Boşan kurtul şimdi git içeride çürü artık evlılik kurumu bitmiş herkese tavsiyem gitmiyorsa zorlamayın herkes kendi evine gidin yurtdışında evlenin mutlu olursunuz
Beğen Cevapla
İlk beğenen sen ol
GECE KARTALI3 hafta önceŞikayet Et
Bu ülkeyeye 100 yıldır çok kötülük yapıldı ,idam cezasının kaldırılmasıda bunlardan biri...insanlar iyice azıttı idam gelmeden bu işler bitmez....
Beğen Cevapla
Toplam 8 beğeni
Bordo bereli 613 hafta önceŞikayet Et
İdam neden kaldırıldı bu ülkeden bilen varsa söyleyebilir mi? Ve neden ülkece göz göre göre bitiyorken idamın geri gelmesi şöyle dursun bu konu konuşulmuyor bile. Amaç nedir vallahi anlamıyorum .
YORUMLAR
6 Yorum Var