ÇOK OKUNANLAR

ÇOK YORUMLANAN

Dündar ekibinin (utanç) açıklaması

Dündar ekibinin (utanç) açıklaması

7 Gölge, Uğur Dündar'la ilgili mahkemeye taşınan bir olayı açıkladı. Dündar'ın ekibi bir metin kaleme alarak açıklama diye gönderdi. İşte kelimesi kelimesine o metin:

Bugün 7 Gölge, Uğur Dündar ile ilgili bazı bilgileri gündeme taşıdı.

İki farklı dönemde Uğur Dündar ile çalışan gazeteci Ulvi Yanardağ’ın kıdem tazminatı ve bazı haklarını almak amacıyla açtığı davayı kamuoyu gündemine taşıyan bir yazı idi bu.

Uğur Dündar, 7 Gölge’nin yazdıklarına cevap verme yerine, kendi sitesinden Ulvi Yanardağ’a hakaret etme yolunu seçmiş. Her türlü aşağılama, her türlü hakaret var açıklamanın içinde. 

Gelin hiç uzun laf etmeden, bir gazeteciye üstelik halen de aktif olarak gazetecilik yapan birine neler söylendiğini siz okuyun. 

ARENAHABER'İN AÇIKLAMASININ TAM METNİ

 

Vefa ve nankörlük
Ulvi Yanardağ’ın anlamakta zorlandığı gerçekler..... Arena ekibinden zorunlu bir açıklama…

Bu sektörde kimse kimseyi sırtında taşımaz, vefa göstermez.  Ancak vefanın ne olduğunu Uğur Dündar, Ulvi Yanardağ’a yıllarca gösterdi... Nankörlüğün ne olduğunu da, yine sağolsun Ulvi Yanardağ  gösterdi...

Birincisi, Arena ekibinde çalışan hiç kimse sigortasız ve sosyal güvencesiz değildir, maaşlarını da  hak ettikleri gibi son kuruşuna kadar alırlar, hem de zamanından önce.  

Her gün  kul hakkını dilinden  düşürmeyen malum bazı yayın organlarının, özellikle kadınları nasıl köle gibi sigortasız çalıştırdıklarını biz çok iyi biliyoruz..... 

Ulvi Yanardağ’ın konumuna gelince...  Uğur Dündar, “gün gelir hepimiz yaşlanır bu sektör tarafından dışlanırız. Bir meslek büyüğümüzü kimse çalıştırmak istemeyebilir, bunca yılın hatırına biz destek olalım, sosyal yardımda bulunalım” diyerek  ulvi yanardağ’ı yıllarca kelimenin tam anlamıyla sırtında taşıdı. Ulvi  Yanardağ tamamen Uğur Dündar’ın kişisel kontenjanından, bir sosyal yardım projesi olarak Arena’da oturmuştur!! 

kullan“Çalışmıştır” demiyoruz çünkü gerçekten oturmuştur.  Bu oturmasının karşılığı olarak da Uğur Dündar her ay onun ailesinin rahatlıkla geçinebileceği imkanı kendi birikimlerinden sağlamıştır. Ulvi Yanardağ, oturmasının karşılığı olarak, Uğur Dündar’ın cebinden, her ay kendisini gül gibi geçinderecek maddi yardımlar almıştır.. 

Aslında Ulvi Yanardağ bir parça ince fikirli, kendisini bilen, düşünceli biri olsa iş bu noktaya gelmeden çok daha önce,  en az iki yıl önce, “Bana artık müsaade. Bugüne kadar yaptıklarınız için çok teşekkür ederim!” deyip gitmeyi bilirdi.

Çünkü Ulvi Yanardağ’ın artık doğal sebeplerden dolayı çok normal olarak kulakları duymuyor, gözleri görmüyor. Arena İhbar Hattına arayan ve haber vermek isteyen seyircileri –hele sarhoş olduğu, dilinin zor döndüğü  zamanlar- nasıl azarladığına tanık olmayan kimse yok. Bu yüzden bazı önemli haberleri kaçırdığımız da oldu, hoşgördük. Hatta Uğur Dündar’a hiç yansıtmadık bile....

