TÜM YORUMLAR

Cumhurbaşkanı Erdoğan neden sık sık Afrika'ya gidiyor?
Cumhurbaşkanı Erdoğan neden sık sık Afrika'ya gidiyor?
SİYASET
20 Ekim 2021, 10:05
Cumhurbaşkanı Erdoğan neden sık sık Afrika'ya gidiyor?
Kanal7 Ankara Temsilcisi ve Haber7 Yazarı Mehmet Acet bugünkü yazısında, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın Afrika ziyaretinin önemini kaleme aldı. "Erdoğan neden sık sık Afrika'ya gidiyor?" diye soran Acet dikkat çeken ifadeler kullandı.
YORUMLAR 28
  • Nazif İlyas 3 ay önce Şikayet Et
    Erdoğan güzel hamle yapıyor bence.makronun küstah çıkışları ve Afrika'yi sömürmesine karşı oraları ziyaret edip gerekli mesajı zaten vermiş oldu.anlamak isteyen anlar sadece.bazi kesimler kafasını yormasin anlayamazlar.idrak edemezler
    Cevapla
  • Ahmed 3 ay önce Şikayet Et
    Reis bravo. Doğru yolda reis. İşte tam da korktukları şey; ittihatı islamiye. Harika .... tek kelime ile harika. İnanın bu adam dünyadaki dengeleri alt üst etti. Yıllardır ülkemize saldırıyorlar. Sırf bu adamı indirip,yerine bir kukla getirelim diye. Dikkatli bakarsanız artık içimizdeki hainler bile dışarıya çıktı. Hayır pardon,çıkmak zorunda kaldı. Ama Allah onları alim bırakacak. Dik dur Reis eğilme....
    Cevapla
  • 2023 Seçimleri 3 ay önce Şikayet Et
    Arkadaşlar 2023 seçimleri çok önemli. Tehlike çok büyük. Seçim zamanı gelmeden içeride kaos çıkarmak isteyenler var çünkü Doğu Akdeniz'de, Suriye'de, Kuzey Irak'ta, Libya'da, Somali'de, Katar'da, Balkanlar'da ve Kafkasya'da hakimiyet kuran bir Türkiye var, Türkiye özellikle 2016 yılından beri Siyonist-Vatikan ittifakının planlarına büyük darbeler vurdu, vurmaya devam ediyor, işte Türk devletine yapılan iç ve dış operasyonların özeti bu. Herkes Sabır Meşhurun "10 Aralık Hareketi" adlı videosunu izleyip etrafına yaysın, o videoda her şeyin özeti var. Kuru slogan atmakla olmuyor arkadaşlar icraat lazım, tek yapmamız gereken 2-3 tıklama, ortamı Bizans artıklarına bırakmayalım.
    Cevapla
  • Erol Karakaya 3 ay önce Şikayet Et
    Arkadaşlar Suriye’de dedeağçda İran ve Akdeniz’de Türkiye’ye karşı yapılan hamlelerin Türkiye’de konu olmaması tartışılmamalı içler acısı
    Cevapla
  • sertas 3 ay önce Şikayet Et
    paraları oraya saklamıs bence :) saymaya gitti
    Cevapla
  • HOCAAA 3 ay önce Şikayet Et
    Espiri mi yaptın?
    Cevapla
  • Mehmet 3 ay önce Şikayet Et
    Sen öyle düşünmeye devam et kardeşim 2023 e gelince bu düşüncelerin de değişecek
    Cevapla
  • Sinan 3 ay önce Şikayet Et
    Togo dediğin ülkenin nüfusu 8 milyon ne satacak sın bunlara onu anlamadım gorende gelişmiş Avrupa ülkelerine birseyler saticaz zanneder Nijerya Togo Angola üç ülkenin toplam nüfuslarına bakın önce sonra gidin gezin ülkede dolar avro almış başını gidiyor dün alınan bugün aynı fiyata alınmıyor biz neyin ve kime gövde veya gösteriş yapıyoruz Allah rızası için bir anlatinda bizde bilelim
    Cevapla
  • ugur 3 ay önce Şikayet Et
    Bizans gibisin
    Cevapla
  • Rahmet 3 ay önce Şikayet Et
    Sende haklısın, öngörüsüz akıllar bunu idrak edemez zorlamamanı tavsiye ederim. Lakin Afrika bir puzzle her bir parçaya önem gösterilmesi gerekli. Ayrıca gördüğün nüfusun 2-3 katı avrupa ve amerikada yaşıyor. Bu ziyaretler en başta bu insanlar da ilgi uyandırıyor. Yani isteye isteye Türkiye'nin yanında saf tutuyorlar. Sen boş ver dolar yükselince aç kaldın ya otur ağla haline yan.
