Bu canlıyı veteriner ambulansıyla götürün!
Bu canlıyı veteriner ambulansıyla götürün!
.

Yorumlar16

  • Leyla 2 ay önce Şikayet Et
    Tamam elinize sağlık ama bu insan bozuntularini hayvanlara benzetmeniz olmamış yani lütfen hayvanları asagilamayin
    Cevapla Toplam 3 beğeni
  • halil 2 ay önce Şikayet Et
    hayvanları aşağılamayalım lütfen. ve bu şekilde itam ederek onları onurlandırmış olursunuz.
    Cevapla Toplam 1 beğeni
  • gül bülbül 2 ay önce Şikayet Et
    Esra hanım elinize sağlık. Merve Kavakçıya yapılanıda hiç unutamıyoruz. Daha düne kadar hiçbir devlet dairesinde başıkapalı çalışamıyordu. Sağolsun Sn. Cumhurbaşkanımız sorunu çözdü. Böyleleri başa geçse, yine eski günlere dönülür gibi. Saygılar
    Cevapla Toplam 1 beğeni
  • ergün 2 ay önce Şikayet Et
    ohhh içim rahatladı ağzınıza sağlık esra hnm
    Cevapla Toplam 6 beğeni
  • Leyla 2 ay önce Şikayet Et
    Hayvanları aşağılamayın lütfen
    Cevapla Toplam 9 beğeni
  • zmc 2 ay önce Şikayet Et
    Esra Hanım hırr ve hav derken 6 değil 7 harf olur. Lütfen hayvan haklarına riayet edelim.
    Cevapla Toplam 12 beğeni
  • Şeniz 2 ay önce Şikayet Et
    Hiç işiniz yok değil mi...sizin zorunuz ne acaba hayvanlarla
  • Yusuf 2 ay önce Şikayet Et
    Teşekkürleeer!!! Düşüncelerimizin sayın tercumanı
    Cevapla Toplam 8 beğeni
  • fulya 2 ay önce Şikayet Et
    Esra hanım elinize sağlık. Merve Kavakçıya yapılanıda hiç unutamıyoruz. Daha düne kadar hiçbir devlet dairesinde başıkapalı çalışamıyordu. Sağolsun Sn. Cumhurbaşkanımız sorunu çözdü. Böyleleri başa geçse, yine eski günlere dönülür gibi. Saygılar
    Cevapla Toplam 12 beğeni
  • Bilal 2 ay önce Şikayet Et
    Fulya hanım maalesef başlar kapandı ama dandik örtünme çıktı. Örtünme moda oldu. At gözlüğü ile bakmayalım. Peygamber Efendimiz erkeğin kadına kadının erkeğe benzeyenine lanet olsun diye buyuruyor. Şöyle etrafıma baktığımda çoğunluk böyle....
    Toplam 5 beğeni
  • murathan 2 ay önce Şikayet Et
    harika
    Cevapla Toplam 6 beğeni
  • memoli 2 ay önce Şikayet Et
    bu yazdıklarınızla psikolojim rahatlıyo. Elinize sağlık..
    Cevapla Toplam 5 beğeni
  • Aczimendi 2 ay önce Şikayet Et
    Tam o bagaj yaratıklarına muvafık muhteşem iğneli bol hakaretli bir makale olmuş. Kininize sağlık.
    Cevapla Toplam 3 beğeni
  • seyfo 2 ay önce Şikayet Et
    bu acıklı durum tamda kardeşimizin anlatımlarına yakışır dedim ve bakladiğim oldu ellerinize fikirlerinize sağlık...masum cübbeli delikanlının başına gelen genç kız versiyonuda bizi derinden yaraladı...28 şubat hortlakları neye kime güveniyorlarda aynı tiyatroyu canlandırmaya çalışıyorlar malesef...benim en üzüldüğüm taraf, milletin öylece bakakalmışlıklarıydı, yahu biride koşsaya müdahale etseler neolurdu sanki..
    Cevapla Toplam 17 beğeni
  • omn 2 ay önce Şikayet Et
    tek kelimeyle yüreğine sağlık
    Cevapla Toplam 5 beğeni
  • edurum 2 ay önce Şikayet Et
    Kalemine, yüreğine, ağzına,beynine sağlık
    Cevapla Toplam 5 beğeni
Haber7 Mobil Sayfa Banner'ı Kapat