Kendisi saat 11’e doğru gelir, gazeteleri okur, at yarışlarını  oynar, saat 16 sularında da  “hadi bana eyvallah” diyerek, içki içmeye gider. Ha bu arada at yarışlarından fırsatı olduğun da ise masanın başında uyuklar, kaç kez arena’ya gelen konuklarımız Ulvi Yanardağ’ı uyuklarken gördü, mahcubiyeti o değil, biz yaşadık. 

Böyle bir insan Star Ana Haber gibi son derece dinamik bir ortamda ne iş yapacaktı? Hangi haber merkezinde Ulvi Yanardağ’ın durumunda bir kişi çalışıyor? Ulvi Yanardağ Arena’dan ayrıldıktan sonra hangi haber merkezinde iş bulmuş? İş bulması mümkün mü?

Bu sektörde onca parayı, sadece bir vefa duygusuyla ve oturmasının karşılığı olarak kim kime vermiş?  

Ulvi Yanardağ, Uğur Dündar’ı mahkemeye vermiş, tazminat istiyormuş!...  Bunu da Deniz Feneri yardımlarını hortumlamakla suçlanan, Arena’da otururken sabah akşam veryansın ettiği  bir televizyon kanalında söylüyor... sığınacak yer olarak onları buluyor! Yazık!... Gerçekten çok yazık... İnsan vicdanını bu kadar köreltmemeli, akıldan bu kadar uzaklaşmamalı!..   

Alacağını umduğu tazminatla, kumar borçlarını mı temizleyecek acaba? Alacağını umduğu tazminat, kumar borcunu  temizlemeye yetecek mi? Zira  kendisinin ciddi boyutta iki önemli hastalığı var; biri içki, diğeri ise at yarışları ve kumar... 

Ve bütün bunlara rağmen, Uğur Dündar bir efendilik daha yapıp, “Ulvi sen her gün Maltepe’den kalkıp gelme, Star Haber Merkezinin işleyişi artık Arena’dan çok farklı. Ben yine sana her ay,  geçinebileceğin parayı sosyal yardım olarak göndermeye devam edeyim” dedi.  Kim kime yapar bunu?  Bir parça yüzü olan kızarır, utanır!.... Bir parça kendisini bilen insan, şu sözü işitecek noktaya gelmeden, izin isteyip efendice gitmesini bilirdi. Ulvi Yanardağ’ın yıllarca Uğur Dündar, tarafından himaye edilmesi, “iyilikten maraz doğar” sözünü ne yazık ki bir kez daha  doğruluyor. 

Not: Ulvi Yanardağ'ın kalemi bunları yazamaz! Kimin yazdığını çok iyi biliyoruz! Bir yandan Ulvi'ye gaz verip, diğer yandan Uğur Dündar'a telefon açarak ''Ulvi böyle bir yanlış yapacak!'' diyerek ihbar eden ''o'' kişiyi yakında açıklayacağız.

Mine Özbek - Arena Genel Koordinatörü
Hatice Demircan - Arena muhabiri
Serap Belet - Arena muhabiri

Bu haber 161617 kez okundu.

  • YORUM YAZ
  • ARKADAŞINA GÖNDER
  • HABERİ YAZDIR

Söz sizde!

HABER7 üyesi olarak haberlerimizle ilgili görüş belirtebilirsin.

sen değilmisin?

konyada gece vakti milletin penceresinden savaş ay'ı sokan sen değilmisin uğurcum? biraz geri al..

2008-10-15 01:36:11

arenaya devam...

kim parayı bastı ise onun kanalına transfer oldular... bi nevi sahiblerinin sesi oldular... zira onlar doğru dürüst olsalardı bu memlekette ne yolsuzluk ne hortumlama ve nede adam kayırma veya şirket kayırma olurdu...hatta "hakem ne kadar taraflı olursa olsun dürüst ve adaletli seyirci hakemi tarafsız olmaya zorlar" mantalitesinden hareket edersek basınımız ne kadar demokrat olursa diğer bütün kurum ve kuruluşlarımızda o denli ongun onat olma durumunda kalır lardı haksızmıyım...

