Yozgat

Ankara'dan ayrılıp köye yerleşen çift yaptıkları işle 3 yılda ev sahibi oldu

11:59 02 Haziran 2026 11 Yorum Var
Ankara'dan ayrılıp köye yerleşen çift yaptıkları işle 3 yılda ev sahibi oldu
İÇERİĞİN DETAYI

YORUMLAR

11 Yorum Var
  • Arif 3 hafta önce Şikayet Et
    Niye tarım destekleri her ilde olmuyor
    Cevapla
  • Misafir 3 hafta önce Şikayet Et
    başkasının elleriyle toplayamazsın zaten !
    Cevapla
  • kim olam ki 3 hafta önce Şikayet Et
    Bir yeri bırakıp bir yere dönülecekse fâniyi bırakıp bâkiye dönmek ne güzel olur. Halkı bırakıp Hakka dönmek. Kalıbı bırakıp kalbe dönmek. Namaz dışında da namazdaymış gibi olmak. İşte o zaman nerede olursan ol mekandır her yer sana. Sen uzak durursan Hakk'tan dar olur her yer sana. Gül ile dikeni bir et, güle de dikene de sabret.
    Cevapla
  • emre 3 hafta önce Şikayet Et
    Ne yorum yapmışsın ya? Ağzına sağlık. Bu zamanda bunları unuttuk maalesef. Allah razı olsun.
  • Şener ER 3 hafta önce Şikayet Et
    Bunlar nadir de olsa iyi örnekler. Köye gidip rezil olanları da izliyoruz internetten. Herkesin yüzüne gülmüyor bu köy hayatı.
    Cevapla
  • Vatandaş 3 hafta önce Şikayet Et
    çalışana her yerde ekmek var. şehir hayatında çalıştığın kadar çalışsan yeter.
  • Kaptan 3 hafta önce Şikayet Et
    Tebrik ediyor bereketli günler diliyorum Burdaki ayrıntı birlik beraberlik karı kocanın bir birine desteğiyle bu başarı gelmiş.ay ben ankarada oturuyorum köyde ne işim var diğeri yok ben iç güveyisimiyde sizin köye gideceğim dememişler. Kendi işlerinin patronu olmuşlar helal olsun kardeşlerimize
    Cevapla
  • Çekmeköylü 3 hafta önce Şikayet Et
    Ben eşime desem istanbulu bırakıp köydeki 6 dönüm tarlayı ekelim diye valla gözümün yaşına bakmaz boşar beni
    İlk beğenen sen ol
  • devriye 3 hafta önce Şikayet Et
    En ıyısını yapmıslar basarılar dılıyorum..
    Cevapla
  • Vanlı 3 hafta önce Şikayet Et
    Helal olsun size
    Cevapla
  • Ersever 3 hafta önce Şikayet Et
    Demekki çiftçi olmak için 12 yıl zorunlu okula ve üniversiteye gerek yok. Madem böyle daha güzel kazanç var ozaman 12 zorunlu eğitim kaldırılsın, beşlik sisteme dönülsün. Zaten bu işin başı 28 şubatçılara dayanıyor. Onlar sekiz yıla çıkarttılar.
    Cevapla
  • Sivasspor 3 hafta önce Şikayet Et
    Hep diyorum 20 yıl sonra en iyi arabalara en iyi evlere çifçiler sahip olacak.
    Cevapla
  • misafir 3 hafta önce Şikayet Et
    tebrikler... Allah bahtınızı açık eylesin.
    Cevapla
  • Bülent DUMAN 3 hafta önce Şikayet Et
    hayırlı işler bereketli olsun inşallah
    Cevapla