Artik öyle bir duruma gelindiki,ergenlik yasi 11/12 indi kizdi erkekti kendilerini cok cabuk anliyorlar.Ergenligin verdigi hisleri kontrol edemedigi zaman iste böyle seyleri görüyoruz.Aileye cok büyük sorumluluk düsüyor.Malesef mutassif olsun seküler olsun 15 yasinda suan Türkiyede Bakire kiz bulmak Lottosu 6tutturmaya benziyor.Bu durum Avrupayida gecti malesef!..
Beğen Cevapla
Toplam 4 beğeni
memo3 hafta önceŞikayet Et
babası yaşında arkadaş mı olur.
Beğen Cevapla
Toplam 1 beğeni
aaa1 hafta önceŞikayet Et
arkadaşının yasını yazmamışlar ki
Beğen Toplam 2 beğeni
malatya balabanlı3 hafta önceŞikayet Et
Arkadaşı kız mı erkek mi ? Allah islah etsin . Anne babayı anlıyorum işleri zor
Beğen Cevapla
Toplam 6 beğeni
ümit3 hafta önceŞikayet Et
Allahın sen çoucuklarımızı iyilere denk getir
Beğen Cevapla
Toplam 13 beğeni
CENK3 hafta önceŞikayet Et
O çocuğu evinde saklayan arkadaş her kimse çezalandırılmalı neden ailesine haber vermedi
YORUMLAR
6 Yorum Var