Eğitim Üzerine Düşünceler II. Eğitimde öncelik insanın varoluş meselesi
Eğitim Üzerine Düşünceler II. Eğitimde öncelik insanın varoluş meselesi

Yorumlar7

  • Osman Yol 1 ay önce Şikayet Et
    Kalemine, yüreğine sağlık saygı değer hocam.
    Cevapla
  • şerif 1 ay önce Şikayet Et
    Teşekkür ve tebrik ederiz. Kaleminize yüreğinize sağlık. Çok güzel tespitler.
    Cevapla
  • Şeref Subaşı 1 ay önce Şikayet Et
    Kalemine, yüreğine sağlık, hocam.
    Cevapla Toplam 1 beğeni
  • Ahmet Subaşı 1 ay önce Şikayet Et
    Ağzına yüreğine sağlık hocam güzel bir tespit yapmışsın insanı yaşat ki devlet yaşasın
    Cevapla
  • ismail c. 1 ay önce Şikayet Et
    elinize sağlık hocam
    Cevapla
  • Hüseyin Taşkın 1 ay önce Şikayet Et
    Kaleminize sağlık hocam yine güzel bir yazı
    Cevapla
  • Ahmet atar 1 ay önce Şikayet Et
    Yazılarınızı ilgiyle takip ediyorum hocam, yüreğinize sağlık, Allah cc "ben insanları ve cinleri kulluk için yarattım" buyuruyor, herhalde okullarda, ailede temel olarak, yaratanın bizden ne istediğini anlar anlatırsak, sonunda, insandan "ahseni takvim " olur. Bence bu işin yolunu yordamını bizden önceki yaratılmış insanlar tecrübe ederek bizlere aktarmışlar, vs.
    Cevapla Toplam 2 beğeni
Haber7 Mobil Sayfa Banner'ı Kapat