Aynı dünyanın insanları!
Aynı dünyanın insanları!

Yorumlar19

  • Smyrnian 1 ay önce Şikayet Et
    Malumun ilanı! Son çırpınışları... Sonuçta hepimiz dünya vatandaşıyız ama kimin ne olduğunu ifşa ediyorlar. Açıkçası faydadan çok zarar.
    Cevapla
  • Osmanlı tokadı. 1 ay önce Şikayet Et
    Karda kışta soğukta Millet kontak kapatırken, Ekrem İmamoğlunun araçlarının önü kar araçları ile açılıp, tuzlanıp balıkçıya doğru hızlı bir girişle Bey'im büyük elçiler ile rakı balık keyfi yapardı... Heyyy gidi günler hey unutmadık...
    Cevapla Toplam 11 beğeni
  • Metin Görgülü 1 ay önce Şikayet Et
    İsrail ve Almanya Türkiye ye karşı hep aynı yaklaşımdalar. Hatırlanırsa geçmişte wolswagen Türkiyede otomotiv fabrikası açmak için girişimleri vardı. İptal edildi neden açılacak olan bu fabrika Türkiye nin sanayide güçlenmesine katkı sağlar diye. Almanlar bizi çok iyi biliyor o sebepten bizim ülke gelişimi mizin ve ekonomik olarak güçlenmemizin hep karşısında oldular. PKK ya destek oldu
    Cevapla Toplam 13 beğeni
  • hakan 1 ay önce Şikayet Et
    mütekabiliyet esasına dayanarak bizde alman devletinin en azılı düşmanına dünya millet ödülünü verelim.
    Cevapla Toplam 7 beğeni
  • bayram 1 ay önce Şikayet Et
    aynı kandan aynı candan olduklarındandır
    Cevapla Toplam 16 beğeni
  • Hangisi iyi? 1 ay önce Şikayet Et
    Başta almanya olmak üzere hangi yabacı devlet iyi ki?
    Cevapla Toplam 11 beğeni
  • Hasan TUNÇ 1 ay önce Şikayet Et
    çünkü almanya = israil
    Cevapla Toplam 13 beğeni
  • MiSaFiR 1 ay önce Şikayet Et
    ONLARIN dünyamız dedikleri yerde TÜRKİYE YOK !!!
    Cevapla Toplam 8 beğeni
  • Öğretmen 1 ay önce Şikayet Et
    İşte Süleymancilar bu CHP'ye oy veriyor. Yazıklar olsun
    Cevapla Toplam 19 beğeni
  • Sosyal Çalışmacı 1 ay önce Şikayet Et
    Ekoya sen de bizim dünyanın (küresel siyonizm dünyası)vatandaşı olacaksın ve bize kamu hizmeti sunacaksın demek istiyorlar.
    Cevapla Toplam 9 beğeni
  • Derdimiz memleket 1 ay önce Şikayet Et
    Anlaşıldı, sen beni tanımıyon; ben seni hiçç tanımıyomm.
    Cevapla Toplam 3 beğeni
  • AĞACAN 1 ay önce Şikayet Et
    Aynen Sayın hocam .Emeğinize sağılık.
    Cevapla Toplam 16 beğeni
  • cengiz 1 ay önce Şikayet Et
    neye göre , kime göre... bu bir ifşadır sadece.
    Cevapla Toplam 3 beğeni
  • Ali 1 ay önce Şikayet Et
    Biraz da biz bunlari dizayn etmeye kalksak nolur? Abdulhamitin yaptigi gibi..
    Cevapla Toplam 14 beğeni
  • Ali 1 ay önce Şikayet Et
    Dizayn etmesek koşa koşa gelirler mi
  • ZAMPARTİNO 1 ay önce Şikayet Et
    Bu arada Almanya'da üretilen dönerlerin %95'i Hınzır etiyle karışık yapılıyor :(
    Cevapla Toplam 13 beğeni
Haber7 Mobil Sayfa Banner'ı Kapat