TÜM YORUMLAR

ABD Taliban'la görüştü! Peş peşe açıklamalar
ABD Taliban'la görüştü! Peş peşe açıklamalar
DÜNYA
11 Ekim 2021, 20:10
ABD Taliban'la görüştü! Peş peşe açıklamalar
Taliban, Afganistan yönetimini devralmasının ardından Katar'ın başkenti Doha'da ABD ile yaptıkları ilk yüz yüze görüşmelerin iyi geçtiğini duyurdu. Görüşmeye ilişkin ABD'den de açıklama geldi.
YORUMLAR 39
  • akilli olun 3 ay önce Şikayet Et
    şu tiplere bakin ,sanki taş devrinin mağara sakinleri
    Cevapla
  • Musti Afatsum 3 ay önce Şikayet Et
    aynen
    Cevapla
  • Komşu 3 ay önce Şikayet Et
    Çokda aşırdık ABD neden bunca silahı emin ellere yeni kuklalara neden bıraktığı ortaya çıktı
    Cevapla
  • NAMIK KEMAL 3 ay önce Şikayet Et
    BIRAKIN BU OYUNLARI; TALİBANIN SAHİBİ KİM , KİM KURDU ABD SÖZDE ABD AFKANİSTAN DAN ÇEKİLDİ ;…… AMAAAAAA DEĞİŞEN NE VAR SADECE SAKAL VE ÇÜPPELER GİYİLDİ İÇİ ABD AJANLARI ; MİLLETİN BU OYUNU YUTTUĞUNUMU ZANNEDİYORSUNUZ …….. Yorum…
    Cevapla
  • BAE 3 ay önce Şikayet Et
    Hadi hayırlısı yeni BAE
    Cevapla
  • Işçi 3 ay önce Şikayet Et
    Allah Resulü sav hayatını bilmeyen cahiller bugünün muslumanlarini tanıyanlar ikra ikra ikra
    Cevapla
  • harbi adam 3 ay önce Şikayet Et
    taliban secilmiş yeni kukla taliban muptezel sapıklar toplulugudur .görevlerı ıslamı kötü göstermek .abd anlaştılar onceden bilerek silahlar birakıldı el deyılmeden ımha edılmeden oldugu gibi talibana .
    Cevapla
  • Omer 3 ay önce Şikayet Et
    Şeytan görmek isteyen bu çakallara baksınlar
    Cevapla
  • Fatih 3 ay önce Şikayet Et
    Aynaya bak bence..
    Cevapla
  • Ali 3 ay önce Şikayet Et
    Ya siz coniye duymadınız utanmadan neyin görüşmesi...uzak durun yoksa başınız beladan kurtulmaz....
    Cevapla
  • mardinli 3 ay önce Şikayet Et
    basına yansıyan ilk görüşme
    Cevapla
  • Eri 3 ay önce Şikayet Et
    Vay Twitter den paylaşmış Taliban beyler.....
    Cevapla
  • Erol Ç. 3 ay önce Şikayet Et
    Eyvah eyvah bu dava burada biter ABD ile görüşmüsseniz bir verir bin alır. vah vah
    Cevapla
  • Haso 3 ay önce Şikayet Et
    Siz iyi gectigini zannedin abdnin ne söyledigi île davranisi arasinda buyuk cok yani abdye guvence %0
    Cevapla
  • Fatih 3 ay önce Şikayet Et
    ABD yi en iyi onlar tanıyor sen merak etme
    Cevapla
  • REİS SEVDALISI 3 ay önce Şikayet Et
    zaten abd terörist bir devlet talibanı da kendisi besledi büyüttü şimdi afganistan pastasını birlikte paylaşıp yiyecekler. buradan bakınca bu görüntüden başka hiçbir şey görünmüyor. bize de başka birşey anlatılmasın vede gösteeilmesin. bildiğim tek şey vardır oda abd teeörist bir devletrir.
    Cevapla
  • Özkan Sakarya 3 ay önce Şikayet Et
    ALLAH Azze ve Celle seni hidayet eylesin :)
    Cevapla
  • Ahmed 3 ay önce Şikayet Et
    En büyük terör amerika dir ülkesindeki terörü öldürüyor di yer ülkelerdeki terörü kullanıyor
    Cevapla
  • vakkas 3 ay önce Şikayet Et
    tipe bak
    Cevapla