2008-10-15 00:07:54

ben inanmıyorum arenaya...

zira hep uyutmak isteyenlere maşa olmuştur şimdiye kadar... taaa fadime şahinler ali kalkancılar zamanında bu haberlerin yalan olduğunu bile bile dönemin ünlü ancormanları millete tükürürcesine ve yetmişmilyonun gözünün içine baka baka salyalarını akıta akıta bu haberleri de ballandıra ballandıra verdiler... hiçbiri ama hiçbiri ya durun bunlar gelir açıklanır biz o zaman milletin yüzüne nasıl bakarız diye düşünmediler... onca kişinin haysiyeti ve onuru ile hiç utanmadan oynadılar... hatta kim parayı bastı..

2008-10-15 00:02:07

zanla hareket etmeyin (resulullah s.a.v.)

bu arkadaşların yazdığı mektup bana çok inandırıcı geldi ancak yalan söylemeleri de muhtemel.Bu yazılan mektup içeriği yalan sa bundan çok burda gaza gelip zanla hareket eden ve uğur dündar a söven arkadaşlara üzülürüm.

2008-10-14 17:47:51

çok ucuz

şu birbirlerinin desteklediklerinin canını yakan iki medya grubunun "olsun da ne olursa olsun,çamur at izi kalsın" zihniyetiyle ıvırı zıvırı haber yapması bana çok ucuz geliyo.Ülke çalışanlarının %50 si sigortasız güvencesiz.

2008-10-14 17:44:40

ELMALAR ARMUTLAR

bu konu hakkında hiç bir haber çıkmamış. acaba uğur bey niğdeye gezmeye mi gelmiş, yoksa bu adı geçen şahıs buna benzer olaylarla ilgili ugur efendinin gizlemesi gereken bazı olaylarımı biliyor acep. daha önce dediğim gibi bu şahıs babasının oğlu değil, muhtaç desen ortalığa bakın her halde ondan daha muhtaç insanlarda var. ben burada kimseyi suclamak istemiyorum ama dünya hali işte ne yaparsın. insan vardır, ocak yakar. insan vardır, ocak söndürür. OLMAZ OLMAZ DEME!!!

2008-10-14 17:39:24

ELMALAR ARMUTLAR

Öncelikle belirtmeliyimki ben bahse konu şahsı tanımıyorum. bazı arkadaşlar ugur dündarı haklı görüyorlar neye göre haklı yapılan açıklamalara göremi verisi ne? niçin bu şahsa yardım etmiş? babasının oğlumu? banada yardım edermi acaba, bu kadar yardım severse rica ediyorum. bizim başımız kel mi. ben size bir olay duymuştum 1995 senesinde ugur bey niğde iline gelir. orada arena için haber yapacağı bir olay varmış, çekimler yapılmış, şahitler dinlenmiş, ne hikmetse >>devamı gelecek>>>

2008-10-14 17:32:31

Eh Yani...

Bu Ergenekon olayı çıktığından beridir ki sancılı insanların sancıları artmaya başladı. Hatta Bu çetenin içinde olupta bana bir şey olmaz diyip kamuflaj yapanlar var. Uğur Bey eğer ki sizlerde böyle bir şey içindeyseniz ne diyelim artık. Sizleri bu millet, haksızlıklara karşı duran bir insan olarak biliyor. Doğru doğruyu doğurur. Yanlış Yanlışı Doğurur. O yüzden doğrularla olmak lazımki doğru olalım.

2008-10-14 16:51:43

Hem suçlu hem güçlü

Uğur Dündar ve ekibinin pişkinlikleri bu kadarınada pes dedirtecek cinsten. Utanma duyguları, kişilerin yasal haklarına saygıları, yargıya güvenleri olsa susarlardı ve her vatandaşımız gibi mahkemenin vereceği karara razı olurlardı. Ama panik içinde suçlarını örtbas etmek için son zamanlarda sıkça yaptıkları gibi kişileri karalama, iftira atma yoluyla susturma çabalarını kınıyorum. Uğur Dündar ve ekibinin yaptığına gazetecilik denmez, dense dense tetikçilik, medya terörü denir...

