TÜM YORUMLAR

Taner Ölmez, yeni dizisiyle akılları allak bullak etti! Mucize Doktor'daki rolü ne olacak?
Taner Ölmez, yeni dizisiyle akılları allak bullak etti! Mucize Doktor'daki rolü ne olacak?
MEDYA
18 Nisan 2020, 08:38
Taner Ölmez, yeni dizisiyle akılları allak bullak etti! Mucize Doktor'daki rolü ne olacak?
Başarı basamaklarını hızla tırmandığı oyunculuk kariyerinin şu anki döneminde Mucize Doktor dizisinin başrolünü üstlenen Taner Ölmez, yayın hayatına başlangıç yapan Dudullu Postası'nda rol almaya başladı. Son dönemlerde oynadığı Ali Vefa karakteri ile yıldızı parlayan ve şimdi ise Dudullu Postası'nın oyuncu kadrosunda kendini gösteren başarılı oyuncu Taner Ölmez, Mucize Doktor dizisinden ayrıldı mı? Bilinmeyenler...
YORUMLAR 39
  • Tuncay 3 ay önce Şikayet Et
    Yani filmden çıkmayacak demi
    Cevapla
  • t c 3 ay önce Şikayet Et
    çokmu lazım oyunculukla alakası yok
    Cevapla
  • Gaye 3 ay önce Şikayet Et
    Bilmeyenler için söyleyeyim TANER Ölmez in ikizi var bu yüzden iki filmde de oynayabilirler
    Cevapla
  • ... 3 ay önce Şikayet Et
    Öyle değil bu film eskiden çekilmişti çok öncw
    Cevapla
  • alpagut 3 ay önce Şikayet Et
    Arkadaşlar dizideki bu karakter türk toplumundaki güçlü erkek profilini bitirmek için yapılmış bi senaryonun vücut bulmuş halidir. diziyi 15 dk. Seyrettim ve bunu gördüm, bi dahada fragmanını bile izlemedim. Biraz duyarlı olalım lütfen.
    Cevapla
  • Sultan 3 ay önce Şikayet Et
    Eger ali vefa karakteri icin bunu yazdiysa bu arkadas biraz kitap oku arastirma yap derim.
    Cevapla
  • Yolcu 3 ay önce Şikayet Et
    Ağlayacak olan mı var. Hay Allahım Ya Rabbim
    Cevapla
  • Leila 3 ay önce Şikayet Et
    Ağladım yeminle
    Cevapla
  • İsimsiz 3 ay önce Şikayet Et
    Korkudan agliyacaktim
    Cevapla
  • Auşegül 3 ay önce Şikayet Et
    Oh rahatladlm
    Cevapla
  • Zeynep 3 ay önce Şikayet Et
    oh be çok korktum lan çıktı die
    Cevapla
  • Mine 3 ay önce Şikayet Et
    Off be çok korkmuştum rahatladım taner ölmez diziden çıksaydı yeminle aglardım
    Cevapla
  • Elfida 3 ay önce Şikayet Et
    Bende
    Cevapla
  • ömer faruk akdaş 3 ay önce Şikayet Et
    ben anlamıştım zaten kaygılanmaya gerek yoktuki boşuna
    Cevapla
  • Tuncay 3 ay önce Şikayet Et
    Taner ölmez oyundan çıkarsa dinin tadı tuzu olmaz
    Cevapla
  • Asi 3 ay önce Şikayet Et
    Detaylı yazın desek yazmasınız
    Cevapla
  • Emine Özremirci 3 ay önce Şikayet Et
    Yüreğim ağzıma geldi korktum ya zaten böyle reytingi güçlü çok izlenen bir filmi de bitirmezler umarım
    Cevapla
  • Halil Kaan 3 ay önce Şikayet Et
    Kitabımı bitirdim bu kadar mı uzatılır ya direk ayrılmadı diyin işte
    Cevapla
  • Muammer 3 ay önce Şikayet Et
    Ayrılmadı zaten. Ayrıldımı diye yazıp haberi okutuyorlar işte
    Cevapla