Prostat riskini azaltan içecek

Harvard Medical School tarafından yapılan araştırma, kahvenin prostat kanseri riskini azaltabileceğini gösterdi.

Prostat riskini azaltan içecek
Prostat riskini azaltan içecek
GİRİŞ 08.12.2009 17:00 GÜNCELLEME 08.12.2009 17:00

American Association for Cancer Research tarafından düzenlenen konferansta sunulan araştırmaya göre, vücuttaki şeker oranının ve erkeklik hormonu seviyesinin prostat kanseriyle bağlantısı bulunuyor ve kahve bu oranların dengelenmesinde etkili bir rol oynuyor.

Prostat kanseri riskinin, kahve içenlerde, hiç içmeyenlere oranla yüzde 60 oranında azaldığına işaret edilen araştırmada, kahvedeki hangi bileşenlerin prostat kanseri riskini azalttığına dair bilgi verilmedi.

Uzmanlar, daha önce yapılan ve kahvenin prostat kanseri riskini etkilemediğine işaret eden araştırmaları hatırlatarak, aksini gösteren sonucun farklı araştırmalarla kanıtlanması gerektiğine, buna göre fazla kahve içilmesinin tavsiye edilemeyeceğine dikkati çektiler.

 

KAYNAK: AA
YORUMLAR İLK YORUM YAPAN SEN OL
DİĞER HABERLER
CHP'de grup toplantısı öncesi tansiyon yükseldi: TBMM Dikmen Kapısı'nda gerginlik yaşandı
Gündem olan iddia! Özgür Özel her yolu deniyor! Bu kez de Cem Uzan'ın kapısını çaldı