CHP'li belediyede tepki çeken manzara: Turistlerin uğrak noktası pislik içinde!
28.06.2026
11:49
"Nehirde kirlilik kronikleşti"
Bölgedeki kirliliğin kronik bir sorun haline geldiğini ve nehir çevresinde hiçbir temizlik çalışması yapılmadığını vurgulayan Abit Kaplan ise tepkisini şu sözlerle dile getirdi:
"Burası çok kötüı. Hiç temizlenmiyor. Buranın temizlendiğini de hiç görmedim. Bir kere bile temizlendiğini görmedim. Turistler hep yanlış anlıyor, Adana'nın hep kirli olduğunu zannediyor. Yani belediyemiz burayı temizlese çok iyi olur. Burada hijyen sıfır. Her yer pislik içinde. Deniz, dere, o karşıdaki parklar hep kirli. Temizlendiğini hiç görmedim. Buranın temizlenmesini istiyorum. Adana'nın en gözde yeri. Buranın temiz olması lazım."