Geleceği kurmak için dijital alanda çocukları korumak
Yorumlar7
meraci831 ay önceŞikayet Et
Sayın hocam: Öncelikle zihninize ve kaleminize sağlık diliyorum. Naçizane düşünceme göre; çocuk denince üst sınır 18 değil midir? Çıkarılan yasa da 15 yaş altı dikkate alınıyor. Unutulmamalı ki 15 yaş ile 18 yaş arasında eylemlere iştirak konusunda pek bir fark olmadığına şahit olmadık mı halende olmuyor muyuz? Neden çıkarılan yasaya evet ama kadük kalmış denmiyor merak ediyorum.
BeğenCevapla
ADEM1 ay önceŞikayet Et
Harika bir yazı Hocam tebrikler.
BeğenCevaplaToplam 1 beğeni
Selim1 ay önceŞikayet Et
Ebeveynler bilinçli olmazsa. kendi telefonunu çocuğunu susturmak için eline verirse önlemlerin anlamı kalmaz...
BeğenCevaplaToplam 1 beğeni
Maslandag1 ay önceŞikayet Et
Çok geç kalındı çok geç
BeğenCevaplaToplam 6 beğeni
Bilal Kılıç1 ay önceŞikayet Et
Bir kişi birden fazla sosyal medya hesabı açmasının önüne geçilmesi, e Devlet üzerinden TC Kimlik no ile sosyal medya hesapları eşleştirme kesinlikle isabetli karar olacaktır
BeğenCevaplaToplam 6 beğeni
Ali1 ay önceŞikayet Et
Kontrolsüz bir ortam kontrolsüz bir nesil yetiştirir, zaten ipin ucu kaçtı.Allah sonumuzu hayırlı eylesin.
BeğenCevaplaToplam 3 beğeni
Ay ça1 ay önceŞikayet Et
Aileler bilinçlendikçe yeni gelen nesil farklı olacaktır.
Yorumlar7