TÜM YORUMLAR

Okul sınavları iptal mi olacak?  MEB birinci dönem ölçme ve değerlendirme işlemleri için harekete geçti!
Okul sınavları iptal mi olacak? MEB birinci dönem ölçme ve değerlendirme işlemleri için harekete geçti!
GÜNCEL
17 Ekim 2021, 09:28
Okul sınavları iptal mi olacak? MEB birinci dönem ölçme ve değerlendirme işlemleri için harekete geçti!
Özel ve devlet okullarında yüz yüze eğitime başlayan milyonlarca öğrencinin gündeminin ilk sırasında okul sınavları yer alıyor. Kronik rahatsızlığı bulunan, pandemi nedeniyle sınıfı kapatılan ve eğitime ara veren öğrenciler birinci dönem sınavlarının iptal edilip edilmeyeceğini merak ediyor. Milli Eğitim Bakanlığı 2021-2022 eğitim öğretim yılında gerçekleştirilecek ölçme ve değerlendirme işlemleri için kararını verdi. Peki okul sınavları iptal mi edilecek? İşte MEB'in aldığı kritik sınav kararı...
YORUMLAR 43
  • Liseli 2 ay önce Şikayet Et
    Bazı okullara sınav soruları verilmiş bizim okulda önemli derslerin sorularını vermiyorlar niye ya hiç eşitlik yok adamlar soruları ezberleyip girip yüksek not alacak biz düşük alırsak hakkımızı helal etmiyoruz yazıklar olsun diyorum zaten öyle böyle ders çalışmak zorundayız 12. Sınıf olduğumuz için bizi niye sınava tâbi tutuyorsunuz saçmalık
    Cevapla
  • Ceren 3 ay önce Şikayet Et
    Okulları kesinlikle kapatın çünkü herkes kırana oluyo ve ölüm sayısı her geçen gün artıyo buda öğrenciler den yani bizden kaynaklı okulları kapatın yoğun bakımda yatmak istemiyoruz
    Cevapla
  • Ege 3 ay önce Şikayet Et
    Sınıfları kapatmak çok iyi bir fikir olsa da derslerden geri kalıyoruz ayrıca herhangi bir sınıftan biri covid diyelim. O covidli olan kişi hocaya da bulaştırıp hoca da mecbur diğer sınıflara ders anlatmaya girdiği için herkese bulaşıyor bakanım luften daha iyi bir çözüm bulabilirsiniz
    Cevapla
  • Usgsyehg 3 ay önce Şikayet Et
    Bence sınav olmamalı zaten hiç birşey anlamıyoruz birde sınavımı anliyacaz
    Cevapla
  • İlayda 3 ay önce Şikayet Et
    Okulları kapatın benim kemiklerim arıyor ve ayrıca ben kronik astımın var okula gidemiyorum uzaktan eğitim yok dediler ve beni devamsızlık tan okuldan çıkardılar bu haksızlık benimgibi böyle kronik hasta çok var bu nasıl olacak ve ben tekrar mı okuyacak hakımı yediler
    Cevapla
  • Hfddd 3 ay önce Şikayet Et
    Bence kapanmalı
    Cevapla
  • Aleyna 3 ay önce Şikayet Et
    Çok guzel
    Cevapla
  • Öylesine biri 3 ay önce Şikayet Et
    Bence sınavlar iptal olmamalı,sadece öğretmenler biraz yardımcı olmalı..
    Cevapla
  • Berat 3 ay önce Şikayet Et
    Evet çünkü sınıfta bı çocuk kovid tuyor 14 gün karantinada olduğu için dersten geri kalıyorlar bu heryerde olmalı
    Cevapla
  • Lütfen 3 ay önce Şikayet Et
    Allah rızası için iptal ben 9, . Sınıfta kalırsam beni okuldan çikicam
    Cevapla
  • dokto r. rumuz 3 ay önce Şikayet Et
    bizim bu tarafta bir ogrenciannesine virusu tasidi. cocuk. vicdan azabi. cekiyor
    Cevapla
  • dokto r. rumuz 3 ay önce Şikayet Et
    selam. gecen sene. ogrenciler. cok. geri kaldilar toparlanmalari inaninn. cok. zor. sinav yapsalarda. ogretmenler. buyuk. yardim. etmeleti. gerek. inaninnnoyle. bir. insan. cokkk. uzgun. cocuklar. vallahi. maf. oldular. yardimci. olmaniz. sart kimse sinifya. kalmasin duyarli olmak. sart. degil. farzdi.
    Cevapla
  • Dilan 3 ay önce Şikayet Et
    Ya sınavlar biraz geç olsun lütfen
    Cevapla
  • Bir okuyun lütfen 3 ay önce Şikayet Et
    Ya çok saçma 12.sınıftaki bir kişi konuları bitirmiş okul ona zaman kaybı oluyor evde oturup deneme çözmesi lazım ama mecbur bıraktığınız için okula gidiyoruz. Konuları bitirrn bir kişinin okula gitmesi mantıksızlık kokuyor. Sınıfta zaten maskeyle oturmaya dayanamıyorum üstüne bir de ses yüzünden kendi sorularımı çözemiyorum. Okuldan alınan izinle evde çalışmaya izin verilsin bence. Mazeretim çok kötü kafa ağrısı yapması maskenin. Ağrıdan uyuyorum uykum geldiği için değil öyle düşünün yani.
    Cevapla
  • İlyas 3 ay önce Şikayet Et
    Ne kadar lüks sünüz bizde öğrenci yedik okul yaza kadar olurdu
    Cevapla
  • Ahmet KARA 3 ay önce Şikayet Et
    Dersin olduğu bir yerde mutlaka ölçme de olmalıdır. ..Aksi takdirde öğrenci ne ders çalisir ne de derse katilir... ama karşılaştırmalı ortak sınavların kaldırılıp her ders öğretmeninin kendi dersinde kendisi sınav yapmalıdır. ..
    Cevapla
  • Liseli ögrenci kiz 3 ay önce Şikayet Et
    Sinifimiz karantinaya alindi tekrardan. Sinavlar da yakin ve 2inci oldu. Uzaktan egitime katilamayan ogrenciler var. Nedense kimse onlari dusunmuyor!? Lise doneminde oldugumuz icin zor ve sitresli geciyor art Arda da karantinaya giriyoruz. Tum derslerden geri kaliyoruz. Durumu iyi olmayan ogrencilerde sinavlarda zorluk cekiyor. Yeni milli egitim bakani herseyi dusundu peki benim soruma bit cevap verebilir mi ??
    Cevapla