Bakan Yumaklı'dan gençlere hibe desteği müjdesi: Bir güzel haber de çiftçilere
Yorumlar11
Sosyal medya1 ay önceŞikayet Et
Ulusal medya haberlerinde yapılan haverlerde 16 yaşındaki genclerin karıştığı olayların hergecen zananda gözle görülür şekilde arttığı gorulmekte sosyal medya yasagi ile ilgili yasa 15 değil 16 yasi ivine akacak sekilde yaş sınırı mutlaka yukarı çekilmeli geclerimize hem sosyal ve manevi (dini) enerjilerini hem faydalı yönde harcayacak zamanlarını gecirecegi yeni ugraslar bulunmali
BeğenCevapla
Abdulbari1 ay önceŞikayet Et
Tarım orman bakanlığı personelleri veteriner, Ziraat, Su ürünleri,gıda mühendisleri daha fazla sahada olmalılar ve tarım orman bakanlığında mutlaka teftiş idari ve teknik ayrı olmalı idari açıdan imza arayan,evrak arayan müfettişler bunu ne kadar mentorluk ettiniz,kaç işletmenin karı arttı kaç ürün başarıyla uygulandı diye sormalı puantaj burdan verilmelidir hantal bürokrasiyi eleştirdik
BeğenCevaplaToplam 8 beğeni
Onur1 ay önceŞikayet Et
İktidarda kaldığı sürece gördüğüm nerdeyse en başarısız bakanlık gelenlerin nerdeyse hepsi izlediği başarısız tarım politikaları sayesinde şu anda hayvancılık bitmiş fiyatlar dünyanın en pahalı ülkeleri sırasında ilk üç e girmiştir keza tohum kalitesi gübre ve ilaçlama alanında başarısızlıkları takdire şayandır destekleme konusunda da en iyi desteklenenler zaten büyük işletmelerdir
BeğenCevaplaToplam 5 beğeni
AĞACAN1 ay önceŞikayet Et
Sayın Bakanımız ın çalışmaları çok güzel, lakin acizane fikrim gıda denetimi konusunda usulsüz gıda teröristlerine daha caydırıcı ceza uygulayarak iş yerlerinin süresiz kapatılması ve esnaflıktan men edilmesi ile ilgili kanun çıkarılsa daha yerinde olur.
BeğenCevaplaToplam 2 beğeni
Volkan1 ay önceŞikayet Et
Tarim mudurluklerindeki personele ikaz et.. destek yerine zorlayici ve red vermek icin cabalamak yerine ciftcilik yapmak isteyene destek versinler. 3 donumluk yerde kucukbas kucuk isletme yapacam izin verilmiyor..
BeğenCevaplaToplam 2 beğeni
Sefa1 ay önceŞikayet Et
Üstadım önüne gelen teşvik bilmem ne diye para dağıtıyor devlete ve millete büyük kambur oluyor ,halbuki köyde evini yapsa birde eşini sgk lı yapsa inanın daha az maliyet daha çok verim alınır hiç olmazsa bilmem ne parası bilmem ne ödemesi diye her ay para ödenmez büyükşehirlere göç durur hemde vatandaş üretir ....ürettiğinide kooperatif veya devlet alsın ...
BeğenCevaplaToplam 2 beğeni
Cem1 ay önceŞikayet Et
Bakanım traktör ne oldu hangi baharda çiçek açacak
BeğenCevaplaToplam 1 beğeni
Abdulbari1 ay önceŞikayet Et
Tarım orman bakanlığımizin daha reaktif olması lazım evet devletin görevi denetleme ve düzenlemedir ama teknik kurumların görevleri sadece bu olmamalı mentorluk,eğitim,deneme, bilimsel yayin ve saha araştırmalarıda olmalıdır önerimiz daha az evrak,daha az bürokrasi daha fazla saha,daha fazla eğitim,daha fazla argedir VESSELAM insaAllah sesimiz duyulur mühendis lise mezununun işinyapmasın
BeğenCevaplaToplam 1 beğeni
123341 ay önceŞikayet Et
Hocam Ülkemiz et dışardan da ithal ediyor Yerli üreticiden alsın devlet böyle bir satın alma kurumu geliştirsin sağlam hayvanların ağırlığını ölçüp memurlar vasıtası ile hem çift çi korunur hem uygun fiyata et yenilebilir Tüccarlar çok ucuza alıyorlar
BeğenCevaplaToplam 1 beğeni
İsmet1 ay önceŞikayet Et
Profesyonel tarım olmadan olmaz ceylanpınar konya tekirdağ gibi doğu iç anadolu miras yüzünden ekilmeyen araziler devlete çok kolay çıkar tapuyu temizle hakkı neyse yatır hesaba bitti
BeğenCevaplaToplam 1 beğeni
Serkan1 ay önceŞikayet Et
Köymü kaldı artık büyük şehir olunca köyler oldu mahalle bir odada beyaz ile siyah yaşayamaz eskiden köyler vardı teknolojiden az yararlanan gençler çiftcilik yapıyordu şimdi öylemi hepsinin elinde telefon şimdi hibeleri üçkağıtcılar alıyor çiftcilik öldü malesef kimsede attan inip eşeğe binmez ancak akrabasının tarlasını gösterir bir sene eker hibeyi alır krediyi alır bakmaz paslanır
Yorumlar11