2008-10-14 16:41:20

'7 gölge'ye tşk.ederim seni seviyoruz '7 gölge'

'7 gölge' varken bizi kimse kandıramayacak artık... bizi koru '7gölge' ;)

2008-10-14 16:23:14

ama sırf deniz feneri davası yapıyor diye dürüstlüğü şüphe dahi uyandırmayan bir insana sarhoş bir adamın arkasından saldırmak ne derece doğru... bu adamın dürüstlüğüne dengir fırat bile inanmış, ama siz ... gerçekten olmuyor, meslektaş birlikteliğide kalmamış.

2008-10-14 16:20:56

maç mı yapılıyor acaba

herkes birilerini suçluyor. kanal 7 ye yapılanları biliyoruz . haklısınızda . ama aynı şekilde karşılık vermek hiç hoş görüntü vermiyor. maç kaç kaç ? kim önde ?

2008-10-14 16:03:20

Bişey soracam sayın editör.

Benim yorumumu yayınlamanız umurumda değil. Ne olacak, yorumcuların yada editörlerin fikirlerini parmaklarımın ucuyla şekillendirecek kıvraklıkta bir zekaya sahip değilim. Ama Allah Rızası İçin bana mail atın,neden yayınlamadığınızı söyleyin. Ve lütfen bu yorumu yayınlamayın. Allah rızası için soruyorum. Bana özel bir sansür falan varsa bana maille bildirin. Bende boşuna yorum yazmakla uğraşmayım.Bu arada şu genel ikazlar linkini vermenize gerek yok. Gayet iyi biliyorum o ikazları.

2008-10-14 15:52:58

ALLAHIN KULU KENDDİNİ HAŞA REZZAK OLARAK GÖREMEZ, GÖRÜYORSA DALALETTEDİR!

Sayın dündar olayın iç yüzünü bilmiyorum ama çok güzel ajite etmişsiniz.(duygusallaştırmışınız). unutmayınki çalışanlarınızın rızkı size bağlı degil siz sadece vesilesinizdir. bunu bilin bu yeter!

2008-10-14 15:52:44

Ergenekon ilişkili

Uğur Dündar'ın Ergenekon ilişkili olduğu, Ergenekon tarafından söz gelimi bir Serdar Turgut'tan daha yüksek oranda kullanıldığı, bu kuruluşa söz gelimi bir Nazlı Ilıcak'tan daha gönüllü tarzda hizmet ettiği iddianame eklerinde bellidir; ve duruşmalarda daha da açık ortaya dökülecektir. Bu adama "dürüst" diyen safların yüzünü o zaman görmek isterim.

2008-10-14 15:34:02

bırakın bunları

peki ya bunlar gerçekse ve uğur dündar gerçekten bunları doğru söylüyorsa!!!

2008-10-14 15:30:34

utanç değil ibret vesikası (2)

Yanardağ bunca iyiliğe karşın nankörlük yapınca Arena ekibi de bu haksızlığa doğal olarak seyirci kalamamış. Bence Arenacıların bu açıklaması utanç değil, ibret vesikası. Yapılan iyiliklerin başa kakılmadığı sürece nasıl inkar edildiğini sergileyen bir ibret vesikası olacak açıklama...

2008-10-14 15:26:13

utanç değil ibret vesikası

U. Dündar'ın bunca yaptıklarına rağmen sırf Deniz Feneri haberleri nedeniyle oluşan kininizi, yaşlı bir gazeteciyi kullanarak çıkartmak istemeniz çok ayıp. U. Yanardağ'ı Dündar yıllarca sırtında taşıdı. Ta, 1998'lerde Kanal D 'de çalışırken bile Yanardağ, bir köşede otururdu. Yanardağ bir sürü genç, pırıl pırıl gazeteciler işsizlikten kıvranırken Yanardğa bunca yıl rahat bir yaşam sürdüyse bunu Dündar'a borçlu. Ama maalesef insanlar yapılan iyiliği başlarına kakmadığın sürece iyiliği bilmiyorlar.

