sebep ne olursa olsun zorla kimsenin haddı değil kaçırmak
Beğen Cevapla
İlk beğenen sen ol
Okan47 dakika önceŞikayet Et
neden ablası degil ya da sokagın karsısındaki kız degil de bu kız diye de sormadan edemiyor insan. herkes çürümüş. insanlar da adalet de.. bazı seyler normal geliyor. kimse de tepki gostermiyor...
Beğen Cevapla
İlk beğenen sen ol
vatandaşız59 dakika önceŞikayet Et
bir an önce yakalanmalılar....
Beğen Cevapla
İlk beğenen sen ol
İsmail hakkı1 saat önceŞikayet Et
andolsun ailesine dünyayı dar ederim
Beğen Cevapla
İlk beğenen sen ol
Atilla1 saat önceŞikayet Et
İdam yada elektrik
Beğen Cevapla
Toplam 5 beğeni
okur1 saat önceŞikayet Et
cezalar yetersiz. kürek cezası verilmeli.
Beğen Cevapla
Toplam 4 beğeni
Er-ol.2 saat önceŞikayet Et
Vahşi Batı gibi olduk, gücü gücü yetene
Beğen Cevapla
Toplam 19 beğeni
Seçmen1 saat önceŞikayet Et
Bence geçtik bile, daha fazla taş devrini hatırlatıyor, yırtıcı hayvanın insana karşı üstün olduğu dönem.
Beğen Toplam 6 beğeni
SALİH AL2 saat önceŞikayet Et
şeriat kanunları gelmeden bu olayların arkası kesilmez, yakalansa ne olur 6 ay sonra dışardalar rezillik
Beğen Cevapla
Toplam 34 beğeni
gurbet2 saat önceŞikayet Et
Türkiyedeki cezaların yetersiz oluşu böyle olaylara sebep oluyor
Beğen Cevapla
Toplam 26 beğeni
falco2 saat önceŞikayet Et
Cezalar caydırıcı değil yakalansalar bile adli kontrol falan yırtarlar
Beğen Cevapla
Toplam 30 beğeni
Sami2 saat önceŞikayet Et
Böyle bişey olabilirmi bu nasıl aymazlıktır ne olursa olsun isterse on kişiyi öldürmüş bir düşmanın olsun bu kabul edilemez bir durum, çok ağır cezalar verilmez ise bu işlerin önüne geçilmez.kafasına esen arabaya atar.
YORUMLAR
12 Yorum Var