Ben samsun spor çok beğendim güzel. Kadrosu var inşallah seneye bu kadro bozmazlar şampiyon olabilirler bu senede daha etkili oynasa ilk üçe girer kesin umarım kalan maclari kazanır Avrupa'da hoca yönetim harika kadro kurmuş. Forvetler harika fizik gücü boy herşeyle iyiler fener yönetimi utansinn
BeğenCevaplaToplam 2 beğeni
ziyag7 ay önceŞikayet Et
Hakem on numaraydı, sadece itiraz, eskilerin bir lafı var ayaklar durunca çeneler çalışır. kendi yetersizliklerini hakemde arayan, hakemi her fırsatta kandırmaya çalışan oyuncu grubu ile mücadele etmek hakem için gerçekten zor
BeğenCevapla
cihan7 ay önceŞikayet Et
Galatasaraylı olarak izledim.Hakem feneri doğradı
Beğen
Futbolsever7 ay önceŞikayet Et
Sen hangi maçı izledin acaba, 2 tane net olan kırmızıyı veremedi, v tam olarak saçmaladı, futbolculara gösterdiği itiraz kartları ise doğru ama sen futbolcuyu manipule edip sonra kart göstermeye meyl edersen kasıt ararim , dünyanın neresinde olursa olsun bu hakem eleştirilir
Maci yönetecek otorite koyacam derken saçmaladı
Güneş balçıkla sıvanmaz
BeğenToplam 1 beğeni
Ercan7 ay önceŞikayet Et
Al bir dengesiz daha alvareze yapılan faul neydi görmedin mi ulan bari Avrupa maçlarında taraftar formasını çıkartın
BeğenToplam 2 beğeni
Mardin'li.7 ay önceŞikayet Et
Türk hakemlerine farklı bir hakaret. Ama federasyon ve hakemler üzerine alındı mı yooook. Cümleye Türk hakemleri bu hakemin yanında collina. Küfreder gibi.
BeğenCevapla
bafralı7 ay önceŞikayet Et
HAKEMLER SAMSUNUN 4 PUANINI YEDİ BU SEZON. ss
BeğenCevaplaToplam 2 beğeni
Hıdır7 ay önceŞikayet Et
Uefa da yapı var
BeğenCevapla
musti7 ay önceŞikayet Et
Zeki Yavru Milli Takım hakediyor.
BeğenCevaplaToplam 3 beğeni
Blueboy7 ay önceŞikayet Et
Bu fener avrupada en çok sarı kart gören takımken türkiyede en az gören 2. takım..ne tesaduf...hep ağlama başka bişey yok
BeğenCevaplaToplam 3 beğeni
MUSTAFA ARSLAN7 ay önceŞikayet Et
Türkiyede o yüzdenmi 11 yıldır şampiyon olamıyor biraz mantıklı yorum yapın yıllardır ağlayan kollananın kim olduğu belli
BeğenToplam 4 beğeni
Faruk7 ay önceŞikayet Et
Ya kardeşim haber zaten hakemin kötülüğünden bahsediyor fenerli futbolcularda itirazdan gördü zaten sarı kartları sen neyden bahsediyorsun ya
BeğenToplam 3 beğeni
Vanlıyam7 ay önceŞikayet Et
Ya ne kadar takıntılısınız. Mevzu burada Türkiye ve diğer ülkeler. Takmışsınız at gözlüğünü, ağzınız da var, konuşuyorsunuz.
BeğenToplam 4 beğeni
Mustafa7 ay önceŞikayet Et
Türk hakemlerin de bundan farkı yok. Temize çıkarmayın.
Yorumlar14