2008-10-14 15:23:08

haber 7 ye yakışmıyor..

uğur dündar ve bu kişi arasındaki olay adliyelik. mahkeme karar verecek. haber 7 nin u.dündara çamur atmak adına bu davaya müdahil olması çok ayıp. bu kişinin alacağı varsa neden mahkemeye gitmiyorda haber 7 ye şikayetçi oluyor. uğur dündarın bu kişiye yaptıkları doğruysa ki öyle anlaşılıyo o zaman bu yazdıklarınızı nereye koycaksınız...

2008-10-14 15:11:59

bunlarda haya denilecek bişey kalmadıki utansınlar

bunlar utanacak neyleri kaldıki utansınlar zaten yalanlarıyla taraflılarıyla en herkes tanıdı maksatları din düşmanlığı yapmaktan başka gayeleri yoktur.

2008-10-14 14:40:33

tskler haber7

bunlarda utanacak yüzmü var... bunların işi bu zaten yalan dolan ama artık millet yemiyor...

2008-10-14 14:23:40

İşverenler, çalışanları niye aşağılar?

Önce şunu söyleyeyim, bu yazı Arena'nın sıradan çealışanları tarafından değil patronu tarafından yazılmışa benziyor. Benim dikkatimi çeken şey, Türkiyedeki bazı işverenlerde sıklıkla görülen ve çalışanları aşağılayan bir tavrın bu yazıda da öne çıkması: "aslında bu maaşı haketmedin ama, biz sana sadaka niyetine maaş veriyoruz". Çalışanına bu gözle bakan patronlar öteden beri mevcut, sınıf çatışmasını körükleyenler de onlar. Verdikleri üç kuruşu başa kakarlar. Lütfen, önce emeğe saygı! İnsana saygı !

2008-10-14 14:19:08

Kanal 7'ye Ayıp değil

Aydın doğan grubu medyaları deniz feneri ı.v. davasında hiç alakasız olarak kanal 7'yi suçlarken ayıp değil, arena ekibinin yazdığı yazıyı haber yapan ve başına utanç kelimesi ekleyen ki doğru kelime kanal 7'ye ayıp. Yok ya nerde öyle bolluk, zaten uğur dündarın o adama yaptığı iyilikleri yazması hata, iyilik eşkere yapılmaz, birde sayın dündarın ve arena ekibinin o yazıyı abartmadığı ne malum, ki yani bu doğan grubu medyalarının haberlerinin %99,9,9,9.... u yalan, palavra.

2008-10-14 13:59:08

Uğur Dündarın nasıl taraflı olduğunu geç anladık

Sn.Uğur Dündarın, patronunun düdüğünü çaldığını anladık. Ancak geç oldu. Ne kadar taraflı, ne kadar iktidar düşmanı yayın yaptığını gördük. Meslek hayatı boyunca sağladığı itibarı yerle bir oldu. Güveni sarsıldı. İtibarını yitirdi. Patronunun sesi olduğunu tüm kamuoyuna gösterdi. Şimdi de suçluluk psikolojisi ile küçük çiçek'e sahip olarak kamuoyu yaratmaya kendini haklı ve doğru göstermeye çalışıyor. Ancak halk artık yemez bu haberleri. Saygılarımla.

2008-10-14 13:41:03

YORUMUN DEVAMI

Arkadaşlar uynanın duyduklarınız ve okuduklarınızla amel etmeyin.Bu anlayışımızla hep ezilen olmaktan kurtulamayız.Bu doğan medyasının yayınladığı tüm eleştirilerin temelinde asla ve asla kötü bir niyet ve haram yeme olamaz.Bu insanlar sadece usül hatası yapmışlardır.Öyle ortada bahsedilen gibi rakamlar falanda kayıp değildir.Sadece her doğruyu heryerde söyleyemezler diye düşünüyorum.Onların niyeti tüyü bitmemiş yetimin hakkını korumak olsaydı aynaya baksalar görürler kim olduğunu.Neydin ne oldun kaç yılda.

