o çocuğun günahını yüklendi gitti!! keşke o dağlarda öleydi de 38 yıl daha üzerine günahını katmerlemeseydi!! herkes hicret ettiğinden sorulacak!!
Beğen Cevapla
Toplam 1 beğeni
Kamil2 saat önceŞikayet Et
Özlemini çektiği derken...
Beğen Cevapla
Toplam 1 beğeni
Yorgun3 saat önceŞikayet Et
İnsan oğlu sen kalk doğduğun yerden binlerce km ötelere daha iyi bir yaşam için her türlü zorluğu çek yolda evladını kaybet yılma daha iyisi için tekrar yollara düş tam herşey yoluna girecekmis gibi olduğunda yaşamaktan fakirlikten yokluktan kactigin toprağa bir tabutla dön. Hayat çok kısa her nereye kacsakta kalsakta. Yolun sonu hep aynı yere çıkıyor...
Beğen Cevapla
Toplam 10 beğeni
ANALİZ4 saat önceŞikayet Et
Sözde medeni batının çürümüşlüğünün gerçek yüzünü ve bizdeki batı hayranlığının ezikliğini ortaya koyması açısından tam oskarlık bir hikaye ayrıca bizim için utanç verici.
Beğen Cevapla
Toplam 18 beğeni
Misafir4 saat önceŞikayet Et
Evet Türkiye Cumhuriyeti Devletimiz varolsun..
Beğen Cevapla
Toplam 7 beğeni
Yücel4 saat önceŞikayet Et
Rabbim cennetinde beraber eylesin
Beğen Cevapla
Toplam 4 beğeni
çelebi5 saat önceŞikayet Et
ülkemize yurt dışından kaçak yollarla gelip sıgınanları eleştirenler , ekonomi bozuk açız diye sosyal medyada beğeni alanlar, 90 lı yıllarda Türkiye den kaçak yollarla avrupaya gidenleri çabuk unuttular, bugün ülkemiz kaçılacak bir ülke değil, sığınılacak bir ülke oldu..
Beğen Cevapla
Toplam 24 beğeni
Sansüre uğrayan5 saat önceŞikayet Et
Sanki K.Maraşta ölüm vardı.
Kimi kötü botlarla uçsuz bucaksız denizlere açılır.
Kimi karda kışda alp dağlarına çıkar.
Kendiniz gidin. Çocuklara neye eziyet edersiniz.
Allah rahmet etsin.
Beğen Cevapla
Toplam 4 beğeni
Cengiz5 saat önceŞikayet Et
Devletimizin kıymetini bilelim nankör olmayalım.
Allah rahmet eylesin
Beğen Cevapla
Toplam 12 beğeni
FAİZ=TERÖR5 saat önceŞikayet Et
Ben de 1988 de Avustralya ya gidecektim annemiz vefat etmişti küçük kardeşime ben bakıyordum. Kardeşim hergün ağlıyordu ne olur abi abi gitme. Babam ise bir şey demedi. Kardeşimin gözyaşlarına dayanamadım gitmedim Elhamdülillah iyiki gitmemişim. Şimdi kardeşim Mahmut efendi h.z lerinin bir kursunda hocalık yapıyor talebeleri var. Elhamdülillah benimde işim gücüm iyi. Allah'a hamd olsun
Beğen Cevapla
Toplam 22 beğeni
Osmanlı14534 saat önceŞikayet Et
Elhamdulillahi Rabbil Alemin! MaşAllah La Kuvvete İlla Billah!
Beğen Toplam 1 beğeni
Maraşlı5 saat önceŞikayet Et
O zamanlar bir iş aş için yaban ellerde nice insanlarımız can verdi. Bu günümüzün kıymetini bilmemiz lazım.
Beğen Cevapla
Toplam 13 beğeni
Akleden5 saat önceŞikayet Et
Vatan evlatlarını bu duruma düşürenlere ne diyelim. Allah müstehaklarını versin
Beğen Cevapla
Toplam 3 beğeni
kartal polat6 saat önceŞikayet Et
Allahımız kendi rahmetiyle muamele etsin inşaallah
Beğen Cevapla
Toplam 6 beğeni
depremzede6 saat önceŞikayet Et
sevdiğine kavuştursun ne demek yaw.
siz bilmezmisiniz ki ölünce artık ana,baba-evlat kardeş teyze amca dayı her neyse akrabalık biter. artık imtihan vakti geldiği için hepsi birbirinden kaçacak, hatta kendisinin yerine, cehenneme atılmamak için ana-baba evladını fidye olarak vermek isteyecek.
cehennemin dehşeti nasıl sa artık.
Rabbim cümle evlatlarımızı, sonumuzu zürriyetimizi korusun
YORUMLAR
15 Yorum Var