TÜM YORUMLAR

Diriliş Ertuğrul'un devam dizisi Diriliş Osman ATV'de ne zaman başlayacak?
Diriliş Ertuğrul'un devam dizisi Diriliş Osman ATV'de ne zaman başlayacak?
MEDYA
13 Eylül 2019, 10:51
Diriliş Ertuğrul'un devam dizisi Diriliş Osman ATV'de ne zaman başlayacak?
ATV ekranlarında yayınlanacak olan Diriliş Osman ne zaman başlıyor? 5 sezon boyunca reyting rekoru kıran Diriliş Ertuğrul'un devam dizisi olan Diriliş Osman'ın yeni sezon fragmanı ve başlangıç tarihi büyük merak konusu oldu. Oyuncu kadrosunu güçlendiren ve başrolünde Burak Özçivit'in yer aldığı Diriliş için hazırlıklar devam ediyor.
YORUMLAR 42
  • Nuri Ozbek 1 gün önce Şikayet Et
    Aslında ''Kuruluş Osman'' olması gerek !
    Cevapla
  • Oguzmuhammed 1 hafta önce Şikayet Et
    Dizi daha başlamadan bitti diyebilirim,çünkü başrol oyuncusu yanlış isim seçilmiş.burak özçivit aşk filimleri oyuncusu ,tarihi filimlerin oyuncusu olamaz ve kanal seçimide som derece yanlış trt-1 de devam etseydi daha iyiydi,görün bak en fazla 5 bölüm diyorum sonrasında reyting sıralamasında sondan birinci olmazsa bende bir şey bilmiyorum
    Cevapla
  • Hasan 2 hafta önce Şikayet Et
    Genç kızların sevgilisi burak bey başrol olursa filmin sahiciligi tarihsel bağları otomatikman kopuyor. Burak gitsin duygusal aşk filimleri çeksin. Izlemiyecegim.
    Cevapla
  • Hakkı hoca 2 hafta önce Şikayet Et
    Filmin adı Muhteşem Osman olsaydı daha iyi olurdu
    Cevapla
  • suat abi 2 hafta önce Şikayet Et
    atv de dizi seyredilmez seyirciyi reklamlarla bayar arada ahlaksız dizi bölüm fragmanlarıda cabası burak ozcivit ile yapımcı zaten intihar etmiş kısaca dizi başlamadan bitmiş
    Cevapla
  • KEMAL ARSLAN 2 hafta önce Şikayet Et
    TRT 1 olsaydı seyrederdim
    Cevapla
  • Yüksel 2 hafta önce Şikayet Et
    Seyretmiyeceğim. Bu yıl Abdulhamidhan yeter. TRT1 olsa idi tamamdı.
    Cevapla
  • İpeknaz derya 2 hafta önce Şikayet Et
    Kanal keşke trt 1 de olsa ve engin altan düzyan da olsa bir de abi dizinin hanfi gün başlayacak ben çarşamba yı öneriuorum
    Cevapla
  • BASKAN 2 hafta önce Şikayet Et
    Tadı kaçtı artık Ertuğrul yerini tutmaz burak özçiviti zaten sevmiyordum nasıl izlicem belkide izlemem
    Cevapla
  • Burhan 2 hafta önce Şikayet Et
    ATV Filmden çok REKLAM izlettirirler..İyi seyirler ....
    Cevapla
  • EbuSaid 2 hafta önce Şikayet Et
    ATV de aynı havayı vermezler. Zamanında Huzur Sokağı'nı mahvettiler. ayrıca özçivitte bu karakteri kaldıracak eda yok maalesef. Ondan anca salon erkeği olur.
    Cevapla
  • herkes 2 hafta önce Şikayet Et
    Aynen trt1'de olmalı
    Cevapla
  • Kurul 2 hafta önce Şikayet Et
    Ben atv genel yönetim kurulu başkan üyesi YUNUS EMRE YILDIRIM. Bize neden bu kanaldan beklentinizin az olduğnu yazarmısınız İSTAGRAM dan bize ulaşabılırsınız.Bize geri bildirim yaparsanız kanalımiz gelistirebiliriz. ŞAKA LAN ŞAKA haklısın gardes
    Cevapla
  • muslu 2 hafta önce Şikayet Et
    ne diye mankenleri,erkek güzellerini, mis turkey güzellerin oyuncu yaparlar ki... bu ülkenin hiç mi tiyatrocuları yok kaliteli çok iyi oyuncuları var amma illa parlak tanıdık yüz olacak...Bülent inal sultan Abdülhamit rol çok güzel oturmuş rolünün hakkını veriyor. Bu diriliş Osmanın suyunu çıkaracaklar gibi gözüküyor. osman şeyh edebalinin kızı ile flört edip mum ışında yemek yer dans ederse tanışmam...
    Cevapla
  • FUAT G. 2 hafta önce Şikayet Et
    Özçivit bu rolü kaldırabilecek bir oyuncu değil tarih filmi yerine romantik bir dizi olacakmış gibime geliyor.ekip tam bir fiyasko.
    Cevapla
  • Sait 1 hafta önce Şikayet Et
    Evet Uğur ısilak çok yakısirdi
    Cevapla
  • Ömer 1 hafta önce Şikayet Et
    Uğur Işılak manyak olurdu yaa
    Cevapla
  • İsimsiz 2 hafta önce Şikayet Et
    Aynen üstad. Bu adam bu dizi için hiç sempatik gelmiyor bana. çünkü bu role Osman beyi taşıyacak biri seçilmeli. Sadece görüntüsüyle değil şahsiyeti ağırlığı karakteri de çok önemli. Örneğin uğur ışılak gibi bir adam olabilirdi mesela.
    Cevapla
  • Ugur 2 hafta önce Şikayet Et
    Burak iyi bir oyuncu degil ertugrula yakin guclu bir oyuncu gerekli.trt 1 dizi yoksa vermezdi.atv hüsrana ugrayacak
    Cevapla
  • Mehmet 2 hafta önce Şikayet Et
    Bu adam bu işi beceremez uygun değil. Sonra geçiş çok kırılgan oldu Ertuğrul böyle bitmemeliydi..
    Cevapla