2008-10-14 13:40:48

ELEŞTRİ

Haberlerinizin formatları önyargılı !!!!!.Bırakın utanç olup olmadığına okuyucu karar versin.Daha yakışık olur.......

2008-10-14 13:37:50

haber7

yazık haber7 size gerçekten cok yazık siz doğru habercilikten şaşmayın lütfen böyle haberler yayınlamayın intikam hissi gibi.denizfenerine gelince suçlular içeri atıldı herkez haber yapabilir fakat başkalarının yanlış haber yapmaları sizide yapmayya zorlamaz.yakışmadı haber7

2008-10-14 13:35:50

haber7

rüzgar kayadan toz alır ama siz onu bile almıyorsunuz adam dürüst bula bula bunumu buldunuz

2008-10-14 13:12:04

medya simsarları

Dünden bugüne kadar milletimizi uyutmakla görevli deyillermi bunlar deyilmi dinimizi yozlaştıran bunlar deyilmmi layikliğin arkasına sığınıp yenmedik haltlar karıştırmadılarmı (erğenokon gibi)devletin altına dinamit koytmadılarmı gercekleri yazıyoruz deyip komplolar kurmadılarmı bunların hepsi işte dürüst bildiğimiz medya gurubu ve silahşörleri tarafından yapıldı millet uyandı inşallah bunların yalanları buraya kadar olacak hepsine boykot

2008-10-14 13:09:56

A.Kahyacı...

Hürriyet ya da doğan yayınları=yalan yazın ve onların yayın organlarına post edin bu tarz haberlerde... Yıllarca çabalayın acaba geçen zamanda bu orgaların sayfalarında bu eleştirinizi görebilir misiniz.Bugüne kadar Hürriyetin net sayfasında birçok eleştiri yorumu yaptım ama yaptığım eleştirilerin bir tanesinin yayınlandığına şahit olmadım.Siz burda yalan=haber7 yazıyosunuz-ki bu zulümdür-ama her şeye rağmen editör sizi GÖRMEZDEN gelmiyor.Sizin gibile için dua etmekten öte birşey görünmüyor...

2008-10-14 13:01:34

Kimse Gocunmasın Gerçeklerbunlar

Gerçekler yavaş yavaş göz önüne çıkıyor.

2008-10-14 12:44:22

HABER7 AYIP OLMUŞ..

Bence karşındaki ne kadar da rakibin olsa da onlar bu tarz yöntemleri uyguluyor olsa da sen eğer dürüstlükten dem vuruyorsan böyle ucuz yollara gitmemeliydin..Açıklamaya parantez içinde utanç yazmanızda kendi utancınız herhalde..Eğer Uğur Dündar ın karşılıksız maaş verdği birini siz mağdur olarak ekrana çıkarıyorsanız vurmak istediğiniz adamın eline yeni bir silah vermekten başka birşey yapmış olamazsın..

2008-10-14 12:38:23

OLMADI KANAL 7 VE HABER 7

Olmadı Haber 7 ve Kanal 7. Her gün bu portalı okuyorum değerlendirmeler yapıyor yorumlar yazıyorum.Siz de onlar gibi yapmaya başladınız.Yazıyı okudum ve Arena ekibine ve U.Dündar ekibine hak verdim.Siz bu olaydan Haber 7 olarak (UTANÇ) kelimesini yazdığınızda biz okuyucularında bunu yutacağını düşünüyorsanız yanıldınız Haber 7.Yıllardır sizi okurum ve siz de bilirsiniz ki buralarda yorum yaparım.Olmadı Haber 7 .Olmadı bu etik değil. Saygı ve sevgi ile

2008-10-14 12:22:16

Kemal Kaya'ya

Uğur Dündar'ın Deniz Feneri hakkında yaptığı haberler de bu savaşın bir parçası değil mi? Bu gün deniz feneri 2 milyon insana yardım yapıyor. Var mı böyle bir kuruluş? Almanya'daki bir itirafçı ile Türkiye'deki bu kurumu yıpratmaya kimin hakkı var?

