Malesef, yangın güvenlik önlemleri maliyetler nedeni ile işveren tarafından yeterince alınmıyor.Mevzuatın hep arkasından dolanıyorlar.Bu ve benzeri olaylarda, yangın sonrası milyonlarca dolar zarar oluşuyor.
Beğen Cevapla
Toplam 1 beğeni
Sch1 ay önceŞikayet Et
Sağlam bir Türk firması mükemmel bir işletme işçi dostu inşallah kısa zamanda toparlar önü açık olan bir firma
Beğen Cevapla
Toplam 2 beğeni
M.i1 ay önceŞikayet Et
Bu işletmelerin neden ifaiye ekibi itfaiye bölümü bulunmaz arkadaş yangında İlk müdahale olmalı işletmenin ürettiği ürün ve çalıştırdığı işçi kapasitesi göz önünde bulundurularak işletmeye ruhsat verilirken bu şart koşulmalı bir itfaiye ve bunu bunu kullanacak yeterli tecrübeli eleman bulundurma şartı konmalı
Beğen Cevapla
Toplam 1 beğeni
Hasan1 ay önceŞikayet Et
Yakıt tankının dibine bina dikmiş hangi akıllı onaylandı acaba.
YORUMLAR
9 Yorum Var