Eğitim Üzerine Düşünceler II. Eğitimde öncelik insanın varoluş meselesi
Yorumlar7
Osman Yol1 ay önceŞikayet Et
Kalemine, yüreğine sağlık saygı değer hocam.
BeğenCevapla
şerif1 ay önceŞikayet Et
Teşekkür ve tebrik ederiz. Kaleminize yüreğinize sağlık. Çok güzel tespitler.
BeğenCevapla
Şeref Subaşı1 ay önceŞikayet Et
Kalemine, yüreğine sağlık, hocam.
BeğenCevaplaToplam 1 beğeni
Ahmet Subaşı1 ay önceŞikayet Et
Ağzına yüreğine sağlık hocam güzel bir tespit yapmışsın insanı yaşat ki devlet yaşasın
BeğenCevapla
ismail c.1 ay önceŞikayet Et
elinize sağlık hocam
BeğenCevapla
Hüseyin Taşkın1 ay önceŞikayet Et
Kaleminize sağlık hocam yine güzel bir yazı
BeğenCevapla
Ahmet atar1 ay önceŞikayet Et
Yazılarınızı ilgiyle takip ediyorum hocam, yüreğinize sağlık, Allah cc "ben insanları ve cinleri kulluk için yarattım" buyuruyor, herhalde okullarda, ailede temel olarak, yaratanın bizden ne istediğini anlar anlatırsak, sonunda, insandan "ahseni takvim " olur. Bence bu işin yolunu yordamını bizden önceki yaratılmış insanlar tecrübe ederek bizlere aktarmışlar, vs.
Yorumlar7