CHP'li belediyede tepki çeken manzara: Turistlerin uğrak noktası pislik içinde!
"Yabancı insanlar fotoğraf çekiyor, üstünde su şişesi gözüküyor"
Şanlıurfa'nın Suruç ilçesinden Adana'yı ziyarete gelen Mehmet Can, karşılaştığı manzara karşısında büyük şok olduğunu ifade etti. Kentin tanıtımı açısından bu görüntünün çok yanlış olduğunu belirten Can, "Hiç memnun değilim. Bizim yabancılar da geliyor. Her şey göz önünde. Su şişesi atıyorlar, pet bardağı atıyorlar. Yabancı insanlar gelip, bir fotoğraf çekiyor, üstünde su şişesi gözüküyor, kirli şeyler gözüküyor. Yani öyle hoş bir şey değil. Belediyeler el atmıyorlar. İşte onun için söylüyorum. Yani belediyenin bakması lazım. Suruç'tan geldim, hiç memnun olmadım. Suyun rengi çok kirli. Yabancı insanlar geliyor, Adana'yı böyle tanıtmak kötü. Ben de yabancı gibiyim, şimdi ben gördüm ve hiç memnun olmadım. Hani bu belediye bir el atmasını, yardımcı olmasını istiyorum" ifadelerini kullandı.