TÜM YORUMLAR

Kuruluş Osman 14.bölüm 2.fragmanı: Artık bu işin geri dönüşü yok! Osman isyan ateşini yaktı...
Kuruluş Osman 14.bölüm 2.fragmanı: Artık bu işin geri dönüşü yok! Osman isyan ateşini yaktı...
MEDYA
11 Mart 2020, 22:54
Kuruluş Osman 14.bölüm 2.fragmanı: Artık bu işin geri dönüşü yok! Osman isyan ateşini yaktı...
Ekran yolculuğuna çıktığı ilk günden bu yana reyting başarısını katlayarak artıran Kuruluş Osman son bölümde; Planlarını tıkır tıkır işleyerek Türklerin istikbaline gölge düşürmek isteyen Balgay elini kuvvetlendirdi. Kuruluş Osman son bölümde Balgay'ın planının kurbanı olan Bala Hatun ölümün eşiğine sürüklenirken Osman'ın kumpasa düşürülmesi olayları büyük çıkmaza götürdü. İşte, Kuruluş Osman 14.bölüm fragmanı çıktı.
YORUMLAR 51
  • Hakan E. 1 yıl önce Şikayet Et
    Gerçekte osmanoğullarının moğollarla bir işi olmamış bizanslılarla uğraşmışlar. Selçuklu daha çok didişmiş moğollarla.Osmanlının ilk devirlerinde selçukluların t..ak ovası harbi var ki pek kimse bilmez tarih derslerinde de okutulmaz.Ölü moğol askerlerinin hayalarının derisini yüzüp çadır yapmış selçuklu atalarımız...
    Cevapla
  • Rebelboy1903 1 yıl önce Şikayet Et
    Sabahtan Akşama Kadar Araştır. Sadece Ertuğrulgazi 1 Kere Domaniç Dolaylarında Denk Gelip Yeniyor ve Domaniç Kayıya Bırakılıyor Selçuklu Tarafından Sonra da Kayının Moğolla İşi Olmuyor
    Cevapla
  • han64 1 yıl önce Şikayet Et
    moğun bitmesinde kayının büyük rolü vardır biraz iyi araştır
    Cevapla
  • Hakan E. 1 yıl önce Şikayet Et
    İşte tarih okumayan hatta hiç bir şey okumayıp tarihi hayatı olayları tv dizilerinden öğrenmeye çalışan bir millete ne verirsen yutar.Kılık kıyafetten tut hikayeye kadar uydurmasyon 3.sınıf hollywood macera filmleri gibi dandik diziler çekilir.Gerçi gerçeğe uygun olsa kimsede seyretmez reklam almaz para kazanamazlar ya oda ayrı.
    Cevapla
  • Rebelboy1903 1 yıl önce Şikayet Et
    Dizi Değil Belgesel İstiyorsan Tarihi Belgesellerimiz de Mevcut ;) Çok Okuyan Alim :) Benimde Eleştirdiğim Oluyor Ama Kalkıp Belgesel Yapsınlar Havasında da Değilim Sen ve Senin Türevlerin Gibi
    Cevapla
  • Memo 1 yıl önce Şikayet Et
    Birde suna dikkat ediyorum ertugrul beydeki kiyafetler daha moderndi osmani deriye boğmuslar ikincisi çok hantal ve aciz duruyo osman normalde daha etkili olmasi gerekirken hep kandirilan bi cocuk gibi cikiyo gunduz bey her bolumde zavalli sumsuk bi bey olarak gosteriliyo bi turlu isinamadim nedense diziye boyle giderse birakacam izlemeyi
    Cevapla
  • ??? 1 yıl önce Şikayet Et
    Ben çoktan bıraktım bile...
