Muğla

Yer: Muğla! Toplanmayan çöpler ve yaban domuzları vatandaşı canından bezdirdi!

12:40 19 Mayıs 2025 15 Yorum Var
Yer: Muğla! Toplanmayan çöpler ve yaban domuzları vatandaşı canından bezdirdi!
İÇERİĞİN DETAYI

YORUMLAR

15 Yorum Var
  • Muptelanm 1 yıl önce Şikayet Et
    E siz çağdaş modern laiksiniz ya chp ye oy vermeye devam edin modern yaşamın tadını çıkarın şikayete gerek yok
    Cevapla
  • Fakirullah 1 yıl önce Şikayet Et
    CHP yönetiyorsa bekleyin her şey çok güzel olacak
    Cevapla
  • Eko 1 yıl önce Şikayet Et
    herkes hakettiğini yaşar.
    Cevapla
  • Öfkeli 1 yıl önce Şikayet Et
    İşleri güçleri ayrımcılık bölücülük beş benzemez bremen mızıkacıları olan birileri kusura bakmayın ama ekmeğini yedikleri bu millete değil kuklacılara yani patronlarına başka milletlere hizmet ediyor ?!
    Cevapla
  • vatandaş 1 yıl önce Şikayet Et
    hiç birşey yapmazlar çünkü bunları belli bir yerde etini yedirirler
    Cevapla
  • kamal 1 yıl önce Şikayet Et
    iş yapmayan adamı seçmeye devam.
    Cevapla
  • Uyarı ⚠️ 1 yıl önce Şikayet Et
    Chp kabilesinin layık olduğu yönetim şekli bu.
    Cevapla
  • VatandaŞŞ 1 yıl önce Şikayet Et
    BELEDİYENİZİ DEĞİŞTİRİN Rahat Edin, Hangi Parti Önemli Değil, Çalışanı Seçin
    Cevapla
  • DAVA ADAMI 1 yıl önce Şikayet Et
    Iyunuzu chp verin hizmette sınır yok herkes hakketiğini yaşar
    Cevapla
  • chp 1 yıl önce Şikayet Et
    Miydi belediye o zaman sorun yok nimet nimet
    Cevapla
  • misafir 1 yıl önce Şikayet Et
    Bunlar sizin gerçek dostlarınız Allahım daha beter etsin inşallah sizleri.bunları sizler davet ettiniz.
    Cevapla
  • Mikail 1 yıl önce Şikayet Et
    Kedi köpeğin haklı bulan arkadaşlar domuz da bir hayvandır lütfen onlar içinde dağ başlarına veya pencerelerinizin önüne yiyecek bırakın, dinen yemesi haram diye siz hayvan sever dostları lütfen bu konuyu es geçmeyin Marmaris te Bi yürüyüş düzenleyin o işçi partili karıyıda yanınıza alın
    Cevapla
  • Nuri 1 yıl önce Şikayet Et
    chp nin yönettiği tüm belediyelerde sorun var.Madem belediyecilik yapamıyorsun neden yerel seçimlere girersin ki.Bırak da yapanlar seçime girip seçilsin.
    Cevapla
  • xczzzzzz 1 yıl önce Şikayet Et
    az bile sizlere hizmete değil darbükatör bayrama oy verenlere bu .......
    Cevapla
  • Misafir 1 yıl önce Şikayet Et
    bu zihniyet ülkenin başına bela
    Cevapla