Rabbin seni terk etmedi sana darılmadı da
Rabbin seni terk etmedi sana darılmadı da
.

Yorumlar14

  • kulabdullah 3 ay önce Şikayet Et
    rabbimiz rahmet etsin, sizlerede sabır versin inşaallah...
    Cevapla Toplam 1 beğeni
  • Nuri 3 ay önce Şikayet Et
    Başınız sağ olsun. Allah rahmet eylesin
    Cevapla Toplam 4 beğeni
  • ahmet emir 3 ay önce Şikayet Et
    Allah dan sabır diliyorum.mekanı cennet olsun..ruhu için fatihalar..
    Cevapla Toplam 5 beğeni
  • Remzi Mızrak 3 ay önce Şikayet Et
    Yüreğine sağlık kardeşim imanın ve ferasetin daim olsun. Rabbim bizleri ayakları sabit kalan, imtihanı kazananlardan eylesin.Ayrıca yakın zamanda rahmet-i rahmana yürüyen babanıza rabbim rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşallah geride kalanlara sabr ı cemil versin selâm ve dua ile
    Cevapla Toplam 7 beğeni
  • Mustafa murabıt 3 ay önce Şikayet Et
    Allah razı olsun.Rabbim Babanıza ve tüm geçmişlerinize rahmet etsin.Esra kardeşim.(Kalemle yazmayı öğretendir O)Kaleminize sağlık.
    Cevapla Toplam 10 beğeni
  • Cankız 3 ay önce Şikayet Et
    Ah Esra hanım ciğerinizin yanığı burnuma geldi..sızım sızım sızladım. İnim inim inledim. Rabbim terketmedi bizi.
    Cevapla Toplam 9 beğeni
  • Nesrin 3 ay önce Şikayet Et
    Rabbim güzel bir sabır nasip etsin sizlere. İnşirah nasip etsin.Babanıza rahmet ola.
    Cevapla Toplam 9 beğeni
  • Birsel Ergül 3 ay önce Şikayet Et
    Allah razı olsun kardeşim
    Cevapla Toplam 5 beğeni
  • Ercan 3 ay önce Şikayet Et
    Bu dünyada imtihan için varız. Yaşam ve ölüm sınavın bölümleri. Allah'ın rahmetine kavuşmuş babana naim cennetleri nasip olsun inşaallah. Sanada en kalbii sabırlar diliyorum. İmtihanlar yüreklere kor düşürdükçe yürekler genişler, dünya meşgalesi içinde görmediklerimizi görür, duymadıklarımızı duyar oluruz. Gören, duyan kardeşime hayırlı ömürler dilerim. Yaradan bu mirac gecesinde bütün kullarını gören ve duyan eylesin.
    Cevapla Toplam 5 beğeni
  • AK KOÇ 3 ay önce Şikayet Et
    Allah razı olsun kardeşim, babanız rahmetli olmuş, Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşallah, güzel yürekli bacım,
    Cevapla Toplam 4 beğeni
  • oral 3 ay önce Şikayet Et
    öncelikle başın sağolsun, babanın son mekanı cennet olsun... bugün içimden geleni yazmama müsade et kızım...kabemiz yapayanlız, kudüsümüz ağlıyor, camilerimiz bize küstü, müminler çaresiz...ALLAHIM, bugün mübarek kandil...bizleri sen bağışla affet, eğer bizlere sende darılırsan nerelere gider kimden çare ararız...yurdumuzu bu illetten koru kimsesizlerin sahibisin mevlam.
    Cevapla Toplam 20 beğeni
  • Ayhan anlı 3 ay önce Şikayet Et
    Beni benden alıpgötürdün kandilin mübarek olsun tekrar baş saglıhınızı diler saygılar sunuyorum
    Toplam 2 beğeni
  • Misafir 3 ay önce Şikayet Et
    Mükemmel bir tespit
    Cevapla Toplam 3 beğeni
  • Metin ARSLAN 3 ay önce Şikayet Et
    ALLAH razı olsun hislerimize tercüman olmuşsunuz teşekkür ederim. Sağlıklı güzel günlere kavuşmak temennisiyle ALLAH'a emanet olun..
    Toplam 1 beğeni
Haber7 Mobil Sayfa Banner'ı Kapat