Futbolcu Kubilay Kundakçı cinayetinde karar!
'BEN KİMSENİN ÖLÜNÜNE SEBEP OLMADIM'
Duruşmada söz alan Kubilay Kaan Kundakçı'nın babası Cemil Kundakçı ise, "Her türlü konuda en ağır cezaları almalarını istiyorum. Ben iş yerindeyken öğrendim. Arkadaşları aradı, 'Kubilay hastanede' dediler. 'Ne oldu, trafik kazası mı' dedim, 'Vuruldu' dediler, şok oldum. Ben oğlum öldüğünden beri 3 aydır uyuyamıyorum. Kubilay, ülkemize faydalı olabilecek bir gençti, öldürüldü. Bir aşk meşk meselesi yüzünden benim oğlum öldürüldü" diyerek tepki gösterdi. Bu sırada Aleyna Kalaycıoğlu ise ağlayarak, "Ben kimsenin ölümüne sebep olmadım" dedi. Anne Ülker Kundakçı ise sanıklara isyan ederek, "Benim tek çocuğum, ben ona bakmaya kıyamıyordum. Ne köpekmiş, dava boyunca ne önemliymiş.Sen benim çocuğumu 3 saniyede infaz ettin. Onun armatör olması benim için hiç önemli değil. Ben hepsinden şikayetçiyim.Oğlumun hakkını sürekli bu duruşmalarda savunacağım" dedi.