Devlet çok düşünceli ortalama 60/70 öğrenci olan köyün okulu kapatıp taşımalı döndü.
Beğen Cevapla
Toplam 4 beğeni
Şevket Tunc3 yıl önceŞikayet Et
Sosyal devlet budur Allah öğretmen kardeşlerimizin yar ve yardımcısı olsun amin kizimizada başarılar diliyorum
Beğen Cevapla
Toplam 27 beğeni
Ahmet3 yıl önceŞikayet Et
Sosyal devlet demek bu değil az aç oku. Kulaktan dolma bilgilerle konuşma.
Beğen Toplam 3 beğeni
hhüseyin3 yıl önceŞikayet Et
Ay canım benim. inan ki değmiş yani ! :)
Beğen Cevapla
Toplam 15 beğeni
cebiki3 yıl önceŞikayet Et
çok şanslı öğrenci
Beğen Cevapla
Toplam 13 beğeni
Bilal3 yıl önceŞikayet Et
Sincan yenikent menderes mahallesi birici sınıflar 50 kişilik inanmayan gelsin baksın
Beğen Cevapla
Toplam 20 beğeni
CemO3 yıl önceŞikayet Et
Haber, reklamları izlediniz tarzında zaten, yurdun geri kalan yeri çoğunlukla bahsettiğiniz gibi
Beğen Toplam 1 beğeni
öneri3 yıl önceŞikayet Et
milli eğitim müdürlüğüne yeni okul için dilekçe verin
Beğen
İlk beğenen sen ol
Adamın Biri3 yıl önceŞikayet Et
Neticede okulu ve öğretmenleri var. Sıkıntı olabilir ama 1 öğrencinin öğretmensiz kalması sıkıntının ötesinde sorun.
Beğen
İlk beğenen sen ol
Harun3 yıl önceŞikayet Et
Türkiye'nin çoğu yeri 30 + şaka hibi
Beğen Toplam 3 beğeni
Uğur543 yıl önceŞikayet Et
Orda yaşamak senin tercihin
Beğen Toplam 1 beğeni
ZİYA AYDIN3 yıl önceŞikayet Et
Bu çocuklar bizim geleceğimiz, değerlerimiz. Onları şefkat ve sevgi ile geleceğe hazırlayan cefakar ve fedakar öğretmenlerimize, emeği geçen herkese teşekkür ediyorum.
Beğen Cevapla
Toplam 13 beğeni
Murat Cin AFYON3 yıl önceŞikayet Et
Bu kızımız peki devlete ait bir yatılı okulda okuyamzmıydı ? Bu kadarıda aşırı fedakarlık değilmi? Bu öğretmen kardeşimiz onlarac çocuğa faydalı olabilecekken sadece bir öğrenci için görevlendirme yapılması bence mantık dışı ha bu arada öğrencimiz engelli olur onun için öğretmene araç bile tahsisi edilir ama yatılı okul varken bence hakikataen zihinleri ve sınırları zorlayan bir uygulama olmuş....
Beğen Cevapla
Toplam 6 beğeni
didi3 yıl önceŞikayet Et
yatılı okutmak eğitim anlayışında bu yaştaki çocuk için yıkımdır.. bu şekilde olması doğrudur. aileisnden kopmadan koparmadan.
Beğen Toplam 5 beğeni
Birisi3 yıl önceŞikayet Et
İsraf
Beğen Cevapla
Toplam 9 beğeni
yes3 yıl önceŞikayet Et
israf olan tek şey senin bu hayatta boşa yaşayıp buralarda vakit harcaman birisi!
Beğen Toplam 1 beğeni
Birisi3 yıl önceŞikayet Et
Yorumlardakilerin eğitimle alakaları öğrenci okulda dursun da kafa dinleyelim diyen veli grubundan öte değil sanırım.
Beğen Toplam 1 beğeni
MK44773 yıl önceŞikayet Et
Senin kızın olsaydı yine aynı fikirde olurmuydun.
Beğen Toplam 2 beğeni
ertan3 yıl önceŞikayet Et
tek bir öğrencisi için tren kaldıran devlet bile var. Sen okumadın galiba cahil kalmışsın ki bu yüzden iftira atıyorsun.
Beğen Toplam 3 beğeni
kahraman3 yıl önceŞikayet Et
o kız ilerde profesör olur 1 milyon kişiyi bir hastalıktan kurtarır
Beğen Toplam 6 beğeni
NİHAT KARA3 yıl önceŞikayet Et
bizim köyde 10 çocuk var okul kapatıldı toplu taşıma ile diğer köye gidiyor çocuklar
YORUMLAR
11 Yorum Var