    Cevapla
  • Ayyıldız 1 yıl önce Şikayet Et
    Aynen katılıyorum
    Cevapla
  • mehmet onat 1 yıl önce Şikayet Et
    osman;devamli ayni ses tonuyla konusuyo (emmiii) gibi hikaye mantik silsilesi duzgun oynamiyo dirilisteki ruh ,heyacanlandiri atmosfer yok tekrar tekrar kandirilmasi (batur alptarafindan) ertugruldaki feraseti aratiyo herseyden önemlisi oyunculuk. tiyatrocu kökenlilerin oyunculuğu daha iyi buna dikkat edilmeli
    Cevapla
  • efe 1 yıl önce Şikayet Et
    bence dizi cok yapmacik olmus ve dahi okudugumuz tarihimizle hic baglanti kurulmamis
    Cevapla
  • kayseri 1 yıl önce Şikayet Et
    seneryo yazari kendine gel mogol detani izlemeyelim
    Cevapla
  • kaann 1 yıl önce Şikayet Et
    kuruluş diye izliyoruz en az 5 bölümdür moğol kahramanlık destanı resmen..bittti artık izlenmez
    Cevapla
  • hakan 1 yıl önce Şikayet Et
    gerçekler çarpıtılmadan anlatılmaya çalışılmış tarihdede böyle maalesef moğol selçuklu yu vs yakıp yıkmış biraz tarih bilgisi edinin tarihinizi öğrenin..
    Cevapla
  • Mavi Muammer 1 yıl önce Şikayet Et
    Turgut alp ve bamsının ön plana çıkmasını istiyoruz.
    Cevapla
  • Muhittin Aydin 1 yıl önce Şikayet Et
    iyice baydilar cok yapmacik oldu aslindan sapiyor
    Cevapla
  • Emine Göz 1 yıl önce Şikayet Et
    Hey koçum beeeh... Maşallaahhh....
    Cevapla
  • murat 1 yıl önce Şikayet Et
    Moğolların zulmüyle bu kadar zaman geçirmeye gerek yok...Genç neslimize ecdadın yaptılarını daha farklı göstermek lazım sıkılıp seyri bırakmasınlar diye. Zaten telefondan ayırıp zor ikna ediyoruz izlemeye. Dizinin biraz daha gelişime ihtiyacı var. Henüz Diriliş Ertuğrul kıvamı yakalanamadı. Üstüne koyarak devam edilmesi lazım...
    Cevapla
  • Kızıl Elma 1 yıl önce Şikayet Et
    Bu olayları günümüze uyarlayıp değerlendirip gerekli derslerimizi çıkarmalıyız. Moğolları İngilizin yerine, Moğol hakimiyetini kabul eden Dündar beyi İngilizlerle anlaşan M.Kemal yerine, mankurtları Chpliler yerine, Osman Gazi'yi de Reis yerine koyun. Taşlar ne güzel oturuyor.
    Cevapla
  • Bilir kişi 1 yıl önce Şikayet Et
    Kayı obasını bu kadar güçsüz ve aciz yapmayın kardeşim. O yıllarda moğollar eski gücünde değil. Hızla zayıflamaya başladılar. Kayı beyliği ise hızla güçleniyor. Diğer bazı beyliklere göre toprakları daha küçük ve güçsüz olabilir ama bu demek değildir ki moğollar istediği gibi kayı obasını basabilir. Ayrıca Gündüz Bey neden sürekli esir düşüyor ve bu kadar güçsüz. Gündüz koskoca bey değil mi? Sürekli esir düşmesi saçmalık. Ayrıca tarihte Gündüz Bey Osman Beyden daha savaşçı ve güçlü. Hatta bir dönem kayı obasını o yönetmiş. Devletin başına Osmanin geçmesi ise Ertuğrul Gazi buyruğudur.
    Cevapla
  • TüremişEYT 1 yıl önce Şikayet Et
    geçen yıllarda zevkle izliyoum şimdi saçma sapan değmez vakit öldürmeye engüzeli belgesel kanalı
    Cevapla
  • Biri 1 yıl önce Şikayet Et
    Haketti gerçekten oğluda öyle
    Cevapla