2008-10-14 12:21:23

HABER 7

HABER 7 yakışmadı bu başlık bende sevmem aydın dogan ı ama bu kadarda olmaz eger durustluk bekliyorsanız siz gösterin haber yapın deniz feneri ile ilgili sonra bi aynaya bakalım yakısık almıyo

2008-10-14 12:15:54

Aydın Doğan Bir İşadamı Olmasaydı

İşte o zaman sadece medya işini yapıyor, "Uğur Abi" de bu deryada görev üstlenmiş der idim. Ama Aydın Doğan millet nazarında negatif bir insan. "Uğur Abi" de onun kalemşörlüğünü yapıyor. Ne yani A.Doğan'ın karşısındakiler hep hırsız, ama onlar dürüst öyle mi? "Uğur Abi" A.Doğan'ın yolsuzlukları hakkında iki cümle yazsın o zaman "Uğur Abi" olur işte. Ama cesaret lazım. "A.Doğan'ın falsosu yoktur ki yazsın" diyecekseniz o başka.

2008-10-14 12:05:35

haber7

haber7=yalan habercilik oldu ne yazikki

2008-10-14 11:50:25

sami hoştanın dostu

a.doğanın kalemşörü u.dündar kendisini dürüst diye yutturuyar

2008-10-14 11:47:05

doğan grubuna terssen

Uğur dündarın programları ve darbe vurduğu yerler doğan grubu rakipleri ya da onlara reklam vermeyen ters düşen firmalar. Kötülemek için ellerinden geleni yapar uğur dündar. yandaşlarına da önceden haberli baskınlar yapıp "bakın düzgün firmalar da car" diyerek destek olur. KOKUŞMUŞSUN Uğurcuk Dündarcık....

2008-10-14 11:33:26

yazı içerisinde çelişkiler var

ulvi bey'in gözü görmüyor diye yazılmış aynı zamanda sabah gazete okumaktan başka işi yok denmiş. kulakları duymuyor ama at yarışı oynuyor kumar oynuyor denmiş. bence kimse alkolik ve kumarbaz birisine vefa olsun diye yardımda bulunmaz. çünkü yaptığı yardım ailesine yaramayıp kendine zarar veriyor. anlamım valla kim haklı kim haksız.?

2008-10-14 11:29:33

Uğur Abi

Uğur Dündarı böyle acımasızca eleştirenleri kınıyorum . Beyefendi kişiliği ve zaman kendini diğerlerinden ayırmıştır. Ben Aydın doğan savunucusu değilim. Para doyursun gözünü. Ama Uğur abi bi tanedir benim için. Haber7 yi de eleştiriyorum o kadar önemli haber varken bu haber en çok okunan ve yorumlanan haberler arasında siz buna inanıyormusunuz ya. KAsıt ararım ben bunda nedir bu doğan - haber7 kanal 7 savası. Sİzler de buna alet oluyorsunuz. Bunu da yayınla editör tarafsızsanız..

2008-10-14 11:17:28

seviyesiz

bu kadar seviyesiz bir yazı ancak böyle bir ekibe yakışırdı... ne olursa olsun bir insanın bu kadar ifşasına bu ortamda gerek olmadığını düşünüyorum....

2008-10-14 11:11:20

Şöyle Diyelim

Demirel siyasette ne ise, U.Dündar medyada odur. Elbette yaptıkları, yapamadıkları vardır. U.Dündar'ı topyekün karalamanın da dürüstlüğe sığmayan tarafları vardır mutlaka. Demirel'i de öyle. Ama milletten alacakları olunca şahin, vereceklerine kahin olmaları artık gün yüzüdedir. Oy avcılığı yaparken, gökteki yıldızları vaad eden bir Demirel ile, para için her olayı tersinden anlatan bir U.Dündar. Artık milleti ikisi de kandıramıyor. Çünkü karşılarında dişe diş hatta daha üstün rakipler var

