Küstah azgın azınlık…
Küstah azgın azınlık…

Yorumlar22

  • Mesut Arslanoğlu 2 ay önce Şikayet Et
    Şimdi ki öğretmenlerin çoğu ne yazık ki memur zihniyeti ile görev yapıyor.
    Cevapla Toplam 1 beğeni
  • Yusuf yıldız 2 ay önce Şikayet Et
    Bir avuç azgın azınlık güzel ülkemi ve Müslüman milletimin çocuklarını ne hale getirdi.
    Cevapla Toplam 1 beğeni
  • Yusuf yıldız 2 ay önce Şikayet Et
    Helal olsun güzel tespitleriniz için teşekkürler.
    Cevapla Toplam 2 beğeni
  • baba 2 ay önce Şikayet Et
    helal olsun güzel tespitler
    Cevapla Toplam 5 beğeni
  • Ali 2 ay önce Şikayet Et
    Ortaokul ve lise öğrencilerinin kız erkek farketmeksizin ağza alınamayacak şekilde küfürlü konuşmalarını kabullenemiyorum. Çankaya'da genel kültür seviyesi iyi bir mahallede oturuyorum ve çocuklarımı alıp parklara gidemiyorum. Bu konuya da acilen çözüm bulunmalı diye düşünüyorum.
    Cevapla Toplam 4 beğeni
  • Ali 2 ay önce Şikayet Et
    Eğitim ve öğretimde disiplin şart. Disiplin kılık kıyafet ve şekille başlar. Öğrenci öğretmenden hiç korkmuyor, hiç çekinmiyor. Karşısında sigara içiyor, ağza alınamayacak pis küfürlerle konuşuyor. Kimse müdahale etmiyor. Sonuç çok kötü. Acilen çözümler bulmak ve uygulamak gerekiyor.
    Cevapla Toplam 5 beğeni
  • kardelen 2 ay önce Şikayet Et
    Kaleminize ağzınıza sağlık 12 den hedefe yazmıssın yazıyı
    Cevapla Toplam 4 beğeni
  • Nurcihan 2 ay önce Şikayet Et
    Çok güzel bir yazı. Ama utanması, özür dilemesi gerekenler, utanır mı? Hayır! Özür diler mi? Hayır! Yalan, iftira, hayasızlık, edepsizlik kanlarına işlemiş,sadece kendi çıkarlarını gözeten, kendi zevk ve çıkarlarından asla taviz vermeyen malum güruh... Bu acı da, hepimizin olduğu kadar sizin de günahınız var. Kendinizi kandırmayın. Hiç değilse vicdanınız bu kadar rahat olmasın.
    Cevapla Toplam 4 beğeni
  • AĞACAN 2 ay önce Şikayet Et
    kaleminize sağılık sayın hocam, harikaaaaa bir analiz alana....
    Cevapla Toplam 9 beğeni
  • mustafa 2 ay önce Şikayet Et
    Acı bir olay yaşandı. Öğretmenlerin bir kısmı inadına eğitimin başında ve okulda olması gerekirken maalesef tatil yapmayı tercih ettiler. Yazıktır.
    Cevapla Toplam 7 beğeni
  • pıfır 2 ay önce Şikayet Et
    Kaleminize sağlık güzel abim.
    Cevapla Toplam 6 beğeni
  • DYR 2 ay önce Şikayet Et
    70-80 lerdeki okul disiplini tekrar oluşmalı
    Cevapla Toplam 7 beğeni
  • kghgkh 2 ay önce Şikayet Et
    Bizim sendikalar neyi protesto ettiklerini bilmiyorlar.dertleri kendilerini göstermek
    Cevapla Toplam 3 beğeni
  • AKSARAY'LI 2 ay önce Şikayet Et
    Ağzınıza sağlık, Allah razı olsun.
    Cevapla
  • ahmet tolu 2 ay önce Şikayet Et
    eğitimi boykot eden , müslüman eğiticilere soruyorum. eğitime girmedikleri günlerin maaşını almaları helal olur mu? kesinlikle olmaz.
    Cevapla Toplam 2 beğeni
Haber7 Mobil Sayfa Banner'ı Kapat