TÜM YORUMLAR

Acun Ilıcalı imzalı Sihirli Annem hoş olmayan tepkiyle karşılaştı! Tartışmanın göbeğine oturdu
Acun Ilıcalı imzalı Sihirli Annem hoş olmayan tepkiyle karşılaştı! Tartışmanın göbeğine oturdu
MEDYA
30 Aralık 2020, 08:50
Acun Ilıcalı imzalı Sihirli Annem hoş olmayan tepkiyle karşılaştı! Tartışmanın göbeğine oturdu
Seneler önce ekrana gelmiş olmasına rağmen halen izlenmeye devam eden Sihirli Annem dizisi, baştan aşağı değişen oyuncu kadrosuyla beraber Acun Ilıcalı'nın kanalı Exxen TV'de yayın macerasına merhaba diyecek. Aradan çok uzun bir zaman geçse de popülaritesini yitirmeyen Sihirli Annem'in Acun Ilıcalı tarafından paylaşılan afişinden memnun kalmayanlar tepki içerikli yorumlarda bulunmaya başladılar.
YORUMLAR 50
  • İsimsiz 11 ay önce Şikayet Et
    Hayır neden bukadar eleştirdiniz saçma sapan ahlaksız diziler varken neden bu?! Beyenmiyosaniz TvPlus'tan yada netflix'den film izleyin
    Cevapla
  • sihirli annem 11 ay önce Şikayet Et
    herkeste olmayabilir sizin
    Cevapla
  • Rageiss 11 ay önce Şikayet Et
    Bu bir çocuk dizisi, yetişkin dizileriyle kıyaslaman saçma.
    Cevapla
  • Rageiss 11 ay önce Şikayet Et
    Eski haline kıyasla kötü diyoruz zaten, ahlaksız dizilerle karşılaştırmak saçma. Bu bir çocuk dizisi.
    Cevapla
  • Aykut Alp 11 ay önce Şikayet Et
    Acun etme eyleme zehirleme bu körpe beyinleri!
    Cevapla
  • Abdullah Özçelik 11 ay önce Şikayet Et
    ya biz bittik.haberimiz yok
    Cevapla
  • DERMİŞİM 11 ay önce Şikayet Et
    acuna yakışır ama maalesef adamın bütün programları türk örf ve adetine aykırı dine aykırı ahlaka aykırı ama inanın benim evimde de izleniyo bu acunun suçumu bence değil benim gibi basiretsiz babaların haaa tabi bende suç ama benimde elimi jolumu bağlayan kanunlar var şimdi devlet diyor aile önemli bence değil survivor benim stilim kovam o ses bu şhow daha önemli
    Cevapla
  • Gereksiz 11 ay önce Şikayet Et
    Belki de para kazanmanın yöntemini yıllar önce bulduğu için yıllar öncesinden para kazanmaya başlamış şimdide kendine koyduğu hedefleri geçiyor, bizim ülkemizde ahlak, namus, örf, adet mi kaldı, onca saçma diziler , sosyal platformlar varken bu diziyi eleştirmek mi kaldı bizlere. İzleme izletme kazanmasın.
    Cevapla
  • Derya 11 ay önce Şikayet Et
    Ahlaka aykırı neden olsun anlamadım.izletmek istemiyorsan YouTube var Netflix var bul çocuğuna izlet.eglendir.millet de bir garip .yeteneksiz Türkiye neden ahlaka aykırı algiliyamadim.sihirli annem de hayal ürünü küçük Ken izlerdik bilirdik de .Ruhsar vardı.ayni sanatçıları nerden bulsun adam ilginç jnsanlar
    Cevapla
  • özkonyali 11 ay önce Şikayet Et
    bu adamı eleştirdiğin zaman şu kadar yardım ediyor sen verebiliyormusun diye ayağa kalkıyor bazıları. biz bunu taaa acun firarda programından tanıyoruz. Türkiyenin kültür ahlak yapısının altını dinamitliyor. Zaten verdiği paranın kat ve kat fazlasını bizler kazandırıyoruz kendisine.
    Cevapla
  • Uyan 11 ay önce Şikayet Et
    Baştan sonuna kadar mason simgeleri ve ayinleri ile dolu. Anlayan bilir, bilmeyen mal gibi bakar.
    Cevapla
  • Misafir 11 ay önce Şikayet Et
    Acun ajanlik beşinde demedi demeyin yillardan beri ben takib ederim
    Cevapla
  • Özkan 11 ay önce Şikayet Et
    Sende de bi dümen var Acunnnn
    Cevapla
  • eci 11 ay önce Şikayet Et
    işiniz gücünüz yok..tek sorunumuz bu zaten..la bi bitin ya..dizi manyağı ülke oldunuz çıktınız..her taraf mafya filmleri sonra millet birbirini kesince şaşırmalar falan..bi ara 01 adana vardı gösterimde izmirde galası vardı..kapıya gbt koysan seyircilerin 100 de 90 sı alınırdı yeminle..aşk entrika konular..bi yandan geçmişimiz zaten övündüğümüz bi o var..şimdi saydırmayın bana bi aynaya bakın biz ne olduk nereye gidiyoruz deyin bi yaaa
    Cevapla
  • Adsız kraliçe 11 ay önce Şikayet Et
    Sana sonuna kadar katiliyom bizdensin
    Cevapla
  • Horona 11 ay önce Şikayet Et
    Yeni bir dijital platform kuruyorsun, milyonlar harcıyorsun, ilk yayınlanan afiş: Sihir Annem...
    Cevapla
  • Mars kraliçesi 11 ay önce Şikayet Et
    Melisa beğendi diye acun kalksın dizi çıkarsın bizde burda okumak için çirpinalim yaww
    Cevapla
  • ebabil kuşu 11 ay önce Şikayet Et
    ülkemimizde ne kadar da çok zekadan yoksun insan varmiş , bu tür dizileri seyreden boyle bos beles islerle ugrasan , islamiyete ters dusen ne varsa sizde , sen ebedi hayati birak gel 3 gunluk dunya zevkine dal , uyu bakalim uyu , ebedi ateş sizleri bekliyor .... YÜCE ALLAH ıslah etsin
    Cevapla
  • Ozi 11 ay önce Şikayet Et
    Ne boş beleş programlar. Çocuklara eğitici bir şeyler yapsalar ya
    Cevapla
  • hak 11 ay önce Şikayet Et
    Bu Acun kadar bu topluma zarar veren ikinci bir şahıs yoktur. Bütün programlarında ahlaksızlık diz boyu. O kazandığı paralar bakalım onu kurtaracak mı hiç sanmıyorum.
    Cevapla
  • Mocca 11 ay önce Şikayet Et
    Bu dizi benim tuglerimi diken diken ediyor. Herseyimize ters dusuyor. Prensler prensesler sihirler say say bitmez. Amerikan, bati, kopyalamasi.
    Cevapla