Mardin

40 yıldır ehliyetsiz araç kullanıyordu! Yediği ceza sonrası yaptığıyla herkesi şaşırttı

12:22 11 Aralık 2022 9 Yorum Var
40 yıldır ehliyetsiz araç kullanıyordu! Yediği ceza sonrası yaptığıyla herkesi şaşırttı
İÇERİĞİN DETAYI

YORUMLAR

9 Yorum Var
  • Muşlu efe 3 yıl önce Şikayet Et
    Valla yalan yok bende 30 yıl ehliyetsiz araba kullandım hemde Bursa İzmir istanbul Tekirdağ Muş arası defalarca yolculuk yaptım hiç hata yapmadan araç kullandım geçen sene Nisan ayında çevirmeye takıldım çevirmede arkadaşım olan bir polis memuru bana 5400 tl ceza kesti sonra gidip ehliyet aldım
    Cevapla
  • ordulu 5252 3 yıl önce Şikayet Et
    En azından vicdansızlık edip sahte ehliyet almamış buna da şükür :)
    Cevapla
  • hashuskav 3 yıl önce Şikayet Et
    hesap edin adam hiç kaza yapmamış okumuş arkadaşlar...?
    Cevapla
  • Adamın Biri 3 yıl önce Şikayet Et
    Maşaallah, barekallah..
    Cevapla
  • Doğrucu Davut 3 yıl önce Şikayet Et
    O da bir şey mi? Bizim köyde bir gözü kör adam yıllarca kamyon şoförlüğü yaptı. Hemde ehliyetsiz. O kadar şikayet edilmesine rağmen emekli olana kadar devam etti.
    Cevapla
  • Harun 3 yıl önce Şikayet Et
    Bu sence iyi bir seymi ? bence degil Büyük olarak örnek olmasi gereken yerde yanlis yapmis.
    İlk beğenen sen ol
  • Misafir 3 yıl önce Şikayet Et
    O zaman trafikte araç kullanırken yakalanmamış.
    İlk beğenen sen ol
  • Tek 3 yıl önce Şikayet Et
    Ne saçma sapan şey ya okuma yazma ne alaka kural ve işaretleri bilimi yeter çok insanda okuma yazma sorunu var yani bin yıl okula gitse bile öğrenmez öyle hastalık var onları özel sınava alırsın
    Cevapla
  • Misafir 3 yıl önce Şikayet Et
    Polisimiz jandarmamız nasıl farketmemiş acaba !!!
    Cevapla
  • Doğrucu Davut 3 yıl önce Şikayet Et
    Ruhsatın arası sağolsun
  • Hasan 3 yıl önce Şikayet Et
    Araba kullanmak için okuma yazma bilmeye gerek yokmuş...
    Cevapla
  • zafer gülten 3 yıl önce Şikayet Et
    adam Mardin gibi yerde,kırsal bölgede insanın az olduğu yerde kullanmış---yetkililer gelsin baksın İstanbul -İkiteli ye ,İstanbul İkitelli gibi kalabalık yerde adamlar ehliyetsiz motorlu araçla çöp topluyor,sokakta öteberi satıyor.10-15 tane var yapan.
    Cevapla