    Cevapla
  • erdtuıo 3 ay önce Şikayet Et
    siyonist artığı çapulcu fransa yunanistanı arkasına alıp doğu akdenizde bize neden dikleniyorsa bizde afrikada fransanın kazandığı 500 milyar dolarına göz diktik fransaya o 500 milyar doları yedirmeyeceğiz var mı ötesi
    Cevapla
  • Ahmed 3 ay önce Şikayet Et
    MaşeAllah.Bir sen zekisin.Buraya giden adam .... Kardeşim bir de bu adamların kaynaklarına bak.Bağımsızlıklarına bak. Bu bir dalga hareketidir. Aklını başına al. Öyle yorum yap.
    Cevapla
  • İKONYA 3 ay önce Şikayet Et
    Ne işimiz var Afrika'da öyle mi? Fransa'nın ne işi var diye soran yok. Bu adamlar niye Fransızca konuşuyor diye soran yok. Bize gelince ne işimiz var. Aklınız ermiyorsa siz kafanızı kuma gömmeye devam edin gölge etmeyin gölgelenin ....
    Cevapla
  • Fatih... 3 ay önce Şikayet Et
    İsrail olsaydı mutlu olurdun dimi...
    Cevapla
  • M.hadi 3 ay önce Şikayet Et
    İçimizdeki fransizlar olmasa abd ve ab Allahın izniyle 1.2 yıl içinde memleketlerinden çıkamayacak.ÇUNKÜ herkes anlayacak dünya 5 ten büyük olduğunu
    Cevapla
  • Ayhan Gökmen 3 ay önce Şikayet Et
    Büyük Siyasetci Lider.Hakiki Lider.Erdogan
    Cevapla
  • Gurbetçi 3 ay önce Şikayet Et
    çünkü onlar istiyorki ingiluzler ve fransızlar onları sömürmeye devam etsin. Yani emir büyük yerden, kim bilir onları kim fonluyor
    Cevapla
  • şahin avcı 3 ay önce Şikayet Et
    dünyanın tek ve gerçek lideri Recep Tayyip Erdoğan dır.
    Cevapla
  • Süleyman 3 ay önce Şikayet Et
    Maşallah Allah yardımcı olsun inşallah hayırlısıyla
    Cevapla
  • Kayan yildiz 3 ay önce Şikayet Et
    $üphesiz ve tarti$masiz makdon bunu uzun zamandir biliyordu zaten bu yüzdende Türkiyeye kar$i olumsuz tavirlar takindi´hatta bunun en güzel isbatida yunanFistan ile yaptigi son askeri anla$malardir.Herhangi bir sava$ tehlikesinde fransa bu sefer yaptigi anla$maya sadik kalarak kesinlikle Türkiyeye saldirir ama tabiki bir daha agzinin payinida alir.Burda yunanFistanin ne kadar gurursuz alcak millet oldugu bir kez daha anla$iliyor.
    Cevapla
  • türk askeri 3 ay önce Şikayet Et
    fransanın işleyen sömürüsüne resmen çomak sokuyoruz daha ne olsun zalim damarlara vur neşteri reisss ALLAH ına kurban..
    Cevapla
  • Türkoğlu 3 ay önce Şikayet Et
    Ey rakı zihniyeti hiç korkma senin içkine kimse karışmaz sen rahat ol, bizim derdimiz senin rakı keyfin değil yeni kurulacak dünya düzeninde yer almaktır.
    Cevapla
  • MHP 3 ay önce Şikayet Et
    Masallah ve insallah
    Cevapla
  • Hakkı Haykıran 3 ay önce Şikayet Et
    Reis sana can kurban sen bu işi biliyon helal olsun
    Cevapla