Kent kavruluyor! Termometreler 42 dereceyi gösterdi: Kaçacak yer arıyorlar
Adana'da termometreler güneşte 42 dereceyi gösterirken, sıcaktan bunalan vatandaşlar parklara ve gölgelik alanlara giderek kendilerini güneşten korumaya çalıştı.
Adana, kent merkezinde termometreler 42 dereceyi, araç termometreleri ise 48 dereceyi gösterdi. Adanalılar gölge alanlarda serinlemeye çalıştı.
Yüksek sıcaklık nedeniyle cadde ve sokaklar boş kaldı.
Adana'da 12 yaşındaki çocuğa cinsel istismar soruşturması: 2 tutuklu
Bakırköy'de korkutan manzara! AFAD inceleme başlattı
13 yıllık dosya çözüldü! 5 ilde eş zamanlı operasyon: 2 tutuklu

SICAK TÜM CANLILARI VURDU
Bunaltan sıcaklık nedeniyle sokak hayvanları da gölgeliklere gitti, kuşlar su birikintilerine girdi. Bazı kişiler de banklarda uyudu.
5 ay önce başlayan kabus! Kollarını ve bir bacağını kaybetti
Edirne'de acı olay! Cenaze başında gelin kaynana kavgaya tutuştu
Köyde herkes bu işi yapmaya başladı! 600 bin TL kazanmak mümkün

"YAZIN BİZ KAÇACAK YER ARIYORUZ"
Seyhan ilçesindeki Atatürk Parkı’nda gezintiye çıkan Ali Duran, “Havalar çok sıcak, nem de yüksek. Mecburen klimaların çalıştığı mağaza ve işletmelerde oturmayı tercih ediyoruz. Yazın biz kaçacak yer arıyoruz. Adana'ya gelmek isteyen kışın gelsin.” diye konuştu.
