İstanbul

Sultangazi'de tepki çeken görüntü: Bütün Türkiye'den özür diliyorum

13:32 23 Ekim 2020 15 Yorum Var
Sultangazi'de tepki çeken görüntü:  Bütün Türkiye'den özür diliyorum
İÇERİĞİN DETAYI

YORUMLAR

15 Yorum Var
  • müjdat 3 ay önce Şikayet Et
    yok ya bu kadar basit mi baktın pabuç pahalı yok öyle
    Cevapla
  • Nnnn 3 ay önce Şikayet Et
    Biz bu hanım ile aynı yerde oturuyoruz gerçekten kızı zihinsel engelli ve istediği şey yapilmayinca darp ediyor içindeki niyeti ben bilemem bir tek Allah bilir ama dedikleri doğru .
    Cevapla
  • VATANDAŞ 3 ay önce Şikayet Et
    senin gibilerin Türkiye'den özür dileme HAKKI YOK.
    Cevapla
  • hakan 3 ay önce Şikayet Et
    bayrak indirmek suc kuran yakmak peygambere Allaha hakaret serbest
    Cevapla
  • Henri 3 ay önce Şikayet Et
    Sen anlaman bir bayrağin yurdun olmadıgından
  • Ayça 3 ay önce Şikayet Et
    Hayır kesinlikle yalan söylüyor..Görüntülerde bayrağı almaya değil yırtarcasına koparması net olarak gözüküyor.Ama bu kadın çocuğunun durumu sebebiyle kafayı yemiş olma ihtimali olasılığı var.Ya da,fakr ve aciziyetinden dolayı devlete düşman olmuş olabilir.Ama pkk falan gibi bir durumu olmayabilir.Bence kesinlikle yardım edilmeli ve mağduriyeti giderilmeye çalışılmalı..
    Cevapla
  • Erkan 3 ay önce Şikayet Et
    Arkadaşlar kadin doğru söylüyor kendileri çalıştığım işyerinin otda oturuyorlar kızı gercekten zihinsel engelli ve kuvveyli lütfen ön yargılı olmayalım bide o kandını düsünün kendinizi onun yerine koyun
    Cevapla
  • VATANDAŞ 3 ay önce Şikayet Et
    SENDE DE VATAN SEVGİSİ YOK. Bpşuna çeneni yorma.
    İlk beğenen sen ol
  • doğruya doğru 3 ay önce Şikayet Et
    Koparıp yere firlattigini gördük ne olursa olsun bu cezasız olmaz
    Cevapla
  • ALGICI İMOŞ 3 ay önce Şikayet Et
    görüntüleri izledim. nefretle koparıyor yerinden resmen. kanuni hüküm ne ise uygulansın.
    Cevapla
  • Gurbetci 3 ay önce Şikayet Et
    On yargili olmamak gerek umarim kadini dedigi gibidir InsaAllah. insan bilemez
    Cevapla
  • RABİA 3 ay önce Şikayet Et
    bu adi kadın hem bayrağa saygısı yok hemde yalan söyleyip milleti aptal yerine koyuyor...okadar nefret ve hırsla çekiyor ve atıyorki hepimiz şahit olduk, birde pencereye koyacaktım deyip kimi kandırıyor...bunu araştırın pkk lıdır yada ailesidir. devlet yalanlarını dinleyip salarsa daha böyle vakalar çoookkk olacaktır, birgün kodes cezası olmalıdır yahu.
    Cevapla
  • Misafir 3 ay önce Şikayet Et
    Kimsenin ičini bilemesin
  • Alim 3 ay önce Şikayet Et
    Bir tanıdığın aynı böyle engelli bir çocuğu var hoşuna giden bir şey gördüğü zaman onu almazsa eğer yeri göğü yıkıyor, bence kadın doğru söylüyor...
    Cevapla
  • Ahmed 3 ay önce Şikayet Et
    Avrupadaki veya abd deki cezaları uygulasanıza. Hatta ara sıra misafir batılı hakim getirin bazı kararları avrupa hukuk sistemine göre o versin. Bakalım nasıl ceza kesililiyor.
    Cevapla
  • ufuk 3 ay önce Şikayet Et
    Kadın doğru söylüyor kardeşim niye kızıyorsunuz acıdım kadıncağıza Allah yardımcısı olsun.Böyle insanlar neler çekiyor sizin haberiniz varmı bizimde benzer hastamız var dünyayı unutturuyor bazen.
    Cevapla
  • zafer gülten 3 ay önce Şikayet Et
    kadın yalan söylüyor,yahu madem özürlü kızın bayrak istiyor cebinde 15-20 tl paranmı yok,hatta 5-10 tl.heryerde satılan birşey,bazı yerlerde elde dolalştırıp bile satıyorlar. al kızına bi tane.ama bayrağı alıp yere atmışsın,demek niyetin başka,vatana devlete düşmanlığın var.
    Cevapla
  • vatan sevgi 3 ay önce Şikayet Et
    vatan hainliğide bukadar olur.birde engelli kızına devletten para alır bu hainler.
    Cevapla