Sayın Karahasanoğlu, tespitleriniz de yerden göğe haklısınız. Biz AKP yi sevenler omuzlayanlar aynı konulardan muzdaribiz. Aksi takdirde bu partilerin halk nezdinde bir karşılığı olurdu. Ama bu günümüz AKP sinin kuruluş felsefesiyle aynı zeminde olmadığınında halktaki tezahüdür. Evet Reisi seviyoruz. Ancak Reis de eski Reis değil. Bu da bir gerçek. Bir an önce kuruluş moduna dönmesi lazı
BeğenCevaplaToplam 2 beğeni
susma2 yıl önceŞikayet Et
fatih erbakan sen nankör birisin milleti aldattınız gelecekte seni kimse affetmez
BeğenCevaplaToplam 1 beğeni
Emeklidur2 yıl önceŞikayet Et
Kin,haset,kıskançlık..Yeteneksizlik,yetersizlik,güvensizlik ve tutarsızlık..Dünyacılık,makamcılık ve doymazlık..Hepsi bizde var.Sütten çıkmış ak kaşıkları ara ki bulasın.
BeğenCevapla
Ümmet2 yıl önceŞikayet Et
sen icinde hep kin var, Allah islah eylesin
BeğenCevaplaToplam 2 beğeni
vtndş2 yıl önceŞikayet Et
Yazıklar olsun kaybettirenlere...
BeğenCevaplaToplam 31 beğeni
misafir2 yıl önceŞikayet Et
reis bıraktığında akp dağıılacak. özal öldüğünde anap, demirel ve ecevit öldüğünde dyp ve dsp gibi.
BeğenCevaplaToplam 2 beğeni
Osman Ağaoğlu2 yıl önceŞikayet Et
Ak partili seçmen sandığa gitmedi "bir ders alsınlar" dillendirenleri gördük,duyduk.Kibir,gurur,şatafat,samimiyetten uzak duruş sebeplerden bazılarıdır.Adaylar ve teşkilatlar bazı illerde çalışıyormuş gibi yaptı.Nasıl olsa Reis çalışır biz kazanırız...
BeğenCevaplaToplam 2 beğeni
Recep IŞIK2 yıl önceŞikayet Et
AVTAN ve MİLLETİNİ her şeyin üzerinde seven,VATAN ve MİLLETİNİN HAS ve HACCAK evladı sayın A.İ.KARAHASANOĞLU ağabeyim eline,gönlüne yüreğine,KLEVYENE,BİLGİSAYARINA sağlık çok yerinde HAS ve HACCAK yorum olmuş,zaten her yorumunuz bir birinden HAS ve HACCAK.ekrem,özgür,daha nice YUNAN SEVİCİLERİ 31 MART gecesi bizleri EMEKLİ ettiler EMEKLİ.Selam ve DUALARIMLA değerli ağabeyim ALLAH CC.EMANET OLUNUZ
BeğenCevapla
Dursun2 yıl önceŞikayet Et
Ali Bey seviniyorlar Çünkü bunun için varlar...
BeğenCevapla
FSV2 yıl önceŞikayet Et
ülkenin geçirdiği badirelerden, son 5 yılda yapılanlardan haberi olmayan özellikle y r p denilen partinin ÇAYLAK ve cehalet kokulu ÇOCUĞUN. dünya için sevindiğine emin olabilirsiniz Diğerlerinin pili bitti zaten darısı çaylak bebenin başına.
Yorumlar11