TÜM YORUMLAR

Hükümetten F-35 açıklaması: Her şey tehlikededir
Hükümetten F-35 açıklaması: Her şey tehlikededir
GÜNCEL
14 Haziran 2018, 12:55
Hükümetten F-35 açıklaması: Her şey tehlikededir
Milli Savunma Bakanı Nurettin Canikli "(F-35 savaş uçaklarının teslimi) Uzun yıllar önce başladığımız bir projede şartları, taahhütleri yerine getirmemize rağmen Amerika tek taraflı olarak, hiçbir hukuki gerekçesi olmaksızın iptal edebiliyorsa o zaman her şey tehlikededir, tehdit altındadır, şüphelidir" dedi.
YORUMLAR 51
  • hüseyin 1 yıl önce Şikayet Et
    sen hesabını f35 leri vermiyeceklermiş gibi şimdiden yap ve karşı tarafa ağır bir fatura çıkar onunda gözü kesiyorsa vermesin
    Cevapla
  • Sattı Müdafa 1 yıl önce Şikayet Et
    Almayız olur biter. ABD'ye olan borçlarımızdan sileriz. Kafamıza göre 1-2 milyar dolarda tazminat cezası. Üstüne ülkemizde ki ABD'li şirketlere vur kayyumu. Hamburgercilerini falan kapat. İt ürür kervan yürür.
    Cevapla
  • Misafir 1 yıl önce Şikayet Et
    Adb terörle işbirliğini yaptığını bildiğiniz halde neden hala onlarla iş birliği yapıyorsunuz ey hükümet abdyle her ilişkiyi kesin düşmanla pazarlık yapılmaz
    Cevapla
  • fatih 1 yıl önce Şikayet Et
    10 yıl önce imzalanan anlaşmayı tam uçakları teslim alacakken biz niye terk edelim? ne çok biliyorsunuz değil mi! her şeyin en iyisini siz bilirsiniz zaten ukalalar!
    Cevapla
  • Murat 1 yıl önce Şikayet Et
    Adam aslında şunu söylüyor: Biz turkiyeyi parçalayacağız fırat nehrinin aşağısına büyük israil devletini kuracağız eğer türkiye yi o zamana kadar parçalayamazsak muhtemelen savaşacağız bu füze sistemi bize tehtit olacak diyor.
    Cevapla
  • Muratb 1 yıl önce Şikayet Et
    Adaşım Süper tespit. 40 senelik planları zaten bu. Zaten inkar da etmiyorlar. Tüm dünya biliyor. Bizim acilen ama akıllıca abden ve uzantısı ab den uzaklaşıp doğuya yönelmemiz şart oldu
    Cevapla
  • Fatsali 1 yıl önce Şikayet Et
    rusyanin su serisin alalim. alternativ üretmeye gidelim. o zamana kadar yeter. bence F35 abartilmis bi ucak. iyi olabilir ama alternativide var. kapatalim kürecigi incirligi
    Cevapla
  • ??? 1 yıl önce Şikayet Et
    Niye nato ile çatışmayacakmış ki, niye alıyoruz o zaman? Yarın kim düşman olur belli mi...
    Cevapla
  • özgür barut 1 yıl önce Şikayet Et
    Türkiye kendi ayakları üzerinde durabilen bir ülke oldu, artık natodan çıkma vakti geldi
    Cevapla
  • Bekir 1 yıl önce Şikayet Et
    Eger incirlik’i kapatamatacaksan bosuna konusmayalim
    Cevapla
  • hasan 1 yıl önce Şikayet Et
    1 tanesi verildi kaldı 99
    Cevapla
  • RuHi 1 yıl önce Şikayet Et
    Bu F35 ne kadarda elit bir ticarete dönüştü arkadaş. Yahu bırakın artık peşlerini gidip Rusyadan alın! Ne bu yaa.
    Cevapla
  • Vermezleeerr 1 yıl önce Şikayet Et
    Vermezleeerr paramızı geri nasıl alacağız onu düşünelim, bize uçak mı yok. TFX hızlandırılır, Rusya dan çin den alırı Z . Hazır motor alırız vs vs
    Cevapla
  • ali 1 yıl önce Şikayet Et
    incirlikte malatyadaki kürecikte suriyede natodaki ortaklıkta ortadoğudaki ortaklıkta ozaman tehlikededir o uçaklar verilmez ise bütün bu kozlar oynanmalıdır
    Cevapla
  • ali 1 yıl önce Şikayet Et
    bizim cografyamizda abd nin ne isi var diye sormazlarmi hani bize savas mi acacaksi otur oturdugun yerde sizde alin su s400 leri ne olacaksa olsun gayri
    Cevapla
  • pakistana da yaptı 1 yıl önce Şikayet Et
    dertleri müslüman düşmanlığı. parasını vermiş olsak da resmen teslim etmiş olsalarda o yasa kesin çıkacak ve türkiyeye getiremeyeceğiz. tfxe veya başka şeylere de engel olacak bunlar.
    Cevapla
  • DELİ DUMRUL 1 yıl önce Şikayet Et
    Lütfen lafı kıvırmayalım. Deyin ki ya vereceksiniiiiz, ya da ......... siz bilirsiniz. Şantajsa şantaj. Orta doğu bu haldeyken elimiz o kadar boş mu ki?
    Cevapla