Ya bu milletin zoru ne acaba
Evcil domuz mu olur ya
Tutmuş bi de selfi çekiyorlar ormana bırakacaklar yerde
Ya biraz düşünün ben napıyorum diye
Beğen Cevapla
İlk beğenen sen ol
Murat7 yıl önceŞikayet Et
Acaba kim yabani
Beğen Cevapla
İlk beğenen sen ol
Murat7 yıl önceŞikayet Et
Çok sevimli bir hayvan bayılıyorum
Beğen Cevapla
İlk beğenen sen ol
Xye7 yıl önceŞikayet Et
Etinide yiyormusunuz murat. Ey lezzetlimi bari?!?!?
Beğen
İlk beğenen sen ol
Vatan7 yıl önceŞikayet Et
Vah vah vah. Vatandaş ona bir zarar gelmesinden korkuyormuş. Alsın evine görürsün o zaman o vatandaş böylece her gece güzel güzel düşünmeden uyur
Beğen Cevapla
Toplam 19 beğeni
Mert7 yıl önceŞikayet Et
Kurtlarda bazen bu şekilde şehre yaklaşır çöpleri yedikleri zannedilir ama aslında genelde cevreyi tanırlar nereden çıkış ve giriş yapabileceklerini araştırırlar.ve bir çok insanda bu şekilde hayatını kaybetti.bu domuzlara dikkat edilmeli aksi taktirde son selfiniz olabilir.buyukler belki sıkıntı olma ama çocuklar..
Beğen Cevapla
Toplam 14 beğeni
Mal siniz7 yıl önceŞikayet Et
Tam türk akli dir yaban hayvanlari sehire alistir
Beğen Cevapla
Toplam 7 beğeni
abdullah ünal7 yıl önceŞikayet Et
domuza bak nasılda poz vermiş :))
Beğen Cevapla
Toplam 7 beğeni
MD...7 yıl önceŞikayet Et
Çok vahim bir durum ileride salgın hastalıkların oluşmasına zemin hazırlıyoruz.
Adını bile anmak istemediğim bir hayvandır. Şehirlerde değil dağlarda olmalıdır.
Yemek artıklarının görevlilerce dağlara bırakılması gerekiyor.
Beğen Cevapla
Toplam 27 beğeni
Misafir7 yıl önceŞikayet Et
Domuz orman da olur.Domuzun evcilleştirilmesinerden çıktı
Beğen Cevapla
Toplam 13 beğeni
Ali7 yıl önceŞikayet Et
Aynen
Beğen Toplam 5 beğeni
erdal7 yıl önceŞikayet Et
Bu ülkenin insanları hakikaten müslüman mı diye düşünüyorum gerçi yaban hayvanlarının yerini evcil hayvanlar istila etti ya normal dir.
Neymiş bu sosyal medyayı salmak arkadaş.Sallayan sallayana.
Beğen Cevapla
Toplam 7 beğeni
Suşehri587 yıl önceŞikayet Et
Ne acayip millet olduk,domuzla selfie çekecek kadar tuhaflaştık.domuzlar serbestçe halkın içine karışıyor.tam iğrençlik.hastalık yayar bu hayvanlar.
Beğen Cevapla
Toplam 19 beğeni
Gurbetci7 yıl önceŞikayet Et
Yinede Ormanda kalmasi daha iyi . Gecen sene .almanyada pazar yerine gelen erkek yaban domuzu üc kisiyi disleriyle bicti.adi üstünde yaban hayvani. Alisirsa yemek vermesseniz saldirir
Beğen Cevapla
Toplam 3 beğeni
Zafer7 yıl önceŞikayet Et
Domuz ormanda kalmış da insanlar ormana dalmış ne yazık ki..
YORUMLAR
14 Yorum Var