TÜM YORUMLAR

İçişleri Bakan Yardımcısı Erdil'den kaos uyarısı!
İçişleri Bakan Yardımcısı Erdil'den kaos uyarısı!
SİYASET
24 Mayıs 2021, 08:37
İçişleri Bakan Yardımcısı Erdil'den kaos uyarısı!
İçişleri Bakan Yardımcıları Tayyip Sabri Erdil ve İsmail Çataklı, Sedat Peker'in iddialarına sosyal medya üzerinden tepki gösterdi.
YORUMLAR 59
  • Veli kasap 7 ay önce Şikayet Et
    Bunların hepsi Faso fişi. Türkiye yi çekemeyen yada çiğ çiğ yemek isteyenlerin oyunu,ama bilmedikleri tek şey milletimizin medeni efendi kahraman şehitlerimizin torunları olduğu, sonuç it ürür,kervan yürür demişler.Sen sık dişini Allah bilir işini...
    Cevapla
  • mehmet 7 ay önce Şikayet Et
    botokslu mafya 25 sene önceki cinayetleri anlatıyo utanmasa 1.ve2. dünya savaşları ak parti yüzünden çıktı diyecek
    Cevapla
  • Yyyyyyyy 7 ay önce Şikayet Et
    Mafya bozuntusu Sedat peker Cani Dündarın ikinci versiyonu devami ankayin artik bunu konuşturanlar kimler
    Cevapla
  • Hadiii 7 ay önce Şikayet Et
    Mafya bozuntusu peker madem çok biliyor daha doğrusu onu konuşturanlar Bir zamanlar Türkiyede faili meçhul cinayetler vardı. Bir sūrū ASELSAN mühendisleerimiz intihar süsü verilerek ortadan kaldırıldı neden hiç bunlardan bahsetmiyor
    Cevapla
  • vatandaş 7 ay önce Şikayet Et
    adamsınız.
    Cevapla
  • Kaan 7 ay önce Şikayet Et
    Bir zamanlar faili meçhul cinayetler vardı. Bunun bu kadar konuşması gerekmezdi. Şimdi iş işten geçti faili meçhul olmaz da artık.
    Cevapla
  • Şahin 7 ay önce Şikayet Et
    Ortadoğu da ki <Şeytan ülke BİRLEŞİK ARAP EMİRLİKLERİ her şeyin arkasında siyonist uşakları olan o ulke var. BEN ÜLKEME VE DEVLETİME HÜKÜMETİME GÜVENİYORUM.
    Cevapla
  • Meooddff 7 ay önce Şikayet Et
    Aynen öylee BAE bir durak gibi kullanilier herhalde mafya bozuntusun peker i ABD kendi ülkesine alıpta oradan konuşturacak degildi
    Cevapla
  • Fedakar 7 ay önce Şikayet Et
    Yanına 4 adam alan kendini padişah zannediyor kendini bı söyle Peker mubtezelsin kokaini çekip kamera karşısına çıkma delikanlı değilsin sen reis degil reisin iti bile olamazsın
    Cevapla
  • Teşkilat 7 ay önce Şikayet Et
    vatan için can alıp can verenlere selam olsun
    Cevapla
  • YILMAZ 7 ay önce Şikayet Et
    Resim gerçekten hiç olmadığı kadar NET. Bu alçaklar artık gemi azıya almışlar. Açık açık savaşıyorlar. O zaman bunların bölgemizdeki tüm unsurları bizim için meşru hedef olmalıdır, ve Türkiye bunu ilan etmelidir, yada en azında ilan etmese bile gördüğü yerde yakaladığında imha etmelidir.Gör bak nasıl hizaya gelirler.
    Cevapla
  • hasret 7 ay önce Şikayet Et
    Kos koca devletiz kardeşim susturun.Bu nedir ya.Bir kişi çıkıyor alay edip duruyor.Ya da bu açılamalara izin veren medyaya izin vermeyin vatan aşkına millet aşkına samimi inancı olanlar için de Allah aşkına...
    Cevapla
  • Tan 7 ay önce Şikayet Et
    Paralel yapı hiç durmadan yeni fitne ve fesat oyunlarına devam edecege benziyor. Allah fitne çıkarmak isteyenlere fırsat vermesin. Amiiin
    Cevapla
  • Mehmet 7 ay önce Şikayet Et
    Bu uyuşturucu bağımlısı mafya bozuntusunu en kısa zamanda paketleyip getirerek makyaj lı olarak ekranlarda teşhir edilmesini yakında görürüz inşallah.
    Cevapla
  • cemil 7 ay önce Şikayet Et
    böyle boş adamlarla ülke gündemini oyalamaya kalmak-yın kardeşim mafya nedir yaa burası italya mı
    Cevapla
  • boynukalın 7 ay önce Şikayet Et
    İslama göre demograsi küfür sistemidir. Şeriatın dışındaki bütün sistemler batıldır. Millete demograsiyi sevdirmeyin!
    Cevapla