Yasama ne kadar güçlü olursa demokrasi o kadar tahkim olur
Yasama ne kadar güçlü olursa demokrasi o kadar tahkim olur
Ülke TV Genel Yayın Yönetmeni ve Haber7 Yazarı Hasan Öztürk, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın Meclis açılış konuşmasındaki dikkat çeken detayları değerlendirdi.

Yorumlar22

  • Vatandaş 4 ay önce Şikayet Et
    20 senedir yeni anayasa deyip duruyorsunuz mevcut anayasaya uyun önce. Bir de 15 temmuz Meclis Darbeyi Araştırma Komisyonu Raporu milletle neden paylaşılmıyor?
    Cevapla
  • Hueseyin E. 4 ay önce Şikayet Et
    Ya Müslümanlar demokrasi denen küfür sistemini istemiyorlarda en tabii hakları olan Allahın göndermiş olduğu yegane hak ve adil olan İslamın hükümlerini istiyorlarsa ne olacak. Laikler istemiyor diye bu haklarından vazmı geçecekler?
    Cevapla
  • Armina 4 ay önce Şikayet Et
    Vekil olmayacakları mecliste yapacakları hainliklerinden dolayi allahim kahreylesin.
    Cevapla Toplam 1 beğeni
  • Marlon Brando 4 ay önce Şikayet Et
    20 yıldır, Kanunsuzluk kanunlarla meşru hale getirilerek ülke Kanunsız Texas'a dönüştürülüyor sinsice... Ülke uluslararası ve yerli silahlı çeteler ve mafyalar, katiller, hırsızların cirit attığı SUÇ CENNETİ'ne dönüştürüldü...
    Cevapla Toplam 4 beğeni
  • Marlon 4 ay önce Şikayet Et
    Hasan, yorum yazarken aynaya bakıyordun sanırım....
  • Hasan⁸ 4 ay önce Şikayet Et
    Yalanci sahtekar kuyruk acin nerden
  • Furkan 4 ay önce Şikayet Et
    Sözleşmeli konusu meclise ne zaman gelecek
    Cevapla
  • Ben Türkiye 4 ay önce Şikayet Et
    Cumhuru seçtikten sonra 2yilda bir güven oyu alsın halktan. Eksik bir düzenleme bence. 4yil çok
    Cevapla Toplam 2 beğeni
  • Bersoy 4 ay önce Şikayet Et
    Tüv gibi diyorsun
  • hasan 4 ay önce Şikayet Et
    Resmen ülke mahvoldu tarikat yuvasına döndü sen ne diyorsun allah aşkına anayasayı bu parti yaparsa memleket mahvolur hele sen yaparsan biz resmen bittik.
    Cevapla Toplam 3 beğeni
  • Mustafa 4 ay önce Şikayet Et
    Siz kimsiniz Yunan mı
  • avciTURK AVCI 4 ay önce Şikayet Et
    Bir ulkede ADALET rayindan cikmissa ne yapsaniz bos.Hiri , hirsizi, katili , tecavuzcusu , gaspcisi , dolandiricisi bu milletin canini yakmaya devam ediyor Ab uyum yasalarini bir an evvel kaldirinda gercek bir Turk-Islam adaletini getirin.Bu ulkeye yapacaginiz en buyuk hizmet iste bu olur.
    Cevapla Toplam 18 beğeni
  • Vatandaş 4 ay önce Şikayet Et
    20 yıldır niye yapmıyorlar sence?
  • Ben 4 ay önce Şikayet Et
    O'da olacak merak etme kardeşim . Yeterki şu seçimi sağlam bir şekilde kazanalım..Günde 4 ila 6 saat uykusu olan REİS BOŞUNA MÜCADELE ETMİYOR..Bunu görelim..
  • Yıldırım 4 ay önce Şikayet Et
    Milletvekilleri nden bakanlar olsun yoksa çalışmıyorlar. İzmirdeyim hiç aktif olarak çalışan vekil görmedim teşkilat da öyle
    Cevapla Toplam 9 beğeni
  • Qwer 4 ay önce Şikayet Et
    Kilik kiyafet konusunda yalan soyluyor bir devlet dairesinde olsun bir hastanede olsun insanlarin kilik kiyafetine bakarak hareket ediyorlar bunu yasadim
    Cevapla Toplam 7 beğeni
  • Kürşat Kağan 4 ay önce Şikayet Et
    Yasalardan bahsediyor, kişilerin şahsi ye kürküm olayından değil. Oysa beyin bedavaydı
  • Misafir 4 ay önce Şikayet Et
    Sen yaşadın ya heryerde öyledir....çünkü sen herkes sin....
  • Md1983 4 ay önce Şikayet Et
    İnsanların zihniyetini erdoğan değiştiremez neresini yalan söylemiş
  • Haydar 4 ay önce Şikayet Et
    Yalan söylüyor ifadesi ağır kaçmış.reisimiz istemez elbette öyle bir durumu.insanların bireysel davranışları konusuyla yasaları karıştırmayın.
  • Fatih 4 ay önce Şikayet Et
    Yaşadığın ayrımı hemen sosyal medyada ifşa etmelisin. Ayrım yapan dinozorlar hak ettiği çukura gitmeli. Reisin söyledikleri tamamen doğru, yalan yok.
  • Burhan 4 ay önce Şikayet Et
    Sosyal medya yasası, hâl yasası, marketlerin sınırlandırılması yasası
    Cevapla Toplam 14 beğeni
Haber7 Mobil Sayfa Banner'ı Kapat