Tuncay Özkan Kanaltürk´ü sattı

Uzun dönem Kanal D´de yöneticilik yaptıktan sonra ayrılan ve hemen ardından Kanaltürk adında bir televizyon kuran Tuncay Özkan, Kanaltürk´ü sattı. Televizyonu kim aldı?

Eklenme: 29 Kasım 2005 17:10 / Güncelleme: 29 Kasım 2005 17:10 / 9,154 Okunma / 9 Yorum

Mecidiyeköy´de Kanal D´nin eski binasından yayın yapan Kanaltürk´ü medya devi Murdoch´un televizyonu Fox TV tarafından satın alındığı iddia edildi. Hükümetin çıkardığı ´yabancıların medyadaki hisse oranı yüzde 20´yi geçemez´ yasası yüzünden Fox TV´nin kağıt üzerinde Kanaltürk´ün yüzde 25´ini aldığı belirtiliyor. Ancak Kanaltürk´e yakın kaynaklar ise Fox TV´nin Kanal Türk´ün tamamını aldığını ifade ediyorlar. Yapılan bu satış yüzünden Kanaltürk´e yatırım yapılıyor, ne de elaman alınıyor. Avustralya asıllı, ABD vatandaşı Rupert Murdoch dünyanın en ünlü medya imparatoru. Rupert Murdoch sahip olduğu çeşitli televizyonlar içerisinde İngiltere´de BSkyB, ABD´de ASkyB ve Fox TV, Uzakdoğu´da Star TV var.

Yorumlar Yorum Yaz
  • SİYASET
  • GÜNCEL
  • EKONOMİ
  • SPOR
  • DÜNYA
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
Mekke ve Medine'den Canlı Yayın
Gazete Manşetleri
Piyasa Verileri