Allah razı olsun. En önemli derdimizi dile getirmiş, bu yazısında sayın Arif Altunbaş
BeğenCevaplaToplam 2 beğeni
ALİ KISA10 ay önceŞikayet Et
kitabımız oku ile başlamıyor ''yaratan rabbinin adıyla oku'' diye başlıyor, :)
BeğenCevaplaToplam 14 beğeni
Edebiyat öğretmeni10 ay önceŞikayet Et
Okumak, harflerin, sembollerin vb. anlamlarını görerek veya dokunarak anlama sürecidir. İslami olarak okumak fiili; sadece bir metni okumak değil, onun mana ve ehemmiyetini anlayarak yaratılış amaç ve gayesini anlamak ve tefekkür etmektir.
BeğenCevaplaToplam 21 beğeni
Mustafa Tosun10 ay önceŞikayet Et
Ne güzel hoş bir nasihat yazısı teşekkürler..
BeğenCevaplaToplam 24 beğeni
Kamil Bey10 ay önceŞikayet Et
Eline yüreğine sağlık kardeşim. Can alıcı noktalarımıza parmak basmışsınız. Kutlarım.
BeğenCevaplaToplam 25 beğeni
Haber7 okuru.10 ay önceŞikayet Et
Ee yani? Halkın çoğu oradaki "oku" sözünü sadece kuranı okumak olarak anlıyor. Çevremde insanlar anlamadıkları Arapça şeklinde yıllardır sadece aynı kitabı, kuran-I kerim i okuyor. Başka birşey okumuyor. Şimdi bu zatlar oku emrini yerine mi getiriyor? Ama öyle sanıyorlar işte.
Yorumlar7