Adana

Kenti istila ettiler! İhmal var diyen vatandaş: Çocuklarımız yara içinde

09:54 24 Haziran 2026 15 Yorum Var
Kenti istila ettiler! İhmal var diyen vatandaş: Çocuklarımız yara içinde
İÇERİĞİN DETAYI

YORUMLAR

15 Yorum Var
  • Mammut 18 dakika önce Şikayet Et
    Demek ki Belediye Sizden istediğini alamayınca cezalandırma yöntemine geçmiş,pamuk Eller cebe..
    Cevapla
  • osman 45 dakika önce Şikayet Et
    hizmet yoksa oy vermiceksiniz sizin elinizdeki birşey
    Cevapla
  • Misafir 55 dakika önce Şikayet Et
    İnanın sadece adana değil İstanbul bile öyle... ilaçlama yok. uyduruktan göstermelik horuldayan bir araba dolaşıyor ama hiçbir etkisi yok. Her yer öyle...
    Cevapla
  • Serim 1 saat önce Şikayet Et
    Başkanı siz seçtiniz ağlayan yine sizsiniz
    Cevapla
  • Misafir 1 saat önce Şikayet Et
    CHP bu insana değer hizmet olmaz onlarda
    Cevapla
  • konuk 1 saat önce Şikayet Et
    belediye başkanlığını devletin valileri veya atanan kişiler yapsın böylece yolsuzluk olmaz, rant olmaz daha iyi hizmet verilir, ülkenin parası 3-5 kişinin elinde harcanıyor
    Cevapla
  • Heredot cevdet 1 saat önce Şikayet Et
    Erdoğan a ders verenler
    Cevapla
  • malatya balabanlı 1 saat önce Şikayet Et
    Valla hiç umurumuzda değil , siz seçtiniz chpli belediyeyi . İzmir gibi olun banane . Yaşın yanında kuru da yanıyor o da ayrı mesele .
    Cevapla
  • Misafir 1 saat önce Şikayet Et
    aynısı CEHAPE'li MERSİN Büyükşehir Belediyesi 'nde de var . Başkan dedi ya Bu Mersin coğrafyasının kaderi
    Cevapla
  • Misafir 1 saat önce Şikayet Et
    Malum parti chp. Hizmet yok, iş yok yatorım yok, talan ve hırsızlığa devam.
    Cevapla
  • Misafir 1 saat önce Şikayet Et
    Durun, tahmin ediyim. CHP li belediyedir kesin.
    Cevapla
  • ADNAN 1 saat önce Şikayet Et
    Kayyum atansın
    Cevapla
  • İlhan Yılmaz 1 saat önce Şikayet Et
    Bu yeni bir durum değil yıllardır böyle. Pencerelere sineklik takıyoruz evi ilaçlıyoruz yine de çözüm olmuyor. Adana'nın genel problemlerini düşününce çok iyi bir Belediye Başkanı gelse 10 yılda bir parça çözüm üretebilir. Benim bulduğum çözüm şu mümkün olan en kısa zamanda Adana'yı terk edeceğim.
    Cevapla
  • Misafir 1 saat önce Şikayet Et
    seçtiğiniz belediye başkanları para saymakla meşgul ! rahatsız etmeyin onları ! bir dahaki seçimde yine oy verin, sorunlarınız "demokrasi içinde" ÇÖZÜLMÜŞ OLUR ! :)
    Cevapla
  • seyfo karadenizli 1 saat önce Şikayet Et
    Al sana bir CHP klasiği daha!!!!!her TOPLULUK layık olduğu gibi yönetilir.
    Cevapla