bir komşumuzu gürültü yapıyor diye uyardık. gece yarısı saat 1,30 da müzik sonda. sonra yemediğimiz hakaret kalmadı. Maganda magandaya denk gelmiş.
Beğen Cevapla
Toplam 3 beğeni
Eri eri7 ay önceŞikayet Et
Nerde ŞERİAT nerdeee Yeter artık
Beğen Cevapla
Toplam 4 beğeni
Selim7 ay önceŞikayet Et
Salınan suçlular tekrar ceza işler ise, salan da aynı cezayı yemeli.
Beğen Cevapla
Toplam 7 beğeni
Arif7 ay önceŞikayet Et
Aşın bu iti, ibreti alem olsun
Beğen Cevapla
Toplam 6 beğeni
Misafir7 ay önceŞikayet Et
Apartmanlardan tiksindiğim kadar hiçbir şeyden tiksinmiyorum. Nasıl yaşıyorlar içerisinde anlamıyorum.artık devlet bu lüzumsuz yüksek binaları yasaklamadırlar. Net
Beğen Cevapla
Toplam 11 beğeni
vatandaş7 ay önceŞikayet Et
adalet.çıkarma.böylelerini.dışarıya.
Beğen Cevapla
Toplam 3 beğeni
Ali7 ay önceŞikayet Et
Gürültüsüz bir hapis bu salağa
Beğen Cevapla
Toplam 1 beğeni
Mehmet7 ay önceŞikayet Et
24 yıl ekmek elden su gölden besleyelim he mi?
Beğen Toplam 1 beğeni
Ali Rıza7 ay önceŞikayet Et
Ne oldu bize Allahım yardım et yediğimizden mi içtiğimizden mi böyle olduk olmadık sebeplerden dolayı kardeş kardeşi, baba oğulu, oğul babayı komşu komşuyu katleder oldu
Beğen Cevapla
Toplam 4 beğeni
Sassas7 ay önceŞikayet Et
Malesef kimse çocuğuna dur demiyor binada yaşamak bazı sorumluluklar getiriyor biz ortak yaşamayı beceremiyoruz bu sorun heryerde var ve sabırda gösteremiyoruz betonların arasına sıkışan çocuklar ne yapsın kısaca aşağı türkürsen sakal yukarısı bıyık ölenlere allah rahmet eylesin keşke olmasaydı
Beğen Cevapla
Toplam 7 beğeni
DAF7 ay önceŞikayet Et
Bunun gibi bir sürü insan yaşıyor ülkede. Kim salıyor bunları
Beğen Cevapla
Toplam 1 beğeni
Yahya7 ay önceŞikayet Et
idam
Beğen Cevapla
Toplam 1 beğeni
mursallı7 ay önceŞikayet Et
idaam gelse kimse bıarak sılahı kimse çakı taşımaz
YORUMLAR
15 Yorum Var