TÜM YORUMLAR

Trump: Eğer Putin beni seviyorsa...
Trump: Eğer Putin beni seviyorsa...
Amerika
11 Ocak 2017, 19:36
Trump: Eğer Putin beni seviyorsa...
Yaptığı basın toplantısında Putin'le ilgili bir soruyu cevaplayan Trump, 'Eğer Putin beni seviyorsa bu kötü bir şey değildir' dedi.
YORUMLAR 16
  • turkiye 1 yıl önce Şikayet Et
    Putun gaza gelip yemez bu oyunlari
    Cevapla
  • sahilinefendisi 1 yıl önce Şikayet Et
    putin e iyi gaz veriyor bu adam.işin içinde işler var muhterem
    Cevapla
  • ahmetp 1 yıl önce Şikayet Et
    incirlik kapatılmalı amerikanın on yüzüne kim gelirse gelsin arka yüzündeki sahtekarlar saldırmaya devam edicek. bu yüzden bunlara pozitif davranmamız gerekmiyor. roller aynı değişen yüzler sadece
    Cevapla
  • köylü... 1 yıl önce Şikayet Et
    Aynen öyle
    Cevapla
  • fatih 1 yıl önce Şikayet Et
    abd den salvolar.uyanik ol turkiyem.kabak basina patlayacak
    Cevapla
  • Körfezli 1 yıl önce Şikayet Et
    Ha ha başkana bakın!! Tiyatro oyuncularına toz attırır.
    Cevapla
  • Misafir 1 yıl önce Şikayet Et
    yaşa len turump
    Cevapla
  • Atçeken 1 yıl önce Şikayet Et
    abd , yahudilerin boyunduruğundan kurtulmadan Dünyaya huzur yok.
    Cevapla
  • sinema 1 yıl önce Şikayet Et
    trump suçu türkiye ye atıyormuş ulan ne tiyatrocular
    Cevapla
  • Ezo 1 yıl önce Şikayet Et
    Üç yaşındaki bir çocuğun açıklamaları mı bunlar? Üslup ne ya
    Cevapla
  • h. aydin 1 yıl önce Şikayet Et
    Cıa'i zOr günler bekliyor.
    Cevapla
  • muşlu 1 yıl önce Şikayet Et
    incirlikte kalkan ucaklar idlipte mualifleri vurmuş incirlik kapatılsın
    Cevapla
  • NurYolu 1 yıl önce Şikayet Et
    iyi anlaşıp bizim kuyumuzu kazmayında
    Cevapla
  • Altair 1 yıl önce Şikayet Et
    Tıpkı Kemal Sunal ın esprisi benziyor
    Cevapla
  • can 1 yıl önce Şikayet Et
    Rusya aslında deaşla olan ortaklığımızda bizim yanımızda olursa hem kendisi için hem de bizim için iyi olur demek istemiş..Zaten deaşı obama kurdu demeside bir oyundan ibaretti.Deaşı abd nin kurduğu ortaya çıkınca sözde deaş karşıtı bir başkan piyasaya sürdüler.Yani abd derin devleti hep oyun icersinde bunlar ise sadece bir kukla...
    Cevapla
  • Serkan 1 yıl önce Şikayet Et
    Allahım şu abd e akıllı ahlaklı bi adam gönder yoksa dünya vahim
    Cevapla