir far görebliyormusunuz dünya görüşü olarak. bence hiç farkları yok mhp yi şeytanın sağ tarafdan gelişine benzetiyorum ayette öyle demiyormu şeytan onların altlarından üstlerinden sağ ve sollarından senin yolundan saptırcam diye mhp nin görevi bu ve emin olun mhp en az dhp kadar bölücü.
ali necmettin tarafından 2008-07-05 22:56:14 tarihinde yazılmış
seçimden önce
seçimden önce diyordunuz hani sağ oylar mhp ye sol oylar chp ye sizin chp den, chp nin de sizden bir milim farkınız yok ki...
Ahmed AHMEDOĞLU tarafından 2008-07-05 22:47:56 tarihinde yazılmış
CHP'Lİ ABİLERİNİZ KÖŞEYE SIKIŞTI DEĞİL Mİ?
CHP'li abilerinizi kurtarmak için artık her yolu deneyeceksiniz. Bu yolların içinde darbecileri aklamak bile neden olmasın?
Metin Yazar tarafından 2008-07-05 22:31:07 tarihinde yazılmış
İstiklal Madalyası
Bu vekil bilgisizliğinin kurbanı olmuş.Yakında mahkeme kurbanı da olabilir.Çünkü aynı iddiayı Altemur Kılıç yapmış ve 10 bin YTL tazminata mahkum olmuştu.Çünkü dedesinin adı Hacı Bedir Ağa.Ayrıca Gaziantep harp gazilerinden.Ayrıca kırmızı-yeşil kordelalı İstiklal madalyası var.Ayrıca 3 dönem milletvekilliği yapmış biri.Ayrıca:)))
sinan yusuf tarafından 2008-07-05 22:25:30 tarihinde yazılmış
İŞTE BUNLAR SİYASET ADAMI
böyle adanlar bu ülkede siyasetçi oluyor.ALLAH ağız vermiş konuşuyorlar.yargı yargı diye yırtınıp duranlar ne hikmetse iş kendilerine ya da yandaşlarına dönünce yargı margı takmaz oldular.yok böyük adamlarmış yok öyle bir şey yapmazlarmış.ne oluyor yani işin içine sende mi varsın da patıranıp duruyorsun.yuh be.utanın.ama sizin gibilerde bulunmaz
tuncay ayaz tarafından 2008-07-05 22:25:13 tarihinde yazılmış
ayakçı mhp
seçimle yenemeyeceğinizi anladığınız ak parti