Eskişehir

Akıl alır gibi değil! Sahibi ölen eve levye ile girip yerleştiler

14:33 21 Temmuz 2025 7 Yorum Var
Akıl alır gibi değil! Sahibi ölen eve levye ile girip yerleştiler
İÇERİĞİN DETAYI

YORUMLAR

7 Yorum Var
  • mahmut 11 ay önce Şikayet Et
    memlekette güvenlik güçleri var jandarma polis adliye ne işe yararlar
    Cevapla
  • BJK(76)IĞDIR-FK 11 ay önce Şikayet Et
    Bırak yaşasınlar aileyse eğer
    Cevapla
  • fahri 11 ay önce Şikayet Et
    Sen evini birilerine tahsis et sonra burada ahkam kes, elin malına cömertlik yapma kendi malına yap, yaparsan da bunu gizli yap kimseye belli etme ... Hadi kenardan kenardan yürü....
  • Ahir zaman 11 ay önce Şikayet Et
    Yaklaşık 35 sene önce Kütahyada hastanedeki bir doktorun İstanbuldaki evini birilerinin kendi evleri gibi kiraya verdiğini duymuştum, ahir zaman bakalım daha neler duyacağız ?
    Cevapla
  • misafir 11 ay önce Şikayet Et
    ölen adamın mirasçısı yokmuymuş
    Cevapla
  • mesut 11 ay önce Şikayet Et
    haneye tecavüz, gasp, yağma, vs. hakim isterse 10 yıl yatırır onları, ister mi bilemiyorum tabi
    Cevapla
  • aksaray. 11 ay önce Şikayet Et
    memleket ne hale geldi yahu . herkes bir vurgun vuracak yer arıyor.
    Cevapla
  • Dede 11 ay önce Şikayet Et
    Ağır para cezası da verilebilir milk sahipleri tazminat alabili
    Cevapla