Ahmet Bey, harika bir yazı. Her gün bu yazı okunarak veya en azından burada yazanları tefekkür ederek güne başlanabilir. Hepimizin mücadele ettiği çok önemli ve doğru tespitler. Teşekkür ederim.
BeğenCevapla
AĞACAN11 saat önceŞikayet Et
Kaleminize, yüreğinize, emeğinize sağılık Sayın Hocam. Hayati önem arz etmekte yazınıza konu olan durum. Allah razı olsun.
BeğenCevapla
Hüseyin Yahyaoğlu12 saat önceŞikayet Et
Ahmet Türkben hocamıza bu yazısı için çok teşekkür ediyorum. Çok doğru yazmış. Bildiğimiz bir sözün özeti gibi olmuş. "Acele işe şeytan karışır". Bu yorgunluğun sebebi nedir diye hep düşünürdüm. Bu yazı cevabı oldu. Çok teşekkür ederim. Yorum yapan Yavuz Yılmaz' a da katılıyorum.
BeğenCevapla
Yavuz yilmaz13 saat önceŞikayet Et
Ben haber 7 internet sitesinde bu gune kadar bu uazidan daha faydali bir kose yazisi okumamistim. Tebrikler tesekkurler...
BeğenCevaplaToplam 1 beğeni
Seyfeddin Ylrm5 saat önceŞikayet Et
Her çağın bir güzelliği ve bir de sorunu olmuş
Bu da onların çoğu zaman büyük sınavları.
Böyle bir çağa girilirken biz büyükler olarak tembellik yapıp,gelişmeleri göremedik, ayak da uyduramadık.
Teknolojiyi kucağında bulan çocuklarımıza da yardım edemedik, hala da ne yapacağımızı da bilemiyoruz.
Bir an önce herkes her seyini ortaya koyup , sonsuzluğu ıskalamamaliyız.
Yorumlar6