2008-10-14 10:59:05

Bu nasıl üslup ya

7 Gölge'nin yazdıklarını dün okumuştum. Ulvi Yanardağ'ı yanında çalıştırıp sonra yollarını ayırmasından itibaren yaşananları anlatmıştı. Adam da hakkını almak için mahkemeye başvurmuş. Verilen cevaba bak sen. Adamın ne kör olduğunu koymuş ne sağır. Her türlü hakareti etmiş. Bu hakareti, imzası bulunan 3 kişi yazmış olamaz. Aynen Uğur Dündar'a ait. Uğur Dündar, yarın onları işten kovduktan sonra onların ardından yazdıracak birilerini de bulur nasılsa.

2008-10-14 10:43:46

dilin torbası yok

yuh artık yaa bu kadar da bu insanı çekememezlik olmaz yani bu adam hakkında bugune kadar en ufak bir taraf tutma,rüşvet alma,yalan haber yazxma gibi aşagılık birşeyler duydunuz mu. yeter ama kim ülkenin nerde dipte kalmış pisligi ortaya çıkarıyorsa onu hemen yine basın yoluyla ezmeye kalkıyorlar. bunun adına alçaklık derim,zaten dilin kemigi yok ki atıyorlarda atıyorlar. bu adama o kadar inanan var ki kimse boşa karalamasın ömrünüz yetmez.

2008-10-14 10:43:36

yazarların yorumlarını nasıl okuyabilirim

hiçbir zaman milleti severek görevini yapmadıki.. dündar... belki yaptığı işlerin bazısı milletin lehine olsa bile o konuda muhakkak patronlarının çıkarı vardır.

2008-10-14 10:43:10

Bu mudur?

Uğur dündarı pek sevmem. Yaptığı işlere şüpheyle bakarım. Fakat Uğur Dündr gibi bir medya mensubuna (son malum düelloda itibarını herkes gördü) bununla mı saldırıyorsunuz? Yahu her şirkette farklı tonda olabilecek şeyler. Sesleri çıkabilse Haber7 den neler çıkar kimbilir? Şu 7 Gölge de tetikçi gibi çalışıyor. Altına imza atmaya cesaretiniz olmayan haberleri ona havale ediyorsunuz.

2008-10-14 10:28:37

Böcek Avcısı Uğur

Ugur Dündar araştırmacı gazeteci filan değil. Zaten bu yazıyıyı kaleme alan cazgır kadınlar onu ekibini ele veriyor her şeyi açıklıyor. Bir duyuruları böyleyse günlük konuşmaları davranışları kimbilir nasıldır. Ugur Dündar ancak hamamböceği, fareleri yakalar. Küçük esnafın açıkları peşine düşer başı örtülü kadınlarla uğraşır. Kendi patronu ve onun arkadaşlarına hiç ilişmez.

2008-10-14 10:25:51

HAYRET

Niye bu kadar tarafgir olmak. Bırakın kendini kurtaramayan tekkeyi sel alsın. Yok Arena, yok GÖLGEYMİŞ. Yıllarca Uğurun yaptıklarını da, kendini ak kaşık göstermeye çalışanları da biliyoruz. Herkes işine kardeşim.

2008-10-14 10:22:22

Uğur Dündar'ın daha neleri var neleri

Ey Haber 7, Uğur Dündar'ın öteki dosyalarından niye söz etmiyorsunuz. Para vaadi ile hedefine koyduğu kişiler aleyhine konuşturup günlerece yayınladığı böbrek hastasını niye yazmıyorsunuz. Hani söz verdiği parayı vermediği için Mecidiyeköy'de iken gelip kendini Kanal D'nin önünde yaktığı adam vardı ya. Onu niye yazmıyorsunuz. Eğer bilmiyorsan adını ve yakınlarının adresini ben size veririm.

2008-10-14 10:18:29

uğur 'dün'__'dar'da_

Kimin dürüst kimin gazetecilerin yanında olduğu ismi 'uğur' olanların dünlerin görüldü. SAYGILARIMLA

2008-10-14 10:17:37

haber 7

haber 7 x 100 fırın ekmek = Uğu