Beyoğlu'nda sokağa patlayıcı bırakıp kaçtılar: Çevrede hasar oluştu
28.06.2026
11:03
‘ACAYİP BİR SES GELDİ’
Bina sakini, "Gece saat 02:00 civarları gibi ben yatıyordum. Acayip bir ses geldi. Böyle bir şey, bir cisim patlar gibi. Hemen dışarı kaçtık. O arada zaten polis hemen geldi. Sonra bir patlama olmuş, araştırma falan yaptılar. Ben yarım saat sonra tekrar eve girdim. Binanın giriş camı kırılmıştı. İki tane araba vardı, onlar da zarar görmüş bildiğim kadarıyla. Ondan sonra daha bilgim yok” dedi.