Antalya

Antalya'da gıda skandalı! Hepsini vatandaşa yedireceklerdi...

15:15 19 Ağustos 2025 15 Yorum Var
Antalya'da gıda skandalı! Hepsini vatandaşa yedireceklerdi...
İÇERİĞİN DETAYI

YORUMLAR

15 Yorum Var
  • Misafir 10 ay önce Şikayet Et
    zabita memur niye denetlesin ki.Ellemeyin boş boş yol kenarinda aracin icinde klimayida açip otursun.
    Cevapla
  • Durmuş 10 ay önce Şikayet Et
    Bunu yapanlara o etleri yedireceksin çiy çiy
    Cevapla
  • ÖNCE VATAN 10 ay önce Şikayet Et
    İllaki. Şikayet. Etmemiz gerekiyor. ZABITALAR. NE İŞ YAPIYOR. ON. DÖNÜM. BOSTAN. YANGEL. YAT. OSMAN. OH. NE. GÜZEL. DÜNYA. GIDA. ÜRETİM. YERLERİ. HERGÜN. DENETLENSİN. HERKEZ. ALDIĞI. MAAŞI. HAK. ETTİRSİN. NOKTA
    Cevapla
  • Mardin'li 10 ay önce Şikayet Et
    Bunu bir yahudi kendi milletine yapmaz. Daha yeni yakalandılar ise yıllardır neler neler yedirmişler millete. Bu insanlığa sığmaz yahu.
    Cevapla
  • hasan 10 ay önce Şikayet Et
    vatandasın ıhbarına bakmadan zabıta sık sık gıda işletmelerını denetlemeli
    Cevapla
  • Bülent 6161 10 ay önce Şikayet Et
    Peki bu iğrençliğe belediye ekipleri kaç kuruş ceza kestiler????
    Cevapla
  • Umut 10 ay önce Şikayet Et
    Ülkemizde bu gibi yerler giderek çoğalıyor vatandaş ihbar etmezse kimsenin haberi olmuyor merdiven altı işletmelere sıkı denetimler yapılmalı!
    Cevapla
  • YALNIZ KURT 10 ay önce Şikayet Et
    sonuç 0 biraz para cezası o kadar başka hiç bir işlem olmaz ğüçleri
    Cevapla
  • Misafir 10 ay önce Şikayet Et
    canları cehenneme, Allah belalarını verecek inş.
    Cevapla
  • Öğrenci 10 ay önce Şikayet Et
    Şu rezilliğe bak özellikle turistik şehirlerde herşey dahil yemek konsepti olan otellerde eminim bunların mislisi vardır şu devirde evinden başka yere güvenmemek gerekir
    Cevapla
  • szxe 10 ay önce Şikayet Et
    Kim bilir ...bunlar buzdağının görünen kısmının kaçta kaçı..?!
    Cevapla
  • misafir 10 ay önce Şikayet Et
    sürekli denetim yapılsın ekipler uyuyor mu
    Cevapla
  • müslümbaba 10 ay önce Şikayet Et
    işetme faaliyete devam ne olacak
    Cevapla
  • hamza 10 ay önce Şikayet Et
    Bu nasıl bir insanlık yahu hiç mi insan kanı taşımıyorsunuz, yazıklar olsun haram zıkkım olsun, denetimlerin haftada iki- üç olması lazım bizlr ancak ağır para cezası v e kapatma -hapis cezası pekler, yazıklar olsun ya
    Cevapla
  • neyse o 10 ay önce Şikayet Et
    Denetimler ve yaptırımlar yetersiz. Ağır yaptırımlar olmalı.
    Cevapla