Edirne

Edirne'de kahreden haber! 14 yaşındaki Yasin, kalp krizinden öldü

16:24 16 Eylül 2026 5 Yorum Var
Edirne'de kahreden haber! 14 yaşındaki Yasin, kalp krizinden öldü

Edirne'nin Keşan ilçesinde ortaokul 8’inci sınıf öğrencisi Yasin Şişekıran (14), evlerinin bahçesinde kalp krizi geçirdi. Şişekıran, kaldırıldığı hastanede tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadı.

Olay, ilçeye bağlı kırsaldaki Paşayiğit Mahallesi’nde meydana geldi.

Alınan bilgiye göre, Paşayiğit Ortaokulu 8’inci sınıf öğrencisi Yasin Şişekıran, evlerinin bahçesinde bulunduğu sırada aniden fenalaşarak yere yığıldı.

Denizli'de 5 gündür kayıp olarak aranan adamdan acı haberDenizli'de 5 gündür kayıp olarak aranan adamdan acı haber

Muğla'da eş dehşeti! Sol bacağının ardından sağ bacağı da ampute edildi Muğla'da eş dehşeti! Sol bacağının ardından sağ bacağı da ampute edildi

Aydın'da feci kaza: 3 ölüAydın'da feci kaza: 3 ölü

Tunceli'de sınırsız ve süresiz avlamak yasak! Öldürmenin cezası 940 bin TLTunceli'de sınırsız ve süresiz avlamak yasak! Öldürmenin cezası 940 bin TL

 Yasin Şişekıran (14)

KALDIRILDIĞI HASTANEDE HAYATINI KAYBETTİ 

Özel araçla Keşan Devlet Hastanesi’ne kaldırılan ve kalp krizi geçirdiği belirlenen Şişekıran, doktorların tüm müdahalesine rağmen hayatını kaybetti.

Yasin Şişekıran’ın cenazesi, savcı ve jandarmanın incelemesinin ardından otopsi için Edirne Adli Tıp Kurumu’na gönderildi.

YORUMLAR

5 Yorum Var
  • bekir 1 ay önce Şikayet Et
    o an geldiği zaman ne ileri ne geri zaman olur ve her ecelin bir sebebi olur. çocuga uyusturucu vb seyler kullandı diye iftira atmayın
    Cevapla
  • Serdar1905 1 ay önce Şikayet Et
    çocuklara covid aşısı yapılmadı.
    Cevapla
  • Ahmet 1 ay önce Şikayet Et
    Rabbim sevenlerine sabrı cemil ihsan etsin... Rabbim rahmetiyle muamelede bulunsun inş.
    Cevapla
  • zafer gülten 1 ay önce Şikayet Et
    benim kalp hastası akrabalarım 70 yaşına kadar yaşadı,eğer daha önce ağır bir kalp hastalığı yoksa cesed iyice kontrol edilmeli...çünki şimdi sıkı denetim var diye,gençlere uyuturucu satanlar ---hayvan zehirleri,ağrı kesici ilaçlar,alkol gibi her şeyi kullanıyor,ucuz bir uyuşturucu aldı ise ondan olabilir.
    Cevapla
  • kemal 1 ay önce Şikayet Et
    Öncelikle yavrumuza ALLAH rahmet etsin mkamı cennet olsun. Şu yenilen içilen şeylerden doğal olanı artık kalmadı .İlaçlı olmayan yok gibi birşey.Bir an önce bu ilaç işlerinden kurtulmalıyız.
    Cevapla
ETİKETLER
Haber7.com Yerel Haberler bölümünde yer alan haberlerin hukuki muhatabı, haber kaynağı olan ajanslardır.