28 Şubat hiç bitmedi ki! Ne imam hatipler eski misyonunu kazandı, ne kesintisiz zorunlu eğitim değişti, değişen sadece onuncu yıl marşı gitti mehter geldi.
BeğenCevaplaToplam 1 beğeni
Nihat Gün1 ay önceŞikayet Et
Gelir
BeğenCevapla
Sivaslı1 ay önceŞikayet Et
Türkiye de çocuk müslüman olarak ilkokula başlıyor ateist olarak üniversiteden mezun oluyor
BeğenCevaplaToplam 3 beğeni
Mehmet1 ay önceŞikayet Et
Sayın Serdar Ağabeyimiz. Daha geriye dönüşümüz yoktur. Her şeyin sırası var. Yahudi Devletinin yıkılmasına bir iki sene var diyorlar.İnşallah şimdi sıra ahlaki ve manevi dönüşümüzde inşallah. Her şeyin zamanı var. Akibet muttakilerindir. Daha güzel günlerin geleceği bizlere müjdeleniyor.
BeğenCevaplaToplam 1 beğeni
Hasip1 ay önceŞikayet Et
Daha çok çalışan daha gerçekçi olmalıyız. Kişi ancak çalıştığının karşılığını alır. Toplum olarak işleri başkasına havale etmeye alışmışız
Beğen
zdvgfWGV1 ay önceŞikayet Et
ana sınıfları kaldırılmalı.çocuklar analarının yanında yetişmeli
BeğenCevaplaToplam 3 beğeni
Sefa1 ay önceŞikayet Et
Allah izin verirse sayın cumhurbaşkanımız dan sonra hepsi hortlar....
BeğenCevapla
Nedim1 ay önceŞikayet Et
Sayın Yazar, ''Hani yaptıysa cebinden mi yaptı'' diyenler var ya. Onlara sürekli olarak ve bıkmadan daima şu söylenmeli. '' Madem o kadar kolaydı, Tayyip Beyden öncekiler niye yapmadı, onlarda vergi topluyordu, o vergileri ne yapıyorlardı'' diye hatırlatılmalı.
BeğenCevaplaToplam 5 beğeni
İshak KARATAŞ1 ay önceŞikayet Et
Sayın ARSEVEN kalemine sağlık Teşekkürler
BeğenCevapla
Uğur1 ay önceŞikayet Et
Canım Özgür Özelim iktidara gelsin. Çünkü batmadan tekrar yüzeye çıkmak mümkün değil ,ne demiş birileri yaptıysa cebinden mi yaptı, o nato kafaya sorsan öncekiler hiç bir şey yapmamış,onlar şu an yaptıkları gibi senin cebinden alıp pavyona ,yata ,villaya ,uçağa vermiş bunu sorgulamayan kafaya canım Özgür Özelim yakışır
BeğenCevaplaToplam 2 beğeni
Sucu Abdullah1 ay önceŞikayet Et
Anaokulu 5-7 yaş İlk öğretim7-11 yaş orta öğretim 11-14 yaş 3 gün okulun yarısı tam gün eğitim öğretmen yanında 3 gün Kamuda sanayide kamuda ticarette ziraatte hayvancılıkta bilişimde sondajda avm de 3 gün usta yanında çıraklık eğitim 14-17 yaş yine 3 er gün 17 -23 yaş Üniversite veya Ustalık eğiti tam gün üniversitenin ilson üç yılı ihtisasa yönelik branşlaşma veya ustalık sertifika
BeğenCevapla
Sucu Abdullah1 ay önceŞikayet Et
Hükümetin istediği kanuni düzenleme gücü var Hemşehrim bana yarım saatini ayırsın önerilerimi sunayım Eğitim 5 yaşından başlıyor önce Ahlaklı milli ve manevi değerleri öğreten daha sonra toplumsal yaşam adabı muhalefet başkasının hakkını gözetme dürüstlük erdem üretim toplumsal kurallara uyma kanuni hakkını blme iş ahlakı iş güvenliği ve sağlıklı yaşam İngilizce eğitimi
BeğenCevapla
Bursa1 ay önceŞikayet Et
20 yıl özel sektörde çalıştım, ihl mezunuyum sonrasında 2 yıllık MYO mezunuyum. Özel sektörde insana değer yok. Ücretler, yıllık izinler, hafta tatili kısıtlı ve az. Zorunlu fazla mesai, ağır iş yükü, iş özel hayat dengesizliği çekilmez hale getiriyor. Patronlar ayrı bir devlet gibi davranıp çalışanın yasal haklarına ve insana saygı duymuyor. Bu durum duzelmedikce kimse meslek liselerini
BeğenCevaplaToplam 2 beğeni
M.i1 ay önceŞikayet Et
Serdar bey bütün kalemler bir günlüğüne sefer ber lik ilan etse sizin bu başlık sayılacak konular hakkında yazsalar acaba etkisi olurmu bilmem maşallah diyorum yılmadan yorulmadan dile getiriyorsunuz bizde yorumlar la destekliyoruz fakat bir türlü tıkalı kulaklar duymuyor ama inanın bu günkü durum 28 şubattan tehlikeli İmam Hatip değil hiçbir bir okulda eğitim iyi durumda değil
BeğenCevaplaToplam 1 beğeni
AĞACAN1 ay önceŞikayet Et
Çok ama çok haklısınız Sayın hocam, her yazınızda takip edebildiğim kadar Ülkemizin can damarı konuları sürekli gündemde tutuyorsunuz bendeniz fakir bu sorunların disiplin, liyakat ve reorganizasyon sağlanarak çözüme kavuşacağından yanayım bugün değilse yarın mutlaka olacaktır. Emeğinize sağılık Allah razı olsun.
BeğenCevaplaToplam 1 beğeni
Hurşit1 ay önceŞikayet Et
Doğru bir yazı korkarım,kendi elimizle kifayetsiz özgür özele iktidarı devredecez, eger böyle bir şey olursa da tc. Cumhuriyeti 150. yılını görmez bu bir iddia değil. 50 yıllık siyasi deneyimimin öngörüsüdür.
Yorumlar27