Araç açık alanda egzoz gazından desek bu tür yerde pek mümkün değil kapalı alan olsa kesin bu olaydan denilebilir
Beğen Cevapla
İlk beğenen sen ol
Metin9 dakika önceŞikayet Et
Açık alan olması farketmez zehırler.
Beğen
İlk beğenen sen ol
Misafir11 saat önceŞikayet Et
Çok merak ediyorum karbonmonoksit ne
Beğen Cevapla
Toplam 1 beğeni
Sabri Yeter28 dakika önceŞikayet Et
Araç eksozundan çıkan zehirli bir gaz
Beğen
İlk beğenen sen ol
Adem3 saat önceŞikayet Et
Eksoz gazı
Beğen Toplam 1 beğeni
Wikipedia9 saat önceŞikayet Et
Karbonmonoksit, formülü CO olan, karbon içeren maddelerin tam yanmaması sonucu ortaya çıkan renksiz, kokusuz, tatsız ve zehirli bir gazdır. Doğrudan solunum yoluyla kana karışarak oksijenin dokulara taşınmasını engeller ve yüksek konsantrasyonlarda ölümcül olabilir.
Beğen Toplam 8 beğeni
....14 saat önceŞikayet Et
Egzos gazına bağlı karbonmonoksit zehirlenmesi olabilir.
Beğen Cevapla
Toplam 4 beğeni
Manisa451 saat önceŞikayet Et
Google yaz sana söyler
Beğen
İlk beğenen sen ol
Memo3 saat önceŞikayet Et
Yani araba çalışıyorsa o dediğin olur
Beğen Toplam 2 beğeni
memo18 saat önceŞikayet Et
kızın son 2 gün içinde konuştuğu Amca kuzen muhtar,belediye başkanı ve vali incelensin.
Beğen Cevapla
Toplam 10 beğeni
camalokko3 saat önceŞikayet Et
memo sende bariz devlet düşmanlığı var
Beğen Toplam 18 beğeni
Abdullah Tokcan15 saat önceŞikayet Et
Helal be Memo! Tebrik ediyorum seni, sadece senin gibi zeki bir arkadaşın aklına gelirdi bu. Bu nasılda başka kimsenin aklına gelmedi bu şaşkınlık yaşıyoruz millet olarak...
YORUMLAR
5 Yorum Var