Cennete de kurulur anne sesli salıncak..
Cennete de kurulur anne sesli salıncak..
.

Yorumlar8

  • volkan 3 ay önce Şikayet Et
    "iman donarak ölüyorsa biz hiç çözülmeyelim."
    Cevapla
  • ayhan 3 ay önce Şikayet Et
    ağladım ağladım
    Cevapla Toplam 4 beğeni
  • İbrahim Alkılıç 3 ay önce Şikayet Et
    O bebek icin cennet garanti, de; Ya bizim için?
    Cevapla Toplam 3 beğeni
  • mehmet aluc 3 ay önce Şikayet Et
    Yağmur yağarken rahmetle ıslanan o çocuklarımızın başlarını kurutamadık ya Resulullah yaş gönderdik.Bizim kanımız çekilmiş yüzlerimiz solgun iken,yüzünden nur akan evlatlarımızı sana gönderdik ya Nebi,emeğine gönlüne sağlık kardeşim gözyaşı içinde okuttun say,selamlarımla.
    Cevapla Toplam 5 beğeni
  • oral 3 ay önce Şikayet Et
    esra kızım, beni yemek yerken hıçkırarak ağlattın, o masum gözü gibi ağzıda açık belkide aç gitti diyerek hem okudum hemde boğazıma dizildi çorbam...ama imancık o çorbalara bile hasret gitti yavrucak...birbuçuk yaş bir bebek için çok uzun acı demektir, baksanıza 4,5 kilo ALLAHIM bizi afet, bizden sorma neolur, ona bunu yapan esada ve suriyeliler buraya gelmesin diyen çığırtkanlara sor...cennette ibrahim aleyhiselamın kucağındadır şimdi cennet taamlarından doyasıya yiyordur, ALLAH cennete konan bebeleri İbrahim a.s teslim etti, bu bizleri azda olsa rahatlatıyor..ZALİMLER İÇİN HARLASIN CEHENNEM. elimde olsa sana türkiye duygu plaketi verirdim kızım...kalbine sağlık.
    Cevapla Toplam 17 beğeni
  • Ercan 3 ay önce Şikayet Et
    Belliki, Allah bu güzel yavruları cennetine uçurdu. Peki biz cenneti elde edebilmek için ne yapıyoruz! Kendimizi her dakika muhakeme etme gerekliliğini hatırlatan yazınız için sağolun varolun.
    Cevapla Toplam 8 beğeni
  • Abdulkadir Yer 3 ay önce Şikayet Et
    Allahın sen bizi gafletten uyandır,bizlere yardım et. Kalplerimiz iman çoşkusuyla doldur, amin...
    Cevapla Toplam 8 beğeni
  • Akif 3 ay önce Şikayet Et
    Vallahi biz bu masum çocuğun o bakışlarının,hesabını veremeyiz ALLAH cc a .Baktıkça ona bizlerin içi üşüyor ama ALLAH cc biliyor ki;her namazda dua ediyorum . ALLAH ' ım " Uğrunda cihad edip bana şehit olmayı nasip eyle" diye .ALLAH cc bu yavrucakların intikamını almayı bizlere nasip eylesin inşaallah.Selam ve dua ile
    Cevapla Toplam 3 beğeni
Haber7 Mobil Sayfa Banner'ı Kapat