Demek ki Belediye Sizden istediğini alamayınca cezalandırma yöntemine geçmiş,pamuk Eller cebe..
Beğen Cevapla
İlk beğenen sen ol
osman45 dakika önceŞikayet Et
hizmet yoksa oy vermiceksiniz sizin elinizdeki birşey
Beğen Cevapla
Toplam 4 beğeni
Misafir55 dakika önceŞikayet Et
İnanın sadece adana değil İstanbul bile öyle...
ilaçlama yok.
uyduruktan göstermelik horuldayan bir araba dolaşıyor ama hiçbir etkisi yok.
Her yer öyle...
Beğen Cevapla
Toplam 1 beğeni
Serim1 saat önceŞikayet Et
Başkanı siz seçtiniz ağlayan yine sizsiniz
Beğen Cevapla
Toplam 5 beğeni
Misafir1 saat önceŞikayet Et
CHP bu insana değer hizmet olmaz onlarda
Beğen Cevapla
Toplam 3 beğeni
konuk1 saat önceŞikayet Et
belediye başkanlığını devletin valileri veya atanan kişiler yapsın böylece yolsuzluk olmaz, rant olmaz daha iyi hizmet verilir, ülkenin parası 3-5 kişinin elinde harcanıyor
Beğen Cevapla
Toplam 2 beğeni
Heredot cevdet1 saat önceŞikayet Et
Erdoğan a ders verenler
Beğen Cevapla
Toplam 2 beğeni
malatya balabanlı1 saat önceŞikayet Et
Valla hiç umurumuzda değil , siz seçtiniz chpli belediyeyi . İzmir gibi olun banane . Yaşın yanında kuru da yanıyor o da ayrı mesele .
Beğen Cevapla
Toplam 3 beğeni
Misafir1 saat önceŞikayet Et
aynısı CEHAPE'li MERSİN Büyükşehir Belediyesi 'nde de var . Başkan dedi ya Bu Mersin coğrafyasının kaderi
Beğen Cevapla
İlk beğenen sen ol
Misafir1 saat önceŞikayet Et
Malum parti chp. Hizmet yok, iş yok yatorım yok, talan ve hırsızlığa devam.
Beğen Cevapla
Toplam 1 beğeni
Misafir1 saat önceŞikayet Et
Durun, tahmin ediyim. CHP li belediyedir kesin.
Beğen Cevapla
Toplam 3 beğeni
ADNAN1 saat önceŞikayet Et
Kayyum atansın
Beğen Cevapla
Toplam 4 beğeni
İlhan Yılmaz1 saat önceŞikayet Et
Bu yeni bir durum değil yıllardır böyle. Pencerelere sineklik takıyoruz evi ilaçlıyoruz yine de çözüm olmuyor. Adana'nın genel problemlerini düşününce çok iyi bir Belediye Başkanı gelse 10 yılda bir parça çözüm üretebilir. Benim bulduğum çözüm şu mümkün olan en kısa zamanda Adana'yı terk edeceğim.
Beğen Cevapla
İlk beğenen sen ol
Misafir1 saat önceŞikayet Et
seçtiğiniz belediye başkanları para saymakla meşgul !
rahatsız etmeyin onları !
bir dahaki seçimde yine oy verin, sorunlarınız "demokrasi içinde" ÇÖZÜLMÜŞ OLUR ! :)
Beğen Cevapla
Toplam 8 beğeni
seyfo karadenizli1 saat önceŞikayet Et
Al sana bir CHP klasiği daha!!!!!her TOPLULUK layık olduğu gibi yönetilir.
YORUMLAR